Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä juttu. Seuraavaksi sitten Mira ulos mahdollisesti. Innolla odotan, miten tilanteet kehittyy. Onneks vietän hektistä elämää, eikä oo mahdollisuutta ostaa ja seurata kaksneljäseiskaa.:D

Ei helvetti minkä tyypin valitsivat Henan tilalle uudeksi asukkaaksi.

Kolmekymppinen opettaja. Kas kun ei ollut katolinen nunna vaikka silloinkin olisi luultavasti saatu enemmän toimintaa taloon. Tylsyyttä luvassa.

Ei helvetti minkä tyypin valitsivat Henan tilalle uudeksi asukkaaksi.

Kolmekymppinen opettaja. Kas kun ei ollut katolinen nunna vaikka silloinkin olisi luultavasti saatu enemmän toimintaa taloon. Tylsyyttä luvassa.

Onpa tuolla ensivaikutelmat menny ennenkin pahasti metsään (Kari, Mika etc).
Muistelkaa vaikka kaikkia musavideoita joissa opettaja-täti aukaisee nutturan ja heittää paksusankaiset silmälasit nurkkaan! ;)

silloin kun tää toinen kausi bb:stä alkoi niin oli varma että tänä vuonna lakanat/peitot heiluu urakalla talossa. nyt seurattuani tuota meininkiä olen melko varma ettei tänä vuonna tulla näkemään laisinkaan hässimistä tuolla.

nyt seurattuani tuota meininkiä olen melko varma ettei tänä vuonna tulla näkemään laisinkaan hässimistä tuolla.

Olen 100% varma ettei köyrimistä nähdä. Ei tuolla näytä kenelläkään kemiat kohtavaan tarvittavalla levelillä.

Vittu mä en ymmärrä miten suomen kansa äänesti Henan pois. Ei edes mun antamat äänet auttanu perkele!

Täysi vääryys, että Hena äänestettiin pois. Sehän olisi tarjonnut huomattavasti parempia katseluhetkiä kuin tuo väsynyt kiukuttelija Mira.

Voe elämä. Tää meneee yhtä tylsäks kun viime vuoden BB olen aika varma. Äänestetään ulos ne mielenkiintoiset hahmot tuolta ja jätetään kaikki vässykät.

Tiedossa siis tylsiä sohvakeskusteluja ja lapsellisia yhteislauluja. :rolleyes: Kyllä kansa tietää.

"Nielasen mielummin granaatin kun olen Miran kanssa ... " :D Kaarrrlo rok.

Mitäs ihme itkua täällä on. Kyllä siellä vielä actionia riittää. 3 viikkoa vasta mennyt. Pari kuukautta edessä. Viikko viikolta tippuu näyttelyt ja kohteliaisuudet. Kyllä sieltä nousee uusia taistelupareja.

Kaarlo on aika vahva suosikki meikälle. Ekat viikon pari kaveri oli selvästi taka-alalla ja yritti olla rauhallinen. Nyt posket punoittaa koko ajan ja selvästi on agrea ilmassa. Selitti BB:lle ettei ole todellakaan mikään väkivaltainen kaveri, silti käyttäytyy koko ajan agressiivisesti ja kertoilee turpaanvetojuttuja. Snagarijutustaan melkein kiihottui, kun kertoi pistäneensä miestä katuun. Se tulee vielä ottamaan lujaa jonkun kanssa yhteen.

Tatu kuumentaa ihan varmasti vielä tunteita. Sen verran lesolta kaveri vaikuttaa. Kännissä täysi Petteri Ahomaa, saman näköinenkin. Jotenkin tuntuisi olevan 2cm muiden yläpuolella koko ajan. Lisää viinaa vain sille kaverille, niin johan tapahtuu.

Mira on kyllä perseestä. Valittaa että pitäisi saada lisää viinaa. Sitten kun saa, niin menee nukkumaan. Mulla on yksi tuollainen tuttukin. Hehkuttaa bileitä etukäteen, ja sitten kun muilla on hauskaa, niin se alkaa valittamaan ja lähtee kotiin.

joo oli tosi yllättävää ja ärsyttävää nähdä kun ihmiset äänestivät henan pois. mieshän toi äksöniä taloo. mira taas ei ole kuin valittanut päivästä toiseen ja muutenki se sen asenne on koko ajan ihan perseestä. alkaa oikeesti pelottaan että nyt kun tuonne tuli tuo luokanopettajakin että bb kiinnostus lähtee kokonaan. noi muijat on tänäkin vuonna tosi tylsän olosia, eikä hässimistä nähdä, se on saletti. se luokanopettajiki näyttää ihan nunnalta. kattokaa noita ruotsin bb:n seksipätkiä, siellä ei turhaan aleta ujosteleen, kun taas suomalaiset miehet antavat toisilleen nyyttisuukkoja. eikös tämä nyt mene vähän väärinpäin? :D

On Hena vaan niin klassinen kusipää kuin olla voi. :D Onneksi lähti.

Ootteko muuten huomanneet, että Mari esittelee mielellään pohkeitaan... :kuola:

Toinen :kuola: Jennille, siinä on sitten kuumottavan näköinen mimmi. Vähän peikkotyttömäinen hiukset pörröllään.

Mari on kyllä hottis! Mira on varmaan seuraavassa äänestyksessä, mutta kukahan on se toinen? Saa nähä heivaako nuo sen uuden tyypin samantien pihalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom