Big Brother 2006

Toivotaan että Mia voittaa, se on NIIN söpö<3<3<3<3<3<3<3

ihana nainen, kaunis fiksu, mukavan oloinen, seksikäs, hyvävartaloinen ja sellanen sulonen pikkunen blond1<3 just niin mun makuun.. ei enempää enää oikein voi olla.

Sori mut :urjo:

No, meitä on moneen junaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

ihana nainen, kaunis fiksu, mukavan oloinen, seksikäs, hyvävartaloinen ja sellanen sulonen pikkunen blond1<3 just niin mun makuun.. ei enempää enää oikein voi olla.

:thumbs: totta joka kaunis sana

Esko, Pentti, Salme ja Tauno kikkailevat kameroille suljetussa talossa ja miljoona suomalaista seuraa tätä draamaa joka ilta. Suosittelen kaikille BB:n seuraajille lämpimästi elämää.

Esko, Pentti, Salme ja Tauno kikkailevat kameroille suljetussa talossa ja miljoona suomalaista seuraa tätä draamaa joka ilta. Suosittelen kaikille BB:n seuraajille lämpimästi elämää.

:itku: totta joka ruma sana

Indica; sanoi:

Sulla on huono maku.

Miia on musta just sellanen malliesimerkki "väsyneen näköisestä blondista".

Suosittelen kaikille BB:n seuraajille lämpimästi elämää.

Liikaa vaivaa. ;)

EDIT: Tuli vielä mieleen kysyä, nyt kun on taas asiantuntija paikalla: Mitkä aktiviteetit/harrastukset/mielenkiinnon kohteet kuuluu Elämään ja mitkä jää ulkopuolelle ja miksi? Jos saisi vaikka jonkin kattavan listan perusteluineen, niin olisin kiitollinen...

Liikaa vaivaa. ;)

EDIT: Tuli vielä mieleen kysyä, nyt kun on taas asiantuntija paikalla: Mitkä aktiviteetit/harrastukset/mielenkiinnon kohteet kuuluu Elämään ja mitkä jää ulkopuolelle ja miksi? Jos saisi vaikka jonkin kattavan listan perusteluineen, niin olisin kiitollinen...
Veikkaan, että: säbä, jägis, dokaaminen, CS, pillu, puuhelmet ja housunlahkeet sukkien sisässä. :arvi:

Tuletko vielä neljännen kerran kirjoittamaan tuon saman asian tähän ketjuun?

Mikä on vielä turhempaa kuin Big Brotherin katsominen ?

-Big Brotherin katsojien keskustelun seuraaminen ja tämän ohjelman turhuuden toitottaminen heille.

Eli Reiska hei: kiva juttu että ei sulle uppoa. Nyt kun sait sen taas kerran sanottua, niin ota rotsis ja lähe menee.

Älkää ny Reiska on vaan jääny lapsena ilman huomiota ja kompensoi provosoimalla äidin halausten puutetta.

Mikä on vielä turhempaa kuin BB:n katsominen? Tai sen katsomisen kritisoiminen?

Se, että jaksaa provosoitua siitä kun joku tulee tänne tärisemään siitä kuinka turhaa BB:n katsominen on :).

Niin, tai hei sit se on vielä turhempaa että tulee kertomaan kuinka bb:n katsomisen kritisoimisesta provosoituminen on turhaa.

Sulla on huono maku.

Miia on musta just sellanen malliesimerkki "väsyneen näköisestä blondista".

Mähän olen tuolla parisuhdeosiossa sanonut ettei kukaan muu oikein omista samanlaista naismakua kuin mä:):)

Mia on IHANA!!!!!!!!!! aivan sikaihana nainen.. just sellasen mä haluaisin..

:haart:

Mähän olen tuolla parisuhdeosiossa sanonut ettei kukaan muu oikein omista samanlaista naismakua kuin mä:):)

Go and get it :whip:

Ensin joudut kyllä äänestämään sen ulos, mutta älä ihmeessä paljasta tätä.

Sun pitää sitten äänestää sitä jäämään, että saat katsella vielä lisää. :)

Sehän tässä onkin perverssiä, että viime viikko oli eka jolloin mä näin koko ohjelmaa, keskiviikkona ekan jakson, kun tulin syyslomalle suomeen, ja mä lähden takaisin Hollantiin torstaina, ja silti mä olen ihan BB koukussa, tai oikeammin Mia-koukussa:) en mä ees katsoisi koko ohjelmaa jos mia ei olisi siinä. mia on vaan NIIn HOT.. täydellinen nainen. ja mä en oo ikinä äänestänyt missään TV ohjelmassa. Ainoa TV ohjelma mihin olen osallistunut on se kun 1997 oli sillä Timo T.A, Mikkosella se 24 tunnin talkshow-maailmanennätys, ni mä laitoin sille faksin jonka se sitte luki 5 aikaan aamulla:)MUn nimi oli Telkassa olen siis melkein julkkis!:)

Ja olisin ikionnellinen jos joskus tapaisin ketään joka on samanlainen kun BB.n Mia.. vielä onnellisempi jos tapaisin sen itsensä:) vaikka se onki mua 11v vanhempi:) mut se on vaan NIIN mun naisihanteen mukainen Nainen et ei oo kyllä oikein parempaa matchia enää siihin.. täydellinen. Ihana:)
jos olisin talos ni pokailisin sitä ihan koko ajan:) aivan täydellinen tyttö.

Pitää kyl ens vuoden big brotheriin hakea. ois ihan hemmetin siisti osallistuu

Mitäköhän normikansalainen (non-pakkislainen) ajalletelis, ku pakkislaiset puhuis BB:ssä päivät vaan bulkistä, dietistä, piikkauksesta, yms yms.. :)

eilen kävi naurattaa Olli, kun se sai kuulla että waldos peoplen waldo on Mian veli, niin Olli vaa totes ''ei vittu, mun pitää nyt mennä levittää sanaa'':lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom