Big Brother 2006

Aika varmaa tän pään mielestä että kyllä se on mira joka lähtee. Katsojat tietää että kismaa syntyy akselilla Kaarlo-Tatu-Hena-Karhu ja näin talon koosteisiin saadaan jotain katsomisen arvooista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onpa jännää ku tuo luuska jää taloon :curs:. vittu tuo ilkka taipale on tyhmä.

:offtopic:

Taipaleen tyhmyydestä en tiedä, mutta yksi poliitikoksi ihailtava piirre kaverissa on: puolustanut politiikassaan ihmisiä, jotka eivät vaaliuurnilla käy.

HUH HUH. Olen sanaton.

Silloin kannattaakin olla ihan hiljaa jos ei ole mitään fiksua sanottavaa ;)

No ei nyt kai... Mä katon tosi vähän telkkaa noin yleensä, enkä hirveesti ole seurannut erilaisia reality-sarjoja, joten mun otanta ei ole kovinkaan suuri. Mutta ne keitä muistan niin kyllä ks hlö on eniten mua ärsyttänyt.

Ei sitä nyt kuitenkaan sanattomaksi luulisi menevän, ihan normaali ajatus varmaan tämä minun [aika moni muukin tuntuu Henaa pitävän inhokkina], samanlainen siinä missä joidenkin mielestä esim Mira on yliärsyttävä biatch. Mun mielestä se on vaan semmonen valittaja, mut ei mua oo viel kertaakaan sen märinät hermostuttaneet. Yksilöllistähän se on millainen ihmistyyppi kenelläkin saa niskavillat pystyyn.

Näyttäis muuten tässä vaiheessa siltä että Hena lähtee... mutta varmaahan se ei ole vielä.

Täytyy todeta että helevetin ymmärtäväinen tyttöystävä tuolla Henalla on, ottaen huomioon mitä kaikkea Hena on talossa tehnyt [mm. rehennellyt panoillaan/naisenkaatotaidoillaan, kourinut naisia tisseistä ja muualtakin kokoajan käplimässä, ollut mulkkusillaan ja pistänyt Jennin pukemaan housuja yllensä ym ym ym]

Noh, näin tällä kertaa... Hena lähti kotiin...

Edit: HURRRRJAT miinukset Henalle, en tod ole ainoa joka siitä ei tykännyt :lol2:

joo ei ollut yllätys että hena lähti. harmi kun suurinosa haluaa katsoa tylsiä lähetyksiä tästä eteenpäin:)

Aika säälittävä veto Henalta sanoo että nöyryytys oli vain alkoholin ansiota ja aamullakin kun "pirulaiset juottivat konjakkia" niin käytös meni sen takia sellaiseksi.. Olisi voinut edes olla rehellinen...

Lisäks vähän ärsytti kun se oli niin varma että joku muu olis lähtenyt jos se ei olis ollut kroisoksena... Se varmaan syyttää alkoholia siitä että se lähti, kun alkoholi teki sen vittumaiseks, ja sen takii muut äänesti sitä. :zzzz: :zzzz:

Mutta uusi asukas tuli taloon, jee!!! Mäkin vähän arvasin kun Mari sanoi että joku ylläri on tulossa, mutta en uskonut että tuotantoryhmä olis sen verran laittanut efforttia... Mutta hyvä niin!

Aika säälittävä veto Henalta sanoo että nöyryytys oli vain alkoholin ansiota ja aamullakin kun "pirulaiset juottivat konjakkia" niin käytös meni sen takia sellaiseksi.. Olisi voinut edes olla rehellinen...

Lisäks vähän ärsytti kun se oli niin varma että joku muu olis lähtenyt jos se ei olis ollut kroisoksena... Se varmaan syyttää alkoholia siitä että se lähti, kun alkoholi teki sen vittumaiseks, ja sen takii muut äänesti sitä. :zzzz: :zzzz:

!

no pulsuthan juotti ihan tarkotuksella sitä konjakkia henalle, jos et satu muistamaan. siinä oon samaa mieltä ettei kaikkia kuitenkaan voi viinan piikkinkään laittaa.

tuo on saletti ettei hena ois lähtenyt jos olis ollut pulsuissa, ei olisi joutunut nimittäin koko äänestykseen edes. aivan turhahan tässä enään on jossitella kun paska on jo housussa.

kaarlolta muuten aika paha "moka" siinä kun ilmoittivat että hena lähtee. voivotteli sitä aika isoon ääneen ja mikakin oli tosi kypsänä kun hena lähti. tekivät ainakin olemuksillaan kaarlo ja mika selväksi kenen he olisivat toivoneet jäävän taloon ja kyllähän ne siitä siellä makkarissakin keskustelivat. ainakin mika ja kaarlo on ihan kypsänä miraan ja en ihmettele tippaakaan.

no pulsuthan juotti ihan tarkotuksella sitä konjakkia henalle, jos et satu muistamaan.

Muistan muistan mutta eiköhän se käyttäytynyt samalla tavalla ennen kun se oli vetänyt sen mukillisen konjakkia. Se vaikutti varmaan lähinnä niin että se sammui sitten saman tien.

Kyllähän noilla asukkailla rupes muutenkin kyllästyttään noi Henan läpät, joten aika naivisti sanottu että en olis tässä ellen olis ollut kroisos. Ja vaikka syy olisikin siinä, ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa.

no jos kännää pitkälle yöhön+kannetaan sänkyyn ja herää aamu 9 niin kyllä siinä on vielä melko hyvässä juubassa. siihen ei tartte ku pari lasia ottaa konjakkia niin johan taas mennään. muistaaksen kaki vai oliko joku muu vielä ehdotti etttä juotetaan lisää sille sitä konjakkia niin se sammuu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom