Bensa vs. diesel

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ohan niille jo vahvistin, hyvin tuo tykittää tolla nykysysteemillä, mutta elementtien laatu ei taida olla parhautta. Ne ei oikein tykkää jos bassoa veivaa liikaa ylös, alkaa melko paska kumiseva soundi. Subi voi pelastaa sinällään, ettei noita sivuja tartte ajaa niin matalalla. Vakiona siis ei säre lujallakaan, joten taitaa olla perässä erillinen vahvistin cd-boxin kyljessä, kun vain näkis sinne, niin väittävät että siellä on. Perussoittimesta ei noin lujaa kyllä lähde.

Se kumina elemeneteista voi hyvin johtua myös ovikotelosta. Niinkun tuossa aikaisemmin sanoin, niin jos ovet eivät ole tiiviit, niin tapahtuu se akustinen oikosulku. Käytännössä siis taajuuksia alkaa katoamaan äänestä. Samoin jos elementit on kiinni löysässä materiaalissa, niin volymin kasvaessa elementit pääsevät heilumaan ja elämään -> taas tietyt taajuudet kärsivät. Bassothan ne ovat selvimmin kärsivät. Johtuu kai pitkästä aallonpituudesta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tarkoitan enemmän omaa mieltymystä soundissa. Eiköhän ne ole siellä tehtaalla osanneet noi kaikki laskea kun suunnittelevat. Melkoisesti sitä matalaakin irtoaa tuolta etuovista, siellä taitaa olla ihan pätevät sydeemit. Dynaudion uber systeemissä regissä ei ole subbaria erikseen, vaan ne on just ovissa. Mut jotta ne matalat saa kunnolla esiin, pitää revittää ja sitten tulee myös keskialuetta liikaa ja menee semmoiseksi paskaksi kuminaksi keskialue. Subin vois pistää jytiseen alemmat lujempaa, niin ei tarttis sitten nostella matalien toivossa volaa.

Bilteman 29e venekajaritkin soivat ihan hyvin paksusta vanerista tehdyssä suljetussa kotelossa jossa eristeet (saunassa). Ne eivät soi hyvin jos ne pulttaa freeairina muoviseen mihin tahansa alustaan. Sama pätee autokaiuttimiin.

Katotaan mitä subi tekee tohon systeemiin kun vahvistimessa potku riittää ajamaan noi muut. Sit jos säädöillä ei saa kuosiin, niin pitää harkita etsiä sopiva soitin, joka kuitenkin tukee takakameraa ja rattiohjaimia.

Eikös Pioneerilla ole aika kattavat valikoimat?

http://www.pioneer.eu/fi/products/car_accessories/VW/Touareg/_2003/page.html

Tuollahan on Mike tämäkin keskustelu:
http://www.pakkotoisto.com/moto-ja-tekniikka/50320-autohifit-kuntoon/

...voisit siivota tän diesel-threadin kun ite sotkitkin :whip:

Vittu Trafin kyrpä perkele että meni hermot. Ensin saatana auto mikä maksaa Jenkeissä 15000e, maksaa Suomessa 45.000 vittu euroa niin taas tuli sitten melkein 800e dieselvero. Ei jumankauta, nyt lähtee auto vaihtoon, ihan sama mihin, kunhan se ei toimi millään mistä voi lisäverottaa, eli ei kaasua, sähköä eikä diisseliä.

Vittu Trafin kyrpä perkele että meni hermot. Ensin saatana auto mikä maksaa Jenkeissä 15000e, maksaa Suomessa 45.000 vittu euroa niin taas tuli sitten melkein 800e dieselvero. Ei jumankauta, nyt lähtee auto vaihtoon, ihan sama mihin, kunhan se ei toimi millään mistä voi lisäverottaa, eli ei kaasua, sähköä eikä diisseliä.

Mulle tulee X2 toi diiseli ihanuus;)
Itse koen asian niin, että olen jotain erikoista, kun mua muistetaan tuollaisilla lapuilla valtion puolesta:D

Zone-sarja -42%
Lisäks vielä toi saatanan lämmitysöljy maksaa saman ku bensa, eikä uusissa autoissa kulutuksessakaan ole eroa. Hitto mitä kusetusta. Valtion suuri Diesel-kusetus. Stten pakotetaan laittamaan kalliita ja särkyviä paskarakkineita autoon, dpf, egr jne.

Stten istut siellä saakeli pakastimessa talvella liikkumatta persekarvat jäässä nahkajakkaralla ja hehkutat ja pidättelet hengitystä että käynnistyyköhän se nyt kun ei oo saatana jotain pohjoisnavalta ostettua antarktis-löböä tankissa.

Lisäks vielä toi saatanan lämmitysöljy maksaa saman ku bensa, eikä uusissa autoissa kulutuksessakaan ole eroa. Hitto mitä kusetusta. Valtion suuri Diesel-kusetus. Stten pakotetaan laittamaan kalliita ja särkyviä paskarakkineita autoon, dpf, egr jne.

Stten istut siellä saakeli pakastimessa talvella liikkumatta persekarvat jäässä nahkajakkaralla ja hehkutat ja pidättelet hengitystä että käynnistyyköhän se nyt kun ei oo saatana jotain pohjoisnavalta ostettua antarktis-löböä tankissa.

Just meinasin ottaa vielä DPF:t, turbot jne mukaan kustannusvertailuun, mutta Huppe kerkesi ensin :D nimim Diesel Bmw ;)

Ostatte kyllä paskoja dieselkäyttöisiä autoja jos on talvella ongelmia tai kylmä. On myös huomattavan vaativaa etsiä loppusyksystä hyvissä ajoin asema, josta saa talvilaatua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostatte kyllä paskoja dieselkäyttöisiä autoja jos on talvella ongelmia tai kylmä. On myös huomattavan vaativaa etsiä loppusyksystä hyvissä ajoin asema, josta saa talvilaatua.

Onpa vaikeaa joo, itsekin tankkasin Tikkurilan Nesteellä, ajoin puol tankkia pohjoiseen ja paska hyyty sinne, -37 pakkasta ja -24 löböt tankissa.

Osta huppe bussikortti niin ei tartte maksaa veroja eikä vierailla marmorilla ;)

- - - Updated - - -

Onpa vaikeaa joo, itsekin tankkasin Tikkurilan Nesteellä, ajoin puol tankkia pohjoiseen ja paska hyyty sinne, -37 pakkasta ja -24 löböt tankissa.

Eipä ole tuotakaan ikinä mulle tapahtunut vaikka lapissa on käyty jollain 40 asteen pakkasilla enkä ole kattonut yhtään mitä dieseliä tankkiin laitan.

Ps löpö on polttoöljyä joten ilmankos se dieselissä hyytyykin :D

Ok, myönnetään, tämä nyt on sellainen tilanne joka voi olla hieman vaikea ennakoida. :D

Itse olen tottunut vain ajastamaan lisälämmittimen ennen lähtöä, autoon voisi mennä t-paita päällä vaikka pakkasta on 20 astetta. Kaksi talvea dieselautoilla takana eikä mitään ongelmia.

Ok, myönnetään, tämä nyt on sellainen tilanne joka voi olla hieman vaikea ennakoida. :D

Itse olen tottunut vain ajastamaan lisälämmittimen ennen lähtöä, autoon voisi mennä t-paita päällä vaikka pakkasta on 20 astetta. Kaksi talvea dieselautoilla takana eikä mitään ongelmia.

7. Vuosi diiseliä riittää mulle.

Ensin oli 6-sec GT coupe, sitten tuli talvinen Helsinki ja nelivetomaasturi, mutta se on nyt so last season. Ens viikolla huppe nauraa räkäisesti kaikille, joilla ei ole bensamaasturia. ;)

Ps. ens kesänä bensa maksaa karvan alle 2€/l.

Bensa maksaa sen mitä tähänki asti, 0,85e/L. Viisumi satasen, on sekin 600e halvempi kuin kiisselivero. Imeköön verottaja munaa.

Nyt oli kyllä Hupelta viihdyttävä avautuminen diesel-autoiluista. Pitäisi melkein laittaa pointit ylös, jos vaikka joku alkaa kyseenalaistamaan isolla bensakoneella ajeluani. :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom