Big Brother 2006

olli edustaa sitä tyyppiä mielestäni. eli hoikka vaatteet päällä, mutta aika löysä ilman kuteita.
No Olli nyt on ihan oma lukunsa. :D Ollissa rassaa juuri se kun niin tietävänä kaikessa on "se on saletisti niin että.." - ihan miespuolinen Mira.

Sit jos joku muu keksii jonkun idean, Olli "varastaa" sen (keskeyttämällä ja puhumalla päälle) ennen kuin toinen on ehtinyt sanoa loppuun ja esittää omanaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kenen BB - henkilön kanssa vääntäisitte kaikkein mieluiten ? Itse voisin ottaa erän tai pari Henan kanssa. Se oli niin olevinaan että ois hyvä vähän koittaa myllyttää sitä. : ) Tyhmä ja todella hypoteettinen kysymys, mutta antaahan olla.

Kenen BB - henkilön kanssa vääntäisitte kaikkein mieluiten ? Itse voisin ottaa erän tai pari Henan kanssa. Se oli niin olevinaan että ois hyvä vähän koittaa myllyttää sitä. : ) Tyhmä ja todella hypoteettinen kysymys, mutta antaahan olla.

Jennin tai Piritan. Erät tai parit vois pyöräyttää...

Edit: Eikö ketään muuta häiritse et Ollilla on koko ajan sama huppari päällä... Onkohan se kertaakaan edes pessyt sitä?
Hupparista puheenollen... :D

Ja hah, huomasinpa nauravani makeesti ääneen kun se korvapuusti tulla pöllähti sieltä ja kamera kuvasi Ollin ilmeitä. In_your_face!!

Eipä noihin puheisiin Ollista miespuolisena Mirana voi muuta kuin yhtyä. Oli se taas niin tietävinään tossakin jaksossa, kaiken huippu oli kun se rupesi niitä ilmastointijuttuja analysoimaan... mutta kieltämättä kutkuttava juttu koko nappidilemma.

Ja seuraava aivan varmuuden vuoksi mustaan lootaan:

BB:n sivuilla kerrotaan, että huomisen jaksossa (ja tulevinakin viikkoina) olisi luvassa yllätyksellinen ja merkittävä käänne: http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?484745

Ei kai ne sinne enää uutta väkeäkään voi änkeä..?

Ite asiaan nyt ota kantaa, mutta ootteko huomannu miten Ollin osakkeet on laskenu? Siis ihan älyttömästi. Pari viikkoa, kun se oli ollut talossa, se oli melkeen kaikkien voittajasuosiki (ainaki tän ketjun perusteella) tai ainaki heti Kakin jälkeen ja Kakiki ylsi yleensä edelle vaan siks, että ei olis reilua, että kesken taloon ullut voittais.

Olisko Ollin osakkeet romahtanu tällä tavalla jos se ei olis pettäny tyttöään? Ärsyttäiskö sen spekulointi ja epäsiisteys yhtä paljon? Tai pidettäiskö sitä yhtä omahyväsenä ja kaikkitietävänä?

Mä uskon, että ei.

^ mua on ruvennu ärsyttämään se spekulointi ja kaikki tietävyys..se on aivan sama onko pettänyt vai ei, mutta mielestäni nää pettämis jutut on jo vedetty vähä yli, enkä usko edes siihen paljon puhuttuun sormipeliin..

Mä ite taas oon ehkä antanu näiden nettikirjotusten vaikuttaa liikaa mun omaan mielipiteeseen, koska just toi spekulointi ja kaikkitietävyys on alkanut ärsyttämään, vaikka ennen en edes huomannut sellasta piirrettä Ollissa.

Tää Ollin ilmastointilaite-keskustelu oli loistavaa. "Se on PROGRESSIIVINEN ilmastointi!!! Ja tuo on voimavirtakaapeli, eli sen täytyy vaikuttaa ilmastointiin!!!" "Progressiivinen!!! Miettikää sitä symbolia!"

Hanne: "Mut joku on painanut tätä, kato se lähtee pois kun painaa tästä uudestaan."
Olli: :david:

Tää Ollin ilmastointilaite-keskustelu oli loistavaa. "Se on PROGRESSIIVINEN ilmastointi!!! Ja tuo on voimavirtakaapeli, eli sen täytyy vaikuttaa ilmastointiin!!!" "Progressiivinen!!! Miettikää sitä symbolia!"

Hanne: "Mut joku on painanut tätä, kato se lähtee pois kun painaa tästä uudestaan."
Olli: :david:

alko vituttamaan NIIIIIIIIN paljon toi progressiivisesta ilmastoinnista et SATANAN!NHUH!(9+09=)(!=!!!!!!!!!!!!

Jos olisin ollut talossa niin olisin varmaan sanonu "nyt naama kiinni olli ja painetaan nappia" helvetti mikä analysointi ja aivan päin helvettiä taaskin.

PESE PIPOS LIKANEN!!!!!!!!!!

Voi olla Ollilla analysoitavaa heti kun pääsee talosta ulos ja saa ekan kerran kännykän käteensä, jossa viesti: "Voit hakea kamas säilytyksestä jostain varastosta, olis syytä myös hakee uus kämppä, lukot on vaihdettu. Terveisin ex-tyttöystäväsi. PS: Pidän telkkarin, pesukoneen ym. kodinkoneet".

Voi olla Ollilla analysoitavaa heti kun pääsee talosta ulos ja saa ekan kerran kännykän käteensä, jossa viesti: "Voit hakea kamas säilytyksestä jostain varastosta, olis syytä myös hakee uus kämppä, lukot on vaihdettu. Terveisin ex-tyttöystäväsi. PS: Pidän telkkarin, pesukoneen ym. kodinkoneet".

"Tää on joku psykologinen juttu, mä en hae niitä vaatteita koska tässä on joku psykologinen juttu!":)

On kyllä ihme jos se muija vielä on ollia vastassa kun olli hääfetään. uskomatonta säätöä ton hannen kanssa.

Ja ei vittu nyt sarikin ärsyttä jo aivan helvetisti, siis aivan käsittämätöntä tekonaurukikatusta vetää. huhhuh.

Ei tosin oo Ollille ilmotettu, että se ois jätetty. Tosin en mäkään haluis ilmottaa telkkariin, että suhde on ohi vaan hoitaa homman sitte, ku se tulee pois.

Ei kai ne saa ilmotella tonne mitään ulkopuolelta.
No ainakin siinä yhdessä jaksossa kun Olli oli BB-huoneessa, niin se bb sano, et jos niille tulis tieto et Oliin muija on jättäny sen, niin sille ilmotettais heti siitä... Noo ohan siinä sentään 50 000 € kiinni nii tuskin (ex)muijakaan viittis niin keljusti tehä.

No ainakin siinä yhdessä jaksossa kun Olli oli BB-huoneessa, niin se bb sano, et jos niille tulis tieto et Oliin muija on jättäny sen, niin sille ilmotettais heti siitä... Noo ohan siinä sentään 50 000 € kiinni nii tuskin (ex)muijakaan viittis niin keljusti tehä.

menee aika naurettavaks jos ne kertoo, eihän ne kertonu brittien bb:ssäkään

Kakko vois grillata tota ameebaa oikein kunnolla, kysyis tyyliin "miltä tuntuu pettää avovaimoa parinsadantuhannen ihmisen katsellessa?"

Ei oo kyllä ykskään tositv-kilpailija vituttanu mua niin yyberpaljon kuin tuo selkärangaton moukka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom