Bensa vs. diesel

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jännä yhdistelmä jos meinaa unohtaa amatöörit ja viedä merkkihuoltoon. Etenkin kun kyse on asiasta mikä ei kuulu vuosi-/kilometrihuoltoihin.

Ottaen myös huomioon, että tod.näk. merkkihuolto kiikuttaa auton heti jollekin tummennuspajalle. Ja vetää fyffeä välistä.
 
Varmaan nopein ratkaisu on unohtaa nää amatöörit ja viedä vain volkkarin huoltoon ja sanoa "lasit tummaksi kiitos". Ne sentään saatana tekee ja niille kelpaa raha.

Minä kun tummensin lasit alan paikassa niin eri tummuudet laitetaan kuulemma yleensä takaovien ikkunaan, takaosan ikkunoihin ja taka ikkunaan. Päräpäätä kohti tummenee (ei voi huomata autosta ulkoa päin mutta esim takapenkiltä kuitenkin näkee pihalle). Joten luulisin että kannattaa viedä sellaiseen paikkaan joka tummennuksia tekee työkseen.
 
Minä kun tummensin lasit alan paikassa niin eri tummuudet laitetaan kuulemma yleensä takaovien ikkunaan, takaosan ikkunoihin ja taka ikkunaan. Päräpäätä kohti tummenee (ei voi huomata autosta ulkoa päin mutta esim takapenkiltä kuitenkin näkee pihalle). Joten luulisin että kannattaa viedä sellaiseen paikkaan joka tummennuksia tekee työkseen.

Ei niissä mitään "sääntöjä "ole, kuinka ne tummuudet laitetaan, vaan kyllä se oman maun mukaan menee;)
Yhteen autoon ole juurikin ottanut noin, että takaosa oli tumminta eli läpäsykyky 5% ja takaovet 15%
Samalla tummuudella ehottomastin kannattaa mennä, tai max 2 eri tummuutta, mutta ei nyt joka ikkunaosastoa kannata
Tosin siinä tapauksessa, jos etulasit aikoo myös tummentaa, niin silloin voi tulla kysymykseen tuo 3 eri tummuusasteella(niin etusivuikkunoita ei saa tummentaa pykälien mukaan!)
Vaikka olisi tuota tumminta kalvoa, niin ei se estä autosta näkemistä ulos!
Muuten joko olet tuolta Mike kysynyt tarjousta?
http://autonlasientummennus.fi/
Paikasta en tiedä, mutta asialliset sivut ja sijainti Hesassa ja alkaen hinnat suoraan sanottuna halvat;)
 
Täytyy tonnekin laittaa viestiä, veikkaan, että on lomalla/kipee/lopettanut/kuollut/raskaana/ei huvita/ei jaksa/ei kiinnosta/ei osaa/tähän mikä tahansa syy. Melkoisen vaikeeksi menee näin yksinkertainen asia. Nyt olen jo kuuteen paikkaan ottanut kontaktia ja huvittavinta on se, etten ole saanut kuin yhdestä paikkaa edes hinta-arviota.
 
Hieman offtopiccia, mutta paljos oli hinta-arvio?

edit. Tuo auto kaipailisi jo melkeinpä tällaista kylttiä persuksiin.

b2214_450.webp
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nyt onnistui kun laitoin Faceen, että joku joka tuntee jonkun joka noita tekee, niin infoa mulle. Ihan naurettavan vaikeeta tämä ollut. Torstaina saa pimeeksi.

Mistä onnistu?

Toi Tabell minkä laitoin faceenkin onnistu ainakin mulla tosi nopeesti.
 
Zone-sarja -42%
Tuleekohan edes valmiiksi ennekun taas auto vaihtuu? :)
 
Selittäkää mulle joku tämä omituinen ero. Freelanderissa diisselinä ykkönen oli todella lyhyt väännötön vaihde, sai kepittää kierrokset tappiin, että mitään tapahtui, eikä siltikään mitään tapahtunut. Touaregissa taas ykkönen vääntää niin maan saatanasti ja saa olla kaasun kanssa tarkkana tai nyppäsee kunnolla vauhtiin.

Pitkälti juuri tuon takia, monesti 1 tai jopa 2 vaihteen vääntöä on leikattu että saadaan parempi hallittavuus ja osien kestävyys. Monissa diiseleissä myös maksimi vääntöä on rajoitettu kestävyyden takia.

Joku kysyi diiselin kiertämisestä.. wikiä voi lukea mutta muistelen että syy olis ihan siinä että diisel palaa "hitaasti" ja jossain tulee raja että diiseliä kerkeää työtahdin aikana palaa niin vähän että meno vaan hyytyy. Männät ja muut osatkin on ehkä diiselissä painavampia niin sekin osaltaa rajoittaa kierroksia.
 
Hyvinkäällä KK Autofix.

- - - Updated - - -

Seuraavaksi sitten hifit uusiksi. Joku kehui Touaregin soundeja, eipä ole hääppöiset oikeesti. Mikähän savotta tästäkin tulee?

Ilmeisesti minä, noi vehkeet joiden kanssa oon ollu tekemisissä soi ihan mukavasti ja suurin osa oli huonoimmalla varustetasolla. Touaregissa oli omaan makuun liikaa bassoo, mutta ne tais olla enemmänkin säädöistä kiinni.
 
Onko muilla merkeillä kun Saab E85 bensalla toimivia autoja? Haussa nyt tuommoinen max 8k€ auto. Onko täällä kokemuksia kellään etanoliautosta?
 
Ilmeisesti minä, noi vehkeet joiden kanssa oon ollu tekemisissä soi ihan mukavasti ja suurin osa oli huonoimmalla varustetasolla. Touaregissa oli omaan makuun liikaa bassoo, mutta ne tais olla enemmänkin säädöistä kiinni.
No ei saatana ole liikaa bassoa kun sitä ei ole nimeksikään, hirveetä keskialueen honotusta vain. Subbari uupuu, joten turha odottaakaan mitään matalia. Nyt pitäis ettiä mesta, joka tekis noi, eli vaihtais orkkikset kauittimet parempiin ja asentais huomaamattoman subbarin vaikka kuskin penkin alle. Eikä mitään äänenpainehirmua ole tarkoitus rakentaa.
 
:confused:Huomattavasti vanhemmissa vehkeissä on soinu sen hyvin etten itse oo jaksanu nähdä vaivaaa vaihtaa hifejä, ois luullu että toi olis viel parempi. Autostudio, autoextra tekee ainakin hifit uusiksi hinnoista sun muusta en osaa sanoa.
 
No ei saatana ole liikaa bassoa kun sitä ei ole nimeksikään, hirveetä keskialueen honotusta vain. Subbari uupuu, joten turha odottaakaan mitään matalia. Nyt pitäis ettiä mesta, joka tekis noi, eli vaihtais orkkikset kauittimet parempiin ja asentais huomaamattoman subbarin vaikka kuskin penkin alle. Eikä mitään äänenpainehirmua ole tarkoitus rakentaa.

Noilla pitäisi tulla jo kunnon hifit autoon, eikä se maksa oikeastaan mitään, jos vertaa hintaa vaikkapa CD-soittimeen uudessa autossa. Pelkkä subbarikin saattaa auttaa jo paljon. Mitän jäykemmät kiinnitykset ovissa on elementeille sen paremmin. Hyvät kaiuttimet menee hukaan, jos ne pääsevät värisemään liikkuessaan. Samoin ovikotelot kannattaa saada mahdollisimman tiiviiksi, ettei synny akustista oikosulkua.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom