Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eí ikinä mitää Miraa sinne taloo:urjo: se on niinku niiiiin kaksnaamanen lepakko :D:D kale,henkka tai mika takas:rock: :rock:

"Masinoidaan" joko Hena tai Kale taloon! Mieluiten Hena, koska se ei varmasti voittais, mutta olisi varsin viihdyttävä jampester muutamaksi päiväksi.

Ensin pitää kuitenkin kattella ketä on ehdolla. Manki ei luultavasti ole.

Joko tämä oli täällä?

http://www.bbplaza.net/uutinen.php?id=132

Mun mielestä kohtuu perseestä että joku pääsee takas tonne.

edit: Jos on sääntöjen vastainen linkki niin toki voi poistaa...

Itse asiassa kyllä itselläni tulee aika koijattu olo jos eräs soturiprinsessa sinne takaisin pääsee. Tuli silloin äänestettyä sitä melko monta kertaa, toivottavasti BB on miettinyt mahdollisia seurauksia.

jep mä oon sitämieltä että kusetusta nyt koko homma. kerran äänestetty ulos niin sillon sen pitäs olla ulkona lopullisesti.

ketä kohtaan se on epäreilua kun yhdelle ja samalle on voinut antaa plussia ja miinuksia ja nyt tää comeback äänestys on ilmainen. en tajua.

no joo. talossa olleita kohtaan se on kieltämättä epäreilua.

ketä kohtaan se on epäreilua kun yhdelle ja samalle on voinut antaa plussia ja miinuksia ja nyt tää comeback äänestys on ilmainen. en tajua.

no joo. talossa olleita kohtaan se on kieltämättä epäreilua.

No eikö sua yhtään vituta jos Mira Soturiprinssi pääsee taloon takas ja joudut jo toisen kerran sormet ruvella tekstaamaan sen ulos sieltä. Tai jos ei ulos niin ainakin tekstaamaan sille miinusta niin perkeleesti?:D

No eikö sua yhtään vituta jos Mira Soturiprinssi pääsee taloon takas ja joudut jo toisen kerran sormet ruvella tekstaamaan sen ulos sieltä. Tai jos ei ulos niin ainakin tekstaamaan sille miinusta niin perkeleesti?:D

no vituttaahan se, mutta luultavasti niitä iloisia on yhtä paljon kun ovat plussaa hänelle antaneet. ja ei se mira sinne takas tuu ku laitetaan netti voima jyrään todenteolla henan tai kalen puolesta :D:hyper:

edit: eikä sieltä enään tartte ulos ketään äänestää. ei tarvi äänestää ku voittajaa.

edit2: en kyllä rehellisesti sanottuna ymmärrä miks tällainen käänne tehtiin. bb:n kannaltahan olisi paljon järkevämpää ollut nyt se, että vottaja äänestys olisi aloitettu jo tänään ja viikon päästä olisi pudotettu vähiten plussia saanut henkilö ja sitten jatkettu 3henkilön voimin finaali päivään saakka. rahaa ois tullut rutkasti enemmän verrattuna siihen, että nyt järjestetään tällainen ilmaisäänestys.

Tosi hauska juttu! :lol2: Äänestetään Kale takasin, varsinkin kun oli Hannen läheisimpiä kavereita Jennin lisäks, saadaan kunnon triangeli-draama aikaseksi vielä loppumetreillä! Luultavasti Kale leipois Ollia turpaan kännipäissään, varsinkin kun tuo ärsytyskynnys on varsin matalalla! :rock:

Miksei Mika ois ehdolla? Mun käsittääkseni eilisessä äänestyksessä annettiin ymmärtää (siinä ihmeen videomontaasissa), että kuka vaan voi päästä sinne, vaikka Heidikin, joka myös poistettiin isoveljen käden kautta.

Jos meikäläinen olisi jo kerran äänestetty ulos talosta, en todellakaan tahtoisi sinne palata - eli käytännössä en suostuisi enää tähän uusintaäänestykseen.

Hena takaisin!

Tämä juonen käänne oli kyl BB:ltä ihan pohjanoteeraus.

Mut jos sinne joku pitää takas laittaa niin sitten Jenni tai Hena.
Kaarloa EI missään nimessä, sitä vatipäätä ei vaan jaksa enää katella :curs:

Muro on jo Kaarlon päättäny lähettää. Hähä, ja hyvä niin. Mira sitä pelkäs. Ja muutenki sille saa repeillä. Aiheuttaa vielä hyvät konfliktit talossa ku nyt tuolla on nuo kaks paria. Kaarlo tulee sinne ja sanoo, että nyt loppuu nuo aktit :P
KALE TALOON! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom