Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isäukkoa kattomaan vanhainkotiin ja fillarilla uimaan, jos ei tuu vettä, kun ei oo tullu kurkattua juuri pihalle. Siinä melkein tän päivän velvoitteet.

Illalla sohvamaksimit.
Minä tempasin aamulla maratonin concept2 soutulaitteella.

Iltaohjelma suunnilleen sama, sohvanmyötäinen.

Minä tempasin aamulla maratonin concept2 soutulaitteella.

Iltaohjelma suunnilleen sama, sohvanmyötäinen.
Minä siis mihinkään salille saanu lähdettyä, kun niin koiranilma. Isäukon luota kuitenkin bodaamaan.

---

Näin Elina Lampelan, varmaan instareelsissä, vetävän rinnalle kevyesti jotain nelosia 75 kilolla, niin piti itekin ottaa rinnallevetoa ja pudotti taas maan pinnalle, kun 60kg paino jo saatanasti :D

Mitään tekniikkaa ei tietenkään ole, vaikka otin nytkin aika monta kevyempää kolmosta ihan tota tekniikkaa hakien ja varmaan se rupeaa pikku hiljaa löytymään, mutta tuommonen kuuskymppiä ei tuu enää minään huijattuna myötäotehauiskääntönä mun hauiksillani ja pitäs saada jo muutakin kroppaa mukaan.

Mut hyvä koko kropan liike anyways.

Minä siis mihinkään salille saanu lähdettyä, kun niin koiranilma. Isäukon luota kuitenkin bodaamaan.

---

Näin Elina Lampelan, varmaan instareelsissä, vetävän rinnalle kevyesti jotain nelosia 75 kilolla, niin piti itekin ottaa rinnallevetoa ja pudotti taas maan pinnalle, kun 60kg paino jo saatanasti :D
Ettei vaan oo nestetankkaus jääny vajaaksi tänä viikonloppuna.

Minulla ainakin jäi, eilen nimittäin ihan Sylvinä ja Jenninä yksin kotona!

no: onnekis perjantai saapuu taas ennemmin kuin huomaammekaan

Suositut

Back
Ylös Bottom