Jos viittii ajella reilut 45min itään päin tummennusten takia, niin tätä http://www.mainostalo.fi/index.html uskaltaa suositella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännä yhdistelmä jos meinaa unohtaa amatöörit ja viedä merkkihuoltoon. Etenkin kun kyse on asiasta mikä ei kuulu vuosi-/kilometrihuoltoihin.
Varmaan nopein ratkaisu on unohtaa nää amatöörit ja viedä vain volkkarin huoltoon ja sanoa "lasit tummaksi kiitos". Ne sentään saatana tekee ja niille kelpaa raha.
Minä kun tummensin lasit alan paikassa niin eri tummuudet laitetaan kuulemma yleensä takaovien ikkunaan, takaosan ikkunoihin ja taka ikkunaan. Päräpäätä kohti tummenee (ei voi huomata autosta ulkoa päin mutta esim takapenkiltä kuitenkin näkee pihalle). Joten luulisin että kannattaa viedä sellaiseen paikkaan joka tummennuksia tekee työkseen.
No nyt onnistui kun laitoin Faceen, että joku joka tuntee jonkun joka noita tekee, niin infoa mulle. Ihan naurettavan vaikeeta tämä ollut. Torstaina saa pimeeksi.
Selittäkää mulle joku tämä omituinen ero. Freelanderissa diisselinä ykkönen oli todella lyhyt väännötön vaihde, sai kepittää kierrokset tappiin, että mitään tapahtui, eikä siltikään mitään tapahtunut. Touaregissa taas ykkönen vääntää niin maan saatanasti ja saa olla kaasun kanssa tarkkana tai nyppäsee kunnolla vauhtiin.
Hyvinkäällä KK Autofix.
- - - Updated - - -
Seuraavaksi sitten hifit uusiksi. Joku kehui Touaregin soundeja, eipä ole hääppöiset oikeesti. Mikähän savotta tästäkin tulee?
No ei saatana ole liikaa bassoa kun sitä ei ole nimeksikään, hirveetä keskialueen honotusta vain. Subbari uupuu, joten turha odottaakaan mitään matalia. Nyt pitäis ettiä mesta, joka tekis noi, eli vaihtais orkkikset kauittimet parempiin ja asentais huomaamattoman subbarin vaikka kuskin penkin alle. Eikä mitään äänenpainehirmua ole tarkoitus rakentaa.Ilmeisesti minä, noi vehkeet joiden kanssa oon ollu tekemisissä soi ihan mukavasti ja suurin osa oli huonoimmalla varustetasolla. Touaregissa oli omaan makuun liikaa bassoo, mutta ne tais olla enemmänkin säädöistä kiinni.
No ei saatana ole liikaa bassoa kun sitä ei ole nimeksikään, hirveetä keskialueen honotusta vain. Subbari uupuu, joten turha odottaakaan mitään matalia. Nyt pitäis ettiä mesta, joka tekis noi, eli vaihtais orkkikset kauittimet parempiin ja asentais huomaamattoman subbarin vaikka kuskin penkin alle. Eikä mitään äänenpainehirmua ole tarkoitus rakentaa.
Millä tummuusasteella ajattelit mennä:jahas:Hyvinkäällä KK Autofix.
- - - Updated - - -
Seuraavaksi sitten hifit uusiksi. Joku kehui Touaregin soundeja, eipä ole hääppöiset oikeesti. Mikähän savotta tästäkin tulee?