Big Brother 2006

Tuo Hanne käy kyllä ihan ylikierroksilla kun suunnilleen joka yö sillä on unissaan joku helvetin show menossa. En kyllä vois kattoo itse ainakaan tommosta muijaa joka ei edes nukkuessaan ole hiljaa ja pysy paikallaan. Pitäisi varmaan joka yö laittaa sille suukapula ja köyttää sänkyyn kiinni niin loppuisi se unissaan perseily. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Hanne käy kyllä ihan ylikierroksilla kun suunnilleen joka yö sillä on unissaan joku helvetin show menossa. En kyllä vois kattoo itse ainakaan tommosta muijaa joka ei edes nukkuessaan ole hiljaa ja pysy paikallaan. Pitäisi varmaan joka yö laittaa sille suukapula ja köyttää sänkyyn kiinni niin loppuisi se unissaan perseily. :kippis1:

Heh. Megamass just totes mulle samaa että jumalauta jos mä höpisisin noin kovasti ni me ei voitais nukkua vierekkäin :D Mun mielestä tommonen on kyl hauskaa, saa aina hyvät naurut jos toinen puhuu unissaan, iteki tulee joskus sorruttua [viimeksi tänään päikkäreillä] mut harvemmin noin hyvää settiä tulee vedettyä/kuultua mitä Hanne :D

Aika riskissä kunnossa Hanne muuten,77 ja risat vai mitä se näytti?
Onks kukaan vielä käynyt kattomassa niitä varjoäänestyksiä? Jani varmaan lähtee aika selvästi...

Miks ne muuten edes punnitiin?
Mitä ne sai/mitä ne joutu tekemään sen takia?

Katoin kyllä jakson, mutta onnistuin skippaamaan just ton punnituksen jälkeisen tapahtumat.

Aika riskissä kunnossa Hanne muuten,77 ja risat vai mitä se näytti?
Onks kukaan vielä käynyt kattomassa niitä varjoäänestyksiä? Jani varmaan lähtee aika selvästi...

Jani on lähdössä erittäin selvästi varjoäänestyksen mukaan, tais olla jotain 78%

Punnittiin pikalihotuskisan alkupainot ja sitten oli 3 min. aikaa lihottaa itseään pukemalla omia vaatteita.

Niillähän oli se "pikalihotus" tehtävä jossa nostettin omaa painoa pukemalla kolmessa minuutissa mahd. paljon omia vaatteita päälleen. Eniten painoa nostanut sai päättää kenen ei tarvinnut tehdä palapeliä loppuun. Hanne voitti ja valitsi Kakin. On se silti aika riski mimmi jos 77 on paino (en nähnyt aloituspainoa). Roteva luonnostaan.

Edit: Hidas

On se silti aika riski mimmi jos 77 on paino (en nähnyt aloituspainoa). Roteva luonnostaan.
Musta Hanne ei edes näytä mitenkään "läskiltä", melko pitkältä ja nimenomaan rotevalta kuitenkin. "Isoluinen", niinkö sitä sanotaan... (tällä myös monesti lihavuutta selitellään :))

Eipä tuo Sarin painokaan päätä huimannut, täydessä pikalihotusvarustuksessa vilautettiin vaa'an lukemat. 55 tai jotain vähän reilut?

Onhan noista varmaan jokainen "lösähtänyt" talossa, mutta mielestäni tätä selittää jo se, ettei juuri ole mahdollisuuksia urheilla tai syödä kovinkaan hyvin (l. "oikein"). Ja eiköhän tuo alkoholitarjoilukin osaltaan selittäne asukkaiden pientä ajoittaista turvotusta...

Hannella on leveemmät hartiat mitä usealla miehellä. Onhan se iso, vaikkei läski olekkaan. " im not fat, im big-boned! "

hanne tosiaan on isoluinen.. ei se mikään lihava ole, mutta kaukana sirosta. Nätti naama ja hiukset ja varmaan olis aika pommi, jos vähän sais kursittua kokoon.. hihittely on kuitenkin naisessa pahinta

ei mua ainakaan tuo hannen 77kg yllättänyt ollenkaan. näkeehän sen että se on sellanen romuluinen emäntä(isokokoinen).

ärsyttää se janin hokema: joka sanaa ennen pitää hokea tyylii...tyyliin.... ja nyt se sama on jo alkanu tarttuun kakiinki :wall:

Mä en oo huomannu Janissa mitään tyyliin... tyyliin :D Taidan itsekin hokea tota tyyliin kun en oo tajunnu. Se on tapana täälläpäin :nolo:

Tuli tosta " tyyliiin.. " sanonnasta mieleen että aina kun telkusta näkee haastateltavan jonkun nuoremman jenkin niin JOKA IKINEN lause sisältää sanan " like ". It´s was like.. you know like.. i dont know... and she was like.. and i was like what the fak.. ".

Kannattais pikkusen koittaa panostaa kieleen kun se kuulostaa välillä aikas pahalta.. Vaikeetahan se tietysti on ku on tottunut tietynlaiseen puhetyyliin.

12710111web.jpg

Ihme mätisäkki tuo Olli, kehuskeli viikkotehtävän alussa kuinka hyvä on kokoamaan palapelejä, mutta kuiteski oli viikkotehtävässä kaikkein hitain ja sähläs eniten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom