Big Brother 2006

Mietin ite samaa... Luulin kyllä et se saa miinuksia v#tusti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olin todella varma että Miia äänestetään ulos. Yllätyin hemmetisti kun Piritan nimi kuulutettiin.

Olli on ehkä karsee pälvikaljuineen ja huonosti hoidettuine hampaineen, sekä persposket kokoajan vilkkuen, mutta ei noi mitkään missikisat olekaan. Mä pidän siitä sen takia että se on tosi luovan ja mielikuvituksekkaan oloinen, hauska, rento, ei liian pervo [kuten Kaki on alkanut olemaan]. Olli ottaa rennosti, on iloinen, tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa ja semmonen hauska tyyppi. Heittäytyy tehtäviin kunnolla mukaan ja muutekin saa hyviä keskusteluja aikaan, aktiivinen osallistuja, semmoisesta diggaan. Mitä tuli ihmettelyyn sen tyttöystävästä niin mun oletus on että tyttis on tässä tapauksessa vähintäänkin yhtä erikoinen kettutyttö/kirppistyyppinen hippi tms :)

Mira ei ole ärsyttänyt mua enää pitkiin aikoihin, ja aiemminkin vain ärsytti se valitus joten kun se on vähentynyt niin ärsytyskin on vähentynyt. Mä kun katselin eilen Miraa lähetyksessä niin kateellisena täällä haikailin... omaispa yhtä hyvät taidot ehostaa silmiä, tosi makeet meikit oli ja kauniille näytti [ainoastaan hieman häiritsee ettei hampaita ole oiottu aikoinaan].

Mira ei ole ärsyttänyt mua enää pitkiin aikoihin, ja aiemminkin vain ärsytti se valitus joten kun se on vähentynyt niin ärsytyskin on vähentynyt. Mä kun katselin eilen Miraa lähetyksessä niin kateellisena täällä haikailin... omaispa yhtä hyvät taidot ehostaa silmiä, tosi makeet meikit oli ja kauniille näytti [ainoastaan hieman häiritsee ettei hampaita ole oiottu aikoinaan].

Olen myös huomioinut Miran meikkaustaidon, voisi opettaa sitä hieman myös Sarillekin...:D

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?478619

Mikä juttu toi nyt on? Kai toi on läppää, eikä ne oikeesti saa yhteyttä nettiin? Jutun alusta vois päätellä, että Olli heittää läppää, mutta noi jutut, joita se lukee tai "lukee" vaikuttaa ihan subin foorumin jutuilta.

Läppäähän se nyt on :rolleyes: Tuol Subin keskuteluissa on niin monenlaista säätäjää että ihan sama mitä keksit niin kyllä se jo sieltä löytyy. Ja onhan tuo Olli voinu lukea niitä sivuja ennen ku taloon meni.:)

tää tredi alkaa kärsiä huomattavaa inflaatiota, mutta se tuskin tulee yllätyksenä kenellekään.. aikamoista puuroa koko homma nyt. Ei mitään vierotusoireita ilmennyt, vaikka jo viikko mennyt katsomatta.

että näin:
Hanne vie potin, jos ei joudu äänestykseen ennen finaalia

Ihan sama kuka voittaa kunhan ei vaan ainakaan Mia tai Mira :D

Mia ärsyttää jotenkin suunnattoman paljon. Sillo ku se puhuu, tekee jotai tai on vaan aina käy ottaa pattiin :D On elämä rankkaa...

nyt on hyvä viikkotehtävä. olli elementissään:D:rock:.

harmi kun jenni joutui äänestykseen, talon viisain asukki tulee valitettavasti tippumaan ens sunnutaina kun ei teinit(äänestäjät) ymmärrä mitään viisauden päälle:(. jennillä oli osuvat perustelut niille henkilöille joille äänensä antoi(mira ja kaki), ite oisin antanut samanlain äänet ja samoilla perusteilla.

Jäi näkemättä tämän päivän jakso, enkä halua mennä subin sivuille spoilaantumaan...

Ketkä joutu äänestykseen ja mikä on tämän viikon viikkotehtävä?

Hanne on kyllä huomattavasti ärsyttävin. Kokoajan näyttäis jonkunlainen tekohymy olevan päällä, tai jotenkin lapselliset jutut muuten. Toivottavasti ei voita.

Sari, Kaki, Olli tulee olemaan 3 parhaan joukossa. En usko monen niitä pois äänestävän.

nyt on hyvä viikkotehtävä. olli elementissään:D:rock:.

harmi kun jenni joutui äänestykseen, talon viisain asukki tulee valitettavasti tippumaan ens sunnutaina kun ei teinit(äänestäjät) ymmärrä mitään viisauden päälle:(. jennillä oli osuvat perustelut niille henkilöille joille äänensä antoi(mira ja kaki), ite oisin antanut samanlain äänet ja samoilla perusteilla.

Olli on ihan ykkönen tossa :worship:

Mua vituttaa ylettömästi että Jenni on äänestyksessä. Tajuan kyllä sen että miksi sitä ehdotettiin, mut ei sen kyllä missään tapauksessa tulis tippua. Eräällä toisella forumilla BB-keskustelussa huomasin että joku 99% haluaa pitää Miran talossa ja aikovat antaa Jennille miinuksia. Mun lisäksi eri mieltä oli vain pari tyyppiä joten aika huonolle näyttää.

Jenni on nyt suututtanut monta ihmistä...

Mira on kyllä satavarmana finaalissa noilla äänestyksillä, toivottavasti mokaisi jossain. Ärsyttävän teennäinen ämmä. Eipä taida olla mitään jakoja Jennillä.

Outofsight, veikkaan sen olevan sun kolmikosta Sarin tilalla, Sari tuskin saa paljon +ääniä kun on niin väritön muuten.

Jenni on nyt suututtanut monta ihmistä...

Joo, harvemmin nämä kaikentietävät ihmiset saavat suuren yleisön puolelleen. Muakin se nainen ärsyttää suuresti. Mira parantanut käytöstään mutta ärsyttää sekin, ihan yhtä lailla. Eri tavalla vaan.

Joo, harvemmin nämä kaikentietävät ihmiset saavat suuren yleisön puolelleen. Muakin se nainen ärsyttää suuresti. Mira parantanut käytöstään mutta ärsyttää sekin, ihan yhtä lailla. Eri tavalla vaan.

Jenni ärsyttää huomattavasti miraa enemmän. Lisäksi on vaikea löytää Jennistä mitään, miksi pitäisi jäädä taloon.

Paitsi tietysti kaikkitietävät mielipiteet. :rolleyes:

Olli hieman liikaa säätää tossa myyrän roolissa. Jää saletisti vielä kiinni siinä.

Sitä mietin, että jos päivittäin Jani editoi sitä videota, niin selviihän se vähintään siinä. En tajua.

Olli hieman liikaa säätää tossa myyrän roolissa. Jää saletisti vielä kiinni siinä.

Sitä mietin, että jos päivittäin Jani editoi sitä videota, niin selviihän se vähintään siinä. En tajua.

Ei niitä sabotaaseja laiteta siihen koneelle. Eiköhän se bb:n setä osaa katsoa mitä se Jani saa nähdä.

Aivan. Ja mitä ihmeen suolaliuosta se sinne levittelee? Luuleeko se, että parissa päivässä pohja ruostuu puhki. Eihän Ollin tarvi kuin loppumetreillä tehdä joku isompi reikä niin, ettei muut sitä ennen täyttöä huomaa.

Aivan. Ja mitä ihmeen suolaliuosta se sinne levittelee? Luuleeko se, että parissa päivässä pohja ruostuu puhki. Eihän Ollin tarvi kuin loppumetreillä tehdä joku isompi reikä niin, ettei muut sitä ennen täyttöä huomaa.

Sanoppas muuta. Ja piilotti sen tunkinkin, jää vielä kiinni. Tökkis vain reikiä tiivisteisiin vaivihkaa ja hieman saumoja vaan paskaksi. Se saippua oli hyvä idea mutta mahtaa hieman vaahdota liikaa.

Jenni tiesi taas parhaiten miten autoon pääsee sisälle, ei ainakaan oven kautta, vaan kattoluukusta. Tukki kyllä turpansa nopeasti kun se yks jamppa mursi oven auki alta minuutin.:D

Back
Ylös Bottom