Big Brother 2006

Kunhan Olli ei voita, niin on ihan sama kuka voittaa. Raivostuttava harkanpesä päässä kulkeva jauhosäkki, joka pitää itteään niin "yyberfiksuna"

Todella raivostuttavaa kun kaveri kertoo koko ajan jotain olettamustaan absoluuttisena totuutena ja sitten kun homma onkin ihan toisenpäin, niin totetaa taas tämän oikean totuuden ikäänkuin omanaan. Sitäpaitsi kaveri julkisesti nöyryyttää tämän "BB-vaimonsa" kanssa omaa, käsittääkseni monivuotista avopuolisoaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olli jos kuka kyllä kaipais pari kunnon reeniä syväkyykkyä. Sen kroppa menee siitä oikeesti niin suoraan, ettei mitkään housut näy pysyvän jalassa ja persvako vilkkuu. :D

ei mua ainakaan tuo hannen 77kg yllättänyt ollenkaan. näkeehän sen että se on sellanen romuluinen emäntä(isokokoinen).

ärsyttää se janin hokema: joka sanaa ennen pitää hokea tyylii...tyyliin.... ja nyt se sama on jo alkanu tarttuun kakiinki :wall:

Nii ja toi n. 77 kg oli jo farkut + vaikka mitä päällä punnittu...oikeestaan olisin ite veikannu enemmän, mutta toi telkkarikuva hämppää aika rajusti, ainakin ihmisten mittasuhteissa (kuten jo vissiin ennekin olen maininnu, on tullu merkillisiä ahaa-elämyksiä livenä tietyistä julkimoista).

Se PK-huoneen tuoli on hauska mitta, jolla voi vertailla ihmisiä. Kaki ja Olli täyttää sen kokonaan, kun sitte taas Sari on pieni kuin varpunen istuessaan sen keskellä jalat sylissä :)
Mahtaako ne vaihtaa sitä sen mukaan, kuka huoneeseen on tulossa? :lol2:

Tota Janin maneeria en oo rekisteröiny lainkaan. Kai se on vaan mitä kunkin korvaan särähtää. Olis kiva saada itestä vaikka viikon videotallenne, saattas ottaa itteeki aivoon joku juttu, joka tulee ihan huomaamatta ja usein. Mulla ainakin nenän kaivaminen :lol2:

Se PK-huoneen tuoli on hauska mitta, jolla voi vertailla ihmisiä. Kaki ja Olli täyttää sen kokonaan, kun sitte taas Sari on pieni kuin varpunen istuessaan sen keskellä jalat sylissä :)
:

juu itekki oon sitä tuolia käyttänyt mittana:)

perhana ja se jani ei eilen hokenut kertaakaan sitä tyyliin sanaa . 2edellisessä jaksossa se viljeli sitä vähän väliä :)

Kunhan Olli ei voita, niin on ihan sama kuka voittaa. Raivostuttava harkanpesä päässä kulkeva jauhosäkki, joka pitää itteään niin "yyberfiksuna"

Todella raivostuttavaa kun kaveri kertoo koko ajan jotain olettamustaan absoluuttisena totuutena ja sitten kun homma onkin ihan toisenpäin, niin totetaa taas tämän oikean totuuden ikäänkuin omanaan. Sitäpaitsi kaveri julkisesti nöyryyttää tämän "BB-vaimonsa" kanssa omaa, käsittääkseni monivuotista avopuolisoaan.

Olli = Mira

Tietääkö kukaan, kuinka pitkä Hanne on? Ei tuo 77 kiloa ole pitkälle naiselle mitenkään ihmeellisen suuri paino...

Musta Hannen yölliset sekoilut on ollut BB:n ehdottomasti parasta antia. :)

Tietääkö kukaan, kuinka pitkä Hanne on? Ei tuo 77 kiloa ole pitkälle naiselle mitenkään ihmeellisen suuri paino...

Musta Hannen yölliset sekoilut on ollut BB:n ehdottomasti parasta antia. :)

Hanne vaikuttaa aika pitkälle, hyvin lähelle Janin/Kakin pituutta, ja ne on varmaan sellaisia n. 180-182cm 'perusmittaisia' miehiä. Mä olettaisin nykyvaklailujeni perusteella Hannen olevan jotain 175cm paikkeilla, voisi olla ylikin, jotain jopa 177-179cm. Ei varmasti ainakaan alle 172cm.

Myöskin Sarin ja Hannen seisoessa vierekkäin [jtn halailivat kun oli viime äänestys] niin Sari oli aikas lyhyt/siro, ainakin päätä lyhyempi, eli semmoset 20cm oli helpostikin pituudessa eroa. Niin sitä tulee sitten myös helposti 20kg painoonkin eroa :D Vois kuvitella että Sari olis jtn 160cm hujakoilla, voi olla vähän yli/ali, ja Hanne ainakin sitä 15cm pidempi.

Mä oletan että Hanne ois jtn mun mittainen, ja normaalipainoinen, ja normaaliltahan se näyttääkin [tosin leveeharteiselta mut kuten Dataniska sanoi niin... <3] :D Tälläselle 170-180cm välillä heiluville akoille noi 70-80kg painot on ihan normaaleja ja bmi sisälle istuvia useinkin. Toki vielä jos on yhtään lihasta siellä niin painoa tulee sitten enemmän, siitä hyvänä todisteena useat Pakkiksen punttimimmit joista monikin painaa lähelle tai useamman kilon ylikin tuon 70kg, eikä heistä kaikki ole lähellekään edes sitä 170cm pitkiä.

Mun mielestä pelkän painon tuijottaminen/kauhisteleminen on hieman semmoisen ei-urheilevan tahi kynäniskaisen miehen kommentti [ja yleistä myös vaakaa raamattuna pitäville naisille]. Pitäis tajuta ettei se aina oo se kg mikä kertoo, peili on parempi arvioija :) Luuston rakenne, painon jakautuminen ja se mistä se paino koostuu [lihas/läski suhdanne] on tässä asiassa tärkeintä.

Sari tosin oli ilmeisesti lihonut eniten noin muutenkin BB:ssä kun siitä 7kg painonlisäyksestä erikseen mainittiin? Itse en ole pahemmin mtn huomannut, tosin joskus kasvot näyttää aika nesteisiltä...

juu sari ilmeisesti painoi taloon mennessään n,46-47kg. veikkaan että sari on n,155-160cm pitkä.
Itse en ole pahemmin mtn huomannut, tosin joskus kasvot näyttää aika nesteisiltä...

on se lihonnut, mutta ei se silti mikään laihaläski edelleenkään ole niinkuin joku mainitsi:). tossa kuva ennen taloon menoa.

Liitteet

• 385405.jpg
    385405.jpg
    51,6 KB · Katsottu: 270
juu sari ilmeisesti painoi taloon mennessään n,46-47kg. veikkaan että sari on n,155-160cm pitkä.

on se lihonnut, mutta ei se silti mikään laihaläski edelleenkään ole niinkuin joku mainitsi:). tossa kuva ennen taloon menoa.

Mulla on samanlaiset arviot sekä pituudesta että painosta, max 162cm vois olla. Sirorakenteinen tyttö.

Tuollaisilla pienillä tytöillä ne pöhöt helpoimmin tietty näkyykin, mitä pidempi on niin sitä vähemmän se näkyy, muutama kilo sinne tai tänne ei vielä hetkauta. Toisaalta, on se Sarikin niin hentoinen ettei tuo 7kg lisäyskään sitä mihinkään ole mun silmissä paisutellut, ainoastaan tosiaan ehkä kasvoissa näkyy pientä mehuisuutta. Tuo aloituskuva on muuten aika hyvä Sarista noin muutoinkin.

Olliko se oli vai kuka joka sanoi laihtuneensa talossa? Jollain kuitenkin oli mennyt miinuksen puolelle se paino...

Heh, no kukaan ei liene väittänyt Saria lihavaksi, pieni sirvelöhän se on vaikka tätä nykyä painaiskin vaikka 55kg. Tuo "laihaläski" nyt vaan taitaa olla sellanen yleisnimike mimmeille jotka on ns. laihoja (painoltaan kevyitä) mutta löysähköjä - l. "ei-juurikaan-treenattu" vartalo. Näin olen kyseisen termin ymmärtänyt, missitytöistä ainakin kuulee tätä paljon käytettävän.

Ehkäpä laihaläskin käsite ja sen ymmärtäminen vaihtelee meillä yksilöittäin! :D

Enivei, itselleni nyt on täysin sama mitä kukakin noista painaa ja miltä näyttää. BB-innostus on muutenkin jo ihan lopahtanut, en tiedä miksi. :(

Tuosta Sarpasta kuitenkin vielä, kyllä se on semmonen höppänä että oksat pois. Alkuun se "blondius" jopa ärsytti tai sai aikaan lieviä myötähäpeän tunteita, nykyisellään lähinnä huvittaa - hän on mitä on, talossakin aidoimmillaan, ei ehkä tajuakaan vetää mitään roolia. Hyvä niin. Joka tapauksessa se laulaminen rassaa...

Joka tapauksessa se laulaminen rassaa...

Äläs nyt Mertsi, Sarin tulkinnathan on lähes taidetta :hyper: :hyper:

Ei vaan oikeestihan se hoilaaminen on kyl ihan vitun hirvittävän kuuloista.
Sari varmaan ylpeenä katselee lauluesityksiään himassaan jälkikäteen :jahas: .

Mut likka on kuitenkin aidoin ihminen talossa IMO. Toivottavasti on loppu kolmikossa vaikka avattarelleni pidänkin edelleen peukkuja kuten olen alusta asti tehnyt.

Jani ja Olli goodbye seuraavaks.

Olipa vitun jännä jakso... :jahas:
Taas sai kuunnella koko jakson Ollin rakettitiede-teorioita joilla ei ollu TAASKAAN mitään perää... Noi ois painanu varmasti aikaa sit sit sitä nappia ilman niitä juttuja

Heh, no kukaan ei liene väittänyt Saria lihavaksi, pieni sirvelöhän se on vaikka tätä nykyä painaiskin vaikka 55kg. Tuo "laihaläski" nyt vaan taitaa olla sellanen yleisnimike mimmeille jotka on ns. laihoja (painoltaan kevyitä) mutta löysähköjä - l. "ei-juurikaan-treenattu" vartalo. Näin olen kyseisen termin ymmärtänyt, missitytöistä ainakin kuulee tätä paljon käytettävän.

...

minä ymmärrän käsitteen ihan samanlain ja en tuosta millään laihaläskiä saa. sen voi todeta ihan tosta kuvastakin.

olli edustaa sitä tyyppiä mielestäni. eli hoikka vaatteet päällä, mutta aika löysä ilman kuteita.

Olipa vitun jännä jakso... :jahas:
Taas sai kuunnella koko jakson Ollin rakettitiede-teorioita joilla ei ollu TAASKAAN mitään perää... Noi ois painanu varmasti aikaa sit sit sitä nappia ilman niitä juttuja

Joo ihme spekulointia taas. Miekä ei ois ainakaan hetkeäkään miettinyt vaan painanut tota nappia heti kun oisin vaan nähnyt että siinä on nappi mitä painaa.

Edit: Eikö ketään muuta häiritse et Ollilla on koko ajan sama huppari päällä... Onkohan se kertaakaan edes pessyt sitä?

Edit: Eikö ketään muuta häiritse et Ollilla on koko ajan sama huppari päällä... Onkohan se kertaakaan edes pessyt sitä?

Mietin ihan samaa...:urjo: eipä se ole noita muitakaan vaatteita juuri vaihdellu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom