Tietääkö kukaan, kuinka pitkä Hanne on? Ei tuo 77 kiloa ole pitkälle naiselle mitenkään ihmeellisen suuri paino...
Musta Hannen yölliset sekoilut on ollut BB:n ehdottomasti parasta antia.
Hanne vaikuttaa aika pitkälle, hyvin lähelle Janin/Kakin pituutta, ja ne on varmaan sellaisia n. 180-182cm 'perusmittaisia' miehiä. Mä olettaisin nykyvaklailujeni perusteella Hannen olevan jotain 175cm paikkeilla, voisi olla ylikin, jotain jopa 177-179cm. Ei varmasti ainakaan alle 172cm.
Myöskin Sarin ja Hannen seisoessa vierekkäin [jtn halailivat kun oli viime äänestys] niin Sari oli aikas lyhyt/siro, ainakin päätä lyhyempi, eli semmoset 20cm oli helpostikin pituudessa eroa. Niin sitä tulee sitten myös helposti 20kg painoonkin eroa :D Vois kuvitella että Sari olis jtn 160cm hujakoilla, voi olla vähän yli/ali, ja Hanne ainakin sitä 15cm pidempi.
Mä oletan että Hanne ois jtn mun mittainen, ja normaalipainoinen, ja normaaliltahan se näyttääkin [tosin leveeharteiselta mut kuten Dataniska sanoi niin... <3] :D Tälläselle 170-180cm välillä heiluville akoille noi 70-80kg painot on ihan normaaleja ja bmi sisälle istuvia useinkin. Toki vielä jos on yhtään lihasta siellä niin painoa tulee sitten enemmän, siitä hyvänä todisteena useat Pakkiksen punttimimmit joista monikin painaa lähelle tai useamman kilon ylikin tuon 70kg, eikä heistä kaikki ole lähellekään edes sitä 170cm pitkiä.
Mun mielestä pelkän painon tuijottaminen/kauhisteleminen on hieman semmoisen ei-urheilevan tahi kynäniskaisen miehen kommentti [ja yleistä myös vaakaa raamattuna pitäville naisille]. Pitäis tajuta ettei se aina oo se kg mikä kertoo, peili on parempi arvioija
Luuston rakenne, painon jakautuminen ja se mistä se paino koostuu [lihas/läski suhdanne] on tässä asiassa tärkeintä.
Sari tosin oli ilmeisesti lihonut eniten noin muutenkin BB:ssä kun siitä 7kg painonlisäyksestä erikseen mainittiin? Itse en ole pahemmin mtn huomannut, tosin joskus kasvot näyttää aika nesteisiltä...