Bensa vs. diesel

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Entisessä työpaikassa oli 2012 marraskuussa käyttöönotettu Transporter. Maaliskuussa start&stopista tuli stop&noStart. Ominaisuutta ei sitten sen jälkeen käytetty. Allekirjoittanut unohti ottaa ominaisuuden pois päältä syyskuussa, eikä se vieläkään toiminut, vaan jätti keskelle risteystä kun ekan kerran jouduin pysähtymään :hyper: oli muuten siinä ja siinä käynnistyykö ollenkaan. Piti sahata noin 10 sekuntia ja vikavalo paloi kunnes käynnisty. Vittu mitä paskaa.
Ei tullut kenellekkään mieleen, että tuon ikäisessä autossa on myös takuu?
 
Zone-sarja -42%
Ja pakasta vedetty skodillac on ripulipaska verrattuna täällä yleiseen 10+ vuotta vanhaan penariin. Pakko olla ku forumilla puhuttiin! On kai tässä ajankohtaista jonkun toisen automerkin suuri (1,9miljoonaa autoa) takaisinkutsukampanjakin (TAAS, ei ole varmaan edes edellisen kutsukampanjan autoja kaikkia ehditty vielä korjata). Taitaa vain olla niin suosittu merkki täällä että kaikki vain toivovat ettei kukaan linkitä siihen uutista :)

Edit. On muuten kaikki Priukset, jotka on valmistunut 4.6.2003 jälkeen, niin kutsuttu takaisin pajalle parin eri takaisinkutsukampanjan kautta ainakin kerran :D
 
Mullon ollu vm. 2003 310tkm ajetussa diesel passatissa yks vika ja sen korjaaminen makso 65e :D hyvää tuuria?

edit. eikun oli toinenki vika kun esp-valo alko palamaan mut se johtu hapettuneista liittimistä. sen korjaaminen ei maksanu mitään kun ite puhistin liittimen.
 
Mitenköhän ylivoimanen ois ollu joku 320-328 bensa bemu tos talviauto testissä. Ei liity bensa kiisselivääntöön, mut eka auto alla joka ei oo vielä näyttänyt mitään muutoksia kun pakkanen on kivunnut -20 paremmalle puolelle. Myös aiempi bemari rupes jarrupoljin kovenemaan ja paikat natisi hiukan enemmän. Tää nykyinen on kyl todellakin eka josta ei sisällä huomaa paljonko ulkona on kylmää. Ei kolise jouset eikä jarrupolkimesta huomaa onko 20 pakkasta vai 30 lämmintä. Persegrillit on teholuokalta sellaset et kovimmalla teholla tuntuu et sulattaa orastavan paskapökäleen peräsuolestakin. ei kärsi ees pitää tuolla teholla sitä. Mut joo kyl noita pieniä vikojakin on. Ekoja malleja uutta koria niin öljynvaihtohuolto on päivä auto pajalla kun tekevät kaikki recalit siihen. Huvittavimpina vaihdettiin penkkien rungot kun joku sankari unohti ruostesuojaukset niistä tehtaalla:D. No pääasia et hoitavat noi mukisematta.

Mutta allekirjoitan että tasapainoinen talviauto takavetoiseksi
 
Mullon ollu vm. 2003 310tkm ajetussa diesel passatissa yks vika ja sen korjaaminen makso 65e :D hyvää tuuria?

edit. eikun oli toinenki vika kun esp-valo alko palamaan mut se johtu hapettuneista liittimistä. sen korjaaminen ei maksanu mitään kun ite puhistin liittimen.

Itsellä ei ole aivan noin hyvin mennyt. Samainen auto bensakoneella ja kilometrejä alle 200k. Vähän yli puolivuotta ostamisesta meni moottorinohjausyksikkö. Kosteutta oli ilmeisesti saanut ja sekään ei ollut varmaa. No ei se maksanut ku 2000e korjata. 1/3 auton hinnasta.
 
Onhan takaveto hauska talvella, sladittaa voi ilman että nopeus paljoa nousee, mutta kyllä kunnon neliveto on aivan eri atmosfääreistä. Myös leikkimisessä, varjopuolena on tietty se että leikkiessäkin nopeudet tuppaa nousemaan.

On ollut paljon lukollisia takavetoja, erilaisia nelikoita ja kammottavia etuvetoja. Kunnollinen jatkuva nelikko on kyllä mielestäni sekä hauskin että rentouttavin ajaa, ja mitä huonompi keli, sen enemmän hymyilyttää. Ainoa miinuspuoli on ne kanssa-autoilijat jotka ovat jaloissa etu - tai takavetoineen heti kun tulee vähänkin lunta. Vähän kauas meni bensa - dieselväännöstä...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jo on aikoihin eletty. Dieseli talviautoksi ja vielä Bemari.... :facepalm:

Varmaan ihan hyvä auto. Näin ainakin tuolla hinnalla luulisi. Alkaen 50 donaa!

No onhan noissa talviautovertailuissa ollut mm Jaguar, että ei se hinta aina merkitse menestystä.
 
Mullon ollu vm. 2003 310tkm ajetussa diesel passatissa yks vika ja sen korjaaminen makso 65e :D hyvää tuuria?

edit. eikun oli toinenki vika kun esp-valo alko palamaan mut se johtu hapettuneista liittimistä. sen korjaaminen ei maksanu mitään kun ite puhistin liittimen.

Toihan on ihan eri ikäluokan auto kun nää uudemmat volkkarit jotka merkin mainetta pikkuhiljaa murentaa. Tossahan on vielä melko kestävä pumppusuutin 1.9 eikö, siinäki voi kai kulua nokat toisin kuin aikasemmassa 1.9:ssä joka on ymmärtääkseni "pomminvarma." Vai onko se se hyvämaineinen 2.5tdi? :D
 
Toihan on ihan eri ikäluokan auto kun nää uudemmat volkkarit jotka merkin mainetta pikkuhiljaa murentaa. Tossahan on vielä melko kestävä pumppusuutin 1.9 eikö, siinäki voi kai kulua nokat toisin kuin aikasemmassa 1.9:ssä joka on ymmärtääkseni "pomminvarma." Vai onko se se hyvämaineinen 2.5tdi? :D

Onko toi 2.5 litranen susi?
 
Melko puutteellinen testi, kun jätetään tarkoituksella pois nelivedot, joka on kuitenkin yksi parhaista ominaisuuksista autossa talvella.
 
Jep, kuinka montaa ostajaa muka kiinnostaa kylmäkäynnistyksen saasteet enemmän kuin etenemiskyky tai rauhallinen ajokäytös kelilla kuin kelillä. Ainahan noissa testeissä tuloksia manipuloidaan arvostelun painostuksilla ja osallistuvilla autoilla.
 
Ketä ylipäätään kiinnostaa auton päästät paskan vertaa? Vai onko jollekin oikeasti merkitystä, päästääkö auto 160 grammaa vai 180 grammaa?

Ainoa missä on ikinä moisesta edes kuullut on kun joku melonileuka on mennyt päästämään viherpiiperön vastaamaan firman autopolitiikasta.
 
Ketä ylipäätään kiinnostaa auton päästät paskan vertaa? Vai onko jollekin oikeasti merkitystä, päästääkö auto 160 grammaa vai 180 grammaa?

Ainoa missä on ikinä moisesta edes kuullut on kun joku melonileuka on mennyt päästämään viherpiiperön vastaamaan firman autopolitiikasta.

Verottajaa ja just sitä vitun viherpiiperöä.
 
Eikös ne 2.5TDIt ole kaikki tuontiautoja? Muistaakseni niitä ei Suomessa myyty. Ei kovin luotettava kone tietääkseni. Aika pieni tehoerokin, kun 1.9 130hp ja tuo V6 150hp...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom