Tummimmalla.Millä tummuusasteella ajattelit mennä:jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tummimmalla.Millä tummuusasteella ajattelit mennä:jahas:
Tummimmalla.
Tuolta takaikkunasta tahdo nykyautoista muutenkaan mitään nähdä!On muuten sitten vähän ilkeät pimeemmällä. Ei paljoa muuta näe lasin läpi kun autojen valot. Ei tuo muuten niin haittaa, mutta takalasista kattominen on aika turhaa peruuttaessa, jos takana sattuu olemaan jotain muuta kuin valonheitin. Itelläni on farkussa tummimmat aina takasivulaseihin asti. Otin myös etusivulaseihin tokaks vaaleimmat, mutta revin irti kun häiritsi sen verran mm. kevyen liikenteen kulkureiden huomaamista.
Mitä vittua? :face: Hakkaa samalla pakettiautoihin reikiä kun ei ole perkele edes sivulaseja!Prkl kun tulee risteykseen ja pitäisi nähdä vasemmalle. Sitten siellä on aina joku auto tummennetuilla takalaseilla, eikä siitä näe läpi. Pitää arvalla vetää liikenteen sekaan. Rikon joskus lasin sellaisesta autosta.
Mitä vittua? :face: Hakkaa samalla pakettiautoihin reikiä kun ei ole perkele edes sivulaseja!
Maanantaina lähtee hifitkin vaihtoon. Touareggiin saa taakse yhteen sivukoteloon 8 tuuman subin ja vahvari sitten sinne jemmaan kanssa. Sit menee vaihtoon etupään elementit.
1200 pelkästään subin asennus vahvistimen kera tehonsäädöllä edessä(voidaan mua vedättääkin, ei mitään tietoa mitä autohifi maksaa). Ovien elementtien vaihto tuskin nyt paljoakaan hintaa nostaa. Soitinhan noissa tosiaankin on nykyään niin saatanasta ettei mitään. Niihin tungetaan jo melkoisesti auton toimintoja kiinni, joten vaihtaminen voi olla melkein mahdotonta. Jos soitin alkaa ohjaamaan auton jousitusta, ilmastointia jne vallan kokonaan kontrollien osalta, niin siinäpä sitten vaihdat. Ja jos vakkarisoittimen vahvistin ei riitä, niin mitäs sitten teet. Itellä onneksi ilmeisesti mitä nettiä tutkinut, on tuon navin amppi takapäässä cd-vaihtajan päällä ja riittää hyvin potkimaan tehot nykysysteemiin ja ongelmaahan ei tule kun herkkyys elementeissä pidetään samana sitten vaihdossa. Mut vaihtaisin mielelläni ton navin helvettiin tosta ja asennuttaisin jonkun uber hyvän soittimen siihen, ilman mitään naveja. iPad saa olla mediakeskuksena mulla jatkossa, kuten on ollutkin tässä jo hyvän aikaa. Mut eipä löydykään tosta vain soittimia, jotka menis tohon konsoliin hyvin, saati että sitten ottaisivat sisäänsä kaikki kameran signaalit jne. Ja jos löytyy, on niissä taas joku vitun vammainen DVD-pohjainen navigaattori. Olishan se nyt mahtavaa, että autoissa alkais olemaan tyhjä mountti eri valmistajien tableteille. Alkaa pikkaisen jälkeenjäänyttä olla noi autojen mediakeskukset ilman täydellistä internettiä.Mitäs muuten lysti maksaa? Jos inspiraatio iskee, niin pitäisi varmaan päivittää oman Vollenkin audioita joskus. Soitin vaan pitäisi ensin vaihtaa, ja sehän on nykyautoissa hankalaa se.
Kyllä mun mielestä ääniohjauksen mahdollisuus on ihan hyvä olla olemassa. Todella vähän tullut käytettyä, mutta ainakin iPhonessa tuo pelasi ihan hyvin. Olihan se autoa ajaessa huomattavasti selaamista helpompaa vain tokaista "toista albumi ride the lightning", jolloin hetken päästä lähti rokki soimaan.Ääniohjaus on täysin vitun turha ominaisuus musiikkia valitessa. Koittakaapas joskus pistää vaikka puhelimesta jotain musiikkia soimaan ääniohjauksella, huomaatte miten vammaista se todellisuudessa on. Musiikkia pitää päästä pläräämään visuaalisesti kuten levyjä aikanaan. Musiikki ei yksinkertaisesti vain toimi vain puheohjauksella lukuunottamatta perus "pause, nex, previous, random, jne" ohjauksia.
Ihan eri asia on sitten todellinen ääniohjaus, jossa ohjataan laitetta tyyliin "show my most played tracks and remove top 5".
Onhan se joo jos tietää mitä soittaa. Mut ainakin itellä valinnat tulee kun plärää musakirjastoa. En mä pysty heittään lonkalta mitä laittais soimaan. Mä en edes muista 20% siitä mitä mulla on Spotifyn soittolistoissa, en ees uusimpia lisättyjä levyjä ellen kato mitä oon sinne laittanut viimeksi.Kyllä mun mielestä ääniohjauksen mahdollisuus on ihan hyvä olla olemassa. Todella vähän tullut käytettyä, mutta ainakin iPhonessa tuo pelasi ihan hyvin. Olihan se autoa ajaessa huomattavasti selaamista helpompaa vain tokaista "toista albumi ride the lightning", jolloin hetken päästä lähti rokki soimaan.
1200 pelkästään subin asennus vahvistimen kera tehonsäädöllä edessä(voidaan mua vedättääkin, ei mitään tietoa mitä autohifi maksaa). Ovien elementtien vaihto tuskin nyt paljoakaan hintaa nostaa.
Ohan niille jo vahvistin, hyvin tuo tykittää tolla nykysysteemillä, mutta elementtien laatu ei taida olla parhautta. Ne ei oikein tykkää jos bassoa veivaa liikaa ylös, alkaa melko paska kumiseva soundi. Subi voi pelastaa sinällään, ettei noita sivuja tartte ajaa niin matalalla. Vakiona siis ei säre lujallakaan, joten taitaa olla perässä erillinen vahvistin cd-boxin kyljessä, kun vain näkis sinne, niin väittävät että siellä on. Perussoittimesta ei noin lujaa kyllä lähde.Voi noitten ovien elementtien vaihdon hintakin karata, kun niillekkin olis hyvä olla vahvistin, sit johdotukset uusiksi ja vaimennuksia ym. Pelkkä elementtien vaihto ei välttämättä hirveesti vaikuta... Jos siis huomattavaa eroa haluaa.