HAHAHHA *REPS* Olli Janille " Jani, jos toi vitun miia tulee tänää mun lähelle, ni revi se ämmä hiuksista vittuun!!!" :D:D:D Asiaa Olli
Ja silti puristelee Mian tissejä ihan onnessaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHHA *REPS* Olli Janille " Jani, jos toi vitun miia tulee tänää mun lähelle, ni revi se ämmä hiuksista vittuun!!!" :D:D:D Asiaa Olli
Ja silti puristelee Mian tissejä ihan onnessaan...
joo, kyllä meni tosiaan kolkoksi tuo tunnelma talossa kun Mira lähti veks, ois saanu jäädä.
Illan jakso oli aikas hauska, paitsi että pitäisi todellakin omistaa tuo 24/7. Kävin tuolta spoilereita lukemassa ja menin sitten ihan BB-nettisivuille ja täytyy sanoa että mikä vittu siellä tuotantotiimissä oikein mättää ja kuka tekee noita päätöksiä kun normaaleille BB-sarjan katsojille ei näytetä PASKAAKAAN! Ainoastaan 24/7 tietää millaisia nuo ihmiset tuolla OIKEASTI on ja kaiken mitä OIKEASTI tänäänkin siellä bileissä tapahtui. Tosi järkevää leikata kaikki parhaat palat pois...
(sääliks käy Ollin muijaa).
Ja mä missasin ton jakson prkl ... aina ku jotain tapahtuu ni mä oon töissä tai jossain muualla mutten pysty kattoo :curs:
joko jollain ois linkkiä hannen ja ollin systeemeihin? kuulemma ois jo jossain jonkinlainen pätkä...