Big Brother 2006

[PROVO]Tsot-tsot pojat ja tytöt, Kaggelberi pyyhkii vielä muilla pöytiä, 50 donaa taskussaan :D [PROVO]

Oikeesti, kukapa tuolla ei olisi jo alkanut jollain tavalla ärsyttämään.
Ollikin vatkaa aina niitä kinttujaan kuin joku vammanen, vaikka muuten hyvä
jätkä onkin. Tosin joku voisi leikata sen pälvikaljuisen pehkon vaikka
kokonaan pois...mulle tulee aina Ollista mieleen se Slipknotin pelle :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaan että seuraavassa äänestyksessä ovat Kaki ja Mia.

Harmi, ku Piritta tippui :itku:
Pidin hänen hillitystä tyylistään. Ja sieväkin oli. Sellainen lellanlettas - jokaisen äidin unelmatyttö.

En yhtään ihmettelisi jos Kaki ois jo seuraavalla viikolla äänestyksessä... ellei sitten äkkiä vedä jonkinlaisen matalan profiilin päälle. Jokainen talon kauniimman sukupuolen edustajista näyttää olevan suht tympääntynyt kaverin käyttäytymiseen ja juttuihin, erityisesti kun tämä on kännissä. Eipä noi jatkuvat virpomisjututkaan hymyilytä kun tuntuu olevan joka jakson pääpuheenaihe.

Pervokaki kuvottavine juttuineen väsyttää jo :urjo: Toivottavasti olis äänestyksessä jo ens viikolla, et saatais se pihalle siältä.

Jani on syötävän söpö :love:

Mä en ihan täysin ymmärrä mitä "huippua" tossa Ollissa kaikki näkee, hiukset koko ajan kuin lattiamoppi ja vitivalkonen perse ja pystyhymy näkyy koko ajan. Jani sen sijaan on särmä jätkä, aika hiljanen toisaalta, mutta jutut ja mies samaa ryhdikästä linjaa.

hyvä ku piritta tippui kun oli selvää että mia tai piritta lähtee. vittu tuota miraa ei pois tuolta saa millään. en tajua miten tosta joku voi pitää :)
Pervokaki kuvottavine juttuineen väsyttää jo :urjo: Toivottavasti olis äänestyksessä jo ens viikolla, et saatais se pihalle siältä.

:

juu ois hyvä ku kaki ois miran kanssa äänestyksessä niin saatas vihdoin mira pois :)

Jani on aivan sairaan söpö. Aijai ihan älyttömän lutunen ja hassunhauska jätkä.. <3 Koska ihQ Mika putos ni nyt kannustan ihQ Jania!

Harmi et Piritta putos, koska oli tosi söötti.. mut laimee..

Mä en ihan täysin ymmärrä mitä "huippua" tossa Ollissa kaikki näkee, hiukset koko ajan kuin lattiamoppi ja vitivalkonen perse ja pystyhymy näkyy koko ajan. Jani sen sijaan on särmä jätkä, aika hiljanen toisaalta, mutta jutut ja mies samaa ryhdikästä linjaa.
Totta. Erittäin epäsiistin oloinen heppu. Olenkin viime viikot mietiskellyt :eek: minkähänlainen nainen syttyy Ollista?!

Mirasta:
Fanitin häntä aivan mielettömästi alussa, lieneekö fitnesstausta vaikuttaneen, mut ajatukseni Miran suhteen ovat menneet nurinniskoin hänen huorahtavan käytöksensä takia. Ulos vaan :evil:

Janista: :kuola: Söpöliini. Ja mitä hiljaisuuteen tulee, niin kalathan kutevat hiljaisissa vesissä :love:

Mä en ihan täysin ymmärrä mitä "huippua" tossa Ollissa kaikki näkee, hiukset koko ajan kuin lattiamoppi ja vitivalkonen perse ja pystyhymy näkyy koko ajan.

Mitä se ulkomuoto siihen liittyy? Rento äijä, hyvät jutut, positiivinen, hyvällä tavalla tavis ja hullu yhtäaikaa!

Jani sen sijaan on särmä jätkä, aika hiljanen toisaalta, mutta jutut ja mies samaa ryhdikästä linjaa.

No jos samalle linjalle lähetään; todella tylsän näkönen kundi rilleineen, tuulipukuineen, ylirumine jäykkine tylsimyskuontaloineen. Muutenkin melko uuvuttavan oloinen jätkä, ei säväytä eikä räväytä ikinä.

kyllähän ne kakin virpomisjutut ottaa päähän, mut ois aika harmi jos se lähtis. kyllä siellä pitää olla tuollaisia räiskyviä persoonia, että pysyy mielenkiintoisena. mirakin on ihan vitun ärsyttävä, mut sekin luo niitä tilanteita.

Mikä se Karin sääntörikkomus tossa joku aika sitten oli, mistä ne taas inis tuolla subin foorumilla? Kertokaas kaikki Karin sääntörikkomukset jos viittitte. Ku noiden mukaan se rikkoo tuolla kokoajan sääntöjä, enkä ite oo huomannu mitään. Ei mulla tosin 24/7 oo, mutta siks kiinnostaaki.

Mikä se Karin sääntörikkomus tossa joku aika sitten oli, mistä ne taas inis tuolla subin foorumilla? Kertokaas kaikki Karin sääntörikkomukset jos viittitte. Ku noiden mukaan se rikkoo tuolla kokoajan sääntöjä, enkä ite oo huomannu mitään. Ei mulla tosin 24/7 oo, mutta siks kiinnostaaki.

En ole varma, tarkoitetaanko tolla sitä pe-iltaista sekoilua, kun Kaki ei mm. suostunut menemään nukkumaan. Anyhow, tuolla BB-forumilla on kyllä niin diippiä jengiä ettei tosikaan..joka asiasta whinetään ja mussutetaan,ei saatana.

mirakin on ihan vitun ärsyttävä, mut sekin luo niitä tilanteita.

Hmm, miksiköhän Mira sai niin paljon plus-ääniä, kun kaikki tuntuvat sitä haukkuvan täälläkin...

Mielestäni Mira on mukava persoona talossa, jopa suosikki Kakin jälkeen. Mira sai niin paljon paskaa niskaan alkuviikoilla, että tietynlainen Perttu-efekti on jäänyt takaraivoon ainakin minulle, varmaan monelle muullekin.

Mirasta en löydä hirveästi positiivista, negatiivista jonkun verran. Ensinnäkin ääni on ku helvetistä ainakin omaan korvaa, ja tuntuu olevan koko ajan semmone pieni akti päällä. En tykkää.

Eilisessä äänestyksessä oli eräs mielenkintoinen juttu. Mira ja Piritta saivat noin 94% kaikista annetuista äänistä, kun taas Mia noin 6% (3% sekä plus- että miinus-ääniä). Ei taida oikein herättää porukassa mielipiteitä suuntaan eikä toiseen :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom