Big Brother 2006

Mira voi kyllä tuulettaa voittoaan, sillä niin varmasti menee finaaliin: luulis jo sen itsekin tajunneen.

Miralla on mun mielestä käyny tuuri kun on ollu pudotuksessa kaikkein v**tumaisimpien tai muuten vaan tylsien tyyppien kanssa, toisin sanoen vastukset ovat olleet melko helppoja. Nyt jos menis esim. Janin tai Kakin kanssa äänestykseen niin veikkaisin että kotia lähtö tulis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu toi Kaki on alkanu ottaa pannuu.. Noi runkkujutut plus tollanen hälläväliä asenne alkaa tympimään. Olli on sitä paitsi ottanu Kakin paikan talon hauskana hemmona. Mä oon varmaa aika sekasin ,mut oon alkanu jotenkin pitää tosta Mirasta:nolo: Viel kuukaus sit en voinu sietää.....

kaki alkaa täälläkin päässä pikkuhiljaa tympimään. ihmettelen suuresti jos ei ole jo seuraavassa äänestyksessä. talon naiset tuntuvat olevan suhteellisen vittuuntuneita kakiin.

Vittu toi Kaki on alkanu ottaa pannuu.. Noi runkkujutut plus tollanen hälläväliä asenne alkaa tympimään. Olli on sitä paitsi ottanu Kakin paikan talon hauskana hemmona. Mä oon varmaa aika sekasin ,mut oon alkanu jotenkin pitää tosta Mirasta:nolo: Viel kuukaus sit en voinu sietää.....

Kaki rupee kyl vähä ärsyttään, se sen heitto siihe Miian juttuu oli tosi heikko... Samoiten, mäki ruvennu tykkään Mirasta :D

Mira on kyllä keränny pisteitä. Kakin heitot ovat laskeneet sen osakkeita kohtuullisen paljon. On varmasti Mian tai Miran kanssa seuraavassa äänestyksessä. Anteeksipyyntö olisi voinut auttaa, mutta ei moista esittänyt.

e-vieläkin oksaa suussa sen Hannen paskajutun jälkeen...nään koko ajan sen nyt paskalla irvistääs ja hihittelees:urjo:

Mikä :kakka:? En katsonut tän päivän jaksoa, missasinko jotain? :D

Toi mirahan on nyt aivan saatanan ärsyttävä, jenni kun poistui talosta niin mira on ottanu sen paikan ja on huutamassa kokoaika sitä viimeistä sanaa ja joka on ainoa totuus.. eihän niitä tietenkään näytetä päivän koosteessa koska mirasta tehdään uus 7kertaaäänestyksessäperttu..

Toi mirahan on nyt aivan saatanan ärsyttävä, jenni kun poistui talosta niin mira on ottanu sen paikan ja on huutamassa kokoaika sitä viimeistä sanaa ja joka on ainoa totuus.. eihän niitä tietenkään näytetä päivän koosteessa koska mirasta tehdään uus 7kertaaäänestyksessäperttu..

Juuri näin. Mulla on närästäny koko muija siitä slummitehtävästä lähtien.

Melkein jokainen tyyppi on alkanut ärsyttämään...paitsi Jani ja Olli.

Mira: aina pakko sanoa se viimeinen sana. On myös aina olevinaan oikeassa. Myös se kaikkeen puuttuminen vituttaa, kuten se kun sen piti alkaa selvittämään sitä, kun Kaki heitti siihen Mian tarinaan sen "ootko varma et se tapahtui oikeasti". Sitten se, kun muiden piti antaa Miralle niitä kaikenlaisia "hoitoja" ja pojat tuulettivat, että nyt tulee kunnon kampaukset jne., niin Miran piti taas siihen tokaista, että "muistakaa, että mua pitää totella". Argh!

Mia: vetää herneet joka asiasta. Häntä ei myöskään saa kyseenalaistaa. Ihme vinkuja. Ulos!

Hanne: typerääkin typerämpiä juttuja. Kikattaa kaikkea vieläkin typerämpiä asioita ja itkee jonkun Jennin perään. Deal with it prkl! Täysin näkymätön hahmo IMO.

Sari: kunnon über-blondi, siis oikein dumbass. Muuten ihan leppoisa häärääjä.

Äijät ei oikeastaan ärsytä. Kakista on suurin "loisto" kadonnut, eikä sitä kautta jaksa oikein enää kiinnostaa. Jani on melko näkymätön loppupeleissä. Olli on ihan kurko ukko, vetää kaikki hänelle annetut tehtävät asenteella. Olli voittakoon!

Janin pisteet laki totaalisesti, kun hän sai valita itselleen illallisen. Käsitin, että olisi käytännössä saanut valita ihan mitä vaan. Kaveri otti lehtipihvin ja pepsimaxia...:wall: Ois saanu samat vikinglinenbuffetista lasten seisovasta pöydästä..

Mut eikös olli kysyny ensin että eihän tyttöystävä hermostunu että hanne nukkui yön vieressä. Ja sen jälkeen sano, että kainalopaikka on varattu sille. Mut loppujen lopuksi oli kyl väärin tehty BB:ltä, että antoi puhua puhelimessa. Menee mielestäni pohja koko idealta.

noita puheluita on annettu Brittien BB:ssä niin paljon, että pakkohan sen oli Suomen lussuun mukaan pistää..

Kaki on niin mennytttä: joutuu nyt viikolla varmasti äänestykseen, saa potkut ylivoimaisella miinus ryöpyllä ja tämän jälkeen herra Waldo pistää omakätisesti Kakkin katuun

Mikä :kakka:? En katsonut tän päivän jaksoa, missasinko jotain? :D

Hanne vaan selitti vähän liian tarkkaan millasta kakkaa siltä tulee ja millasta ääntä sen perse pitää lauteilla. Ihanien kikatusten saattelemana.

Muijat on kyl asettunut Kakia vastaan, vituttaa kyl kattoo kun tytöt on viime viikosta saakka mylllyttänyt Kakia joukolla. Onhan se Kaki vähän kaivanut verta nenästä, mut ärsyttää tollanen joukolla yhen päälle käyminen.
Kari on kyl melko varmana seuraavassa äänestyksessä. Mia vois olla toinen.

Mä olin oikeasti järkyttynyt, kun sain eilen tietää, että äänestämistä ei ole rajattu liittymäkohtaisesti. Äänestuloshan ei ole silloin todenmukainen, kun joku teinipissis antaa omasta liittymästään tyyliin 200 ääntä Miralle ja mun käsittääkseni näin oli itseasiassa käynytkin, että joku nainen kertoi, että oli antanut Miralle 200 ääntä. Eikö tuota muijaa saada millään ulos tuolta talosta? Ärsyttää niin maan perkeleesti. Tuotantoryhmäkin manipuloi katsojia näyttämällä vain tietynlaisia pätkiä kustakin kisailijasta. Suoraan sanottuna :curs: .

mitä sillä on väliä kuka äänestää.. tässäkin on rahasta vaan kyse, ei vaaleista

Suositut

Back
Ylös Bottom