Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muaha. Sai revetä kunnolla kun näytti pätkän Sarista... Kunnon blondi täytyy myöntää.

Hanne: - Kato lentokone lentää
Sari: -Ai juna?

Oli hyvä pätkä

:lol2: Sari: -Mikä toi on, missä on noi 1, 2, 3, 4, 5,?
Jani: -vaihteet
Sari: -Aijaa hämäs tuo ärrä tuossa
:jahas:

Ja oliko sen ollin tyttöystävän ääntä muutettu vai oliko se joku 8v?

Siis ketkä tota Miraa äänestää? Ei jumalauta mikä akka, varmaan voittaa koko paskan. Kyllä toi on niin naurettavaa touhua koko homma. Tohon äänestyshommaankin oli laitettu Jennille kohta missä se on surullinen jaitkuinen. Miralle kohta missä se vetää jotain biisiä saunassa ja kaikilla on hauskaa. Taas laitetaan ihmiset äänestämään miten halutaan..

Nyyh mä olin ihan down... Tosin tiesin että Jenni tippuu mutta eniveis. Hanne otti sen just niinkuin kuvittelinkin...

Siitä mä yllätyin helvetisti että miten Ollille annettiin se puhelu? Eihän koskaan BB:ssä saisi olla mitään kontakteja ulkomaailmaan, ja tuosta puhelusta sai aika paljon lisää taistelutahtoa. Nyt tietää ettei siitä ajatella pahaa, että perhe ja kaverit ja tyttöystävä hyväksyy sen puuhat [paitsi sen vierekkäin nukkumisen :D] ja muutenkin... Mielestäni oli hieman väärin toimittu vaikkakin Olli on ihan kuningas!

Mitä tulee tyttöystävän ääneen niin ehkä sitä oli muokattu tosiaan, tai sitten kaiku ym aiheutti sen että kuullosti kuin se olisi keskustellut lapsen kanssa.

Taitaa olla voisilmät aamupuurossa taas vaihteeksi.

Voisilmistä en tiedä, mut kauheet silmäpussit sillä ainakin on :lol2:

Mitä tulee tyttöystävän ääneen niin ehkä sitä oli muokattu tosiaan, tai sitten kaiku ym aiheutti sen että kuullosti kuin se olisi keskustellut lapsen kanssa.

Puhuvat ensikertaa reilu kuukauteen ja järkyttävää mustasukkaisen teinin tilitystä. Mulla olisi ainakin mennyt hermot tuollaisesta, että eikö ole muuta sanottavaa. Se on varmaan max 16v.

Veikkaisin että se likka on joku 20 wee ja sellaiset kyllä osaa kuulostaa ihan pikkutytöiltä. Minäkin kuulostan vaikka olenkin jo pikkuisen vanhempi... :jahas: Ja jos tuo ikäarvailuni menee läheskään sinnepäin, niin en kyllä yhtään ihmettele että tuollaista mustisteinin tilitystä tulee. Semmosia ne (vielä melkein) teiniXit on :)

Veikkaisin että se likka on joku 20 wee ja sellaiset kyllä osaa kuulostaa ihan pikkutytöiltä.

Ei ihan täyspäiväseltä kuulostanut sen muija, itseasiassa
musta se kuulosti lähinnä Ollin mutsilta :eek:

Taitaa pikkuisen jäbä olla tossun alla kun heti tuli eukolta kunnon mäkätystä
ja toinen oli heti ihan polvillaan, et en tee enää sitä enkä tätä, rakastan,rakastan,ym..:D

Hanne hajoo varmaan seuraavaks, saas nähä lähteekö jopa vapaaehtoisesti pois (en ihmettelis yhtään).
Koko skaban ajanhan se on vaan peesaillut Jenniä ja nyt se on sit ihan orpona tuolla.

Mia on kikkaillut tuolla jo yllättävän pitkään, olisin ite heivannut sen samantien pois.

...Hanne hajoo varmaan seuraavaks, saas nähä lähteekö jopa vapaaehtoisesti pois (en ihmettelis yhtään).

Mia on kikkaillut tuolla jo yllättävän pitkään, olisin ite heivannut sen samantien pois.
Naah, jos Jennin asenne on hiukankin Hanneen tarttunu, niin ei se luovuta ja ei lähe kulumallakaan. (Veikkaus: 1 finaalinelikosta).

Ja tuskin Miakaan mitään kikkailee, se on vaan ja vetää matalaa profiilia (toisin kuin esim. just Mira & Jenni).

Oli hyvä pätkä

Ja oliko sen ollin tyttöystävän ääntä muutettu vai oliko se joku 8v?

Niinpä:D äänestä tuli mieleen heti tää Hawkins, tyyppi joka istuu pyörätuolissa ja puhuu tietokoneen kautta..:eek:

Mira voi kyllä tuulettaa voittoaan, sillä niin varmasti menee finaaliin: luulis jo sen itsekin tajunneen.

Hanne on vapaa riistaa ja lähtee äänestykseen 99% varmuudella

Naah, jos Jennin asenne on hiukankin Hanneen tarttunu, niin ei se luovuta ja ei lähe kulumallakaan. (Veikkaus: 1 finaalinelikosta).
Eipä se ensireaktio eilen oikein siltä näyttänyt...tosin Jenninkin asenteella ollaan nyt jo kotipuolessa ;) .
Mut odotetaan mielenkiinnolla kumman veikkaukset on lopulta lähempänä.

Ja tuskin Miakaan mitään kikkailee, se on vaan ja vetää matalaa profiilia (toisin kuin esim. just Mira & Jenni

Tarkoitin tuolla kikkailulla yleensä et se on pysynyt näinkin pitkään talossa,
minusta Mia kuuluu "heti kotiin" kategoriaan.

Puhuvat ensikertaa reilu kuukauteen ja järkyttävää mustasukkaisen teinin tilitystä. Mulla olisi ainakin mennyt hermot tuollaisesta, että eikö ole muuta sanottavaa. Se on varmaan max 16v.

Eiks se piipittäny vain jotain siitä että ei saa nukkua vierekkäin tms? Mä en muista muuta kuulleeni. IMO toi puhelu oli väärin, tosi epäoikeudenmukaista eikä kuulu BB-sääntöihin. Antaa ihan erilaisen lähtökohdan muihin verrattuna kun saa tietää että kaikki on ok.

Pakko kyllä tunnustaa että liikutuin aika paljon kun ne toisilleen siinä nyyhki:

Mä rakastan sua aiiiivan saiirrraaasti
Nii mäki
Vittu siis mä rakastan sua ihan älyttömästi, siis aivan sairaasti
Mäki sua

Nyyh nyyh :itku: Taas se Megamass katseli sivusilmällä mua että mitä vittua toi muija poraa...:david: :lol2: Noh, on se ihanaa elää reality-tv:n tunteissa mukana, ihan täysillä :nolo:

Mut eikös olli kysyny ensin että eihän tyttöystävä hermostunu että hanne nukkui yön vieressä. Ja sen jälkeen sano, että kainalopaikka on varattu sille. Mut loppujen lopuksi oli kyl väärin tehty BB:ltä, että antoi puhua puhelimessa. Menee mielestäni pohja koko idealta.

Suositut

Back
Ylös Bottom