Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs se Lidlin merkki oli? American joku... Ainakin semmonen setä samulin oloinen.
Hyviä on nekin. Lidlin pakkausjäätelötkin on muuten tosi hyviä!

BlowJob ketju toki mutta mitä muita noita ns. purkki jäätelöitä jengi syö.

Haagen Daas ja Pappagallo on ollu mulle pettymyksiä. En ole montaa makua kokeillu mutta HD oli ainakin
ihan kuraa jo rakenteeltaan.

Viimeksi muokattu:
Jahas, tuli sitten vedettyä 0.5l tota New York Super Fuckhead blaablaa shittiä yhdeltä istumalta. Täyttä paskaa. Normi suklaajädee parilla hassulla pähkinällä ja suklaapalalla. Cookie Dough tosin helvetin hyvää!

feikkiedit. huhhuh että tuli helvetin hirvee olo tän purkillisen jälkeen..

Lidlin brownie-kopio on ainakin ihan ookoota, se tosin jostain syystä sisältää pähkinöitä brownien palojen sijaan. :confused:

Pirkan strawberry cheesecake on IMO helvetisti paljon parempaa kuin B&J.

Blondie Brownie korkattu. Ihan kohtuullisen hyvää,mutta hinta-laatusuhde kyllä kusee aivan vitusti. Jatkossa VAIN Cookie Dough tai sit pysytään valion/halpisseteissä.

Lähestulkoon kaikki Suomessa saatavilla olevat maut on tullut testattua ja kyllä Half-Baked pitää kärkipaikkaa edelleen :thumbs: Puolikas purkki odottelee pakkasessa iltaa.

Blondie Brownie korkattu. Ihan kohtuullisen hyvää,mutta hinta-laatusuhde kyllä kusee aivan vitusti. Jatkossa VAIN Cookie Dough tai sit pysytään valion/halpisseteissä.

joo hintalaatu tosissaan paskaa, itekki imasin tommosen purkin just. hyh ku oli äklöä

Kaikki lidl kopiot tuli syötyä eilen ja toissapäivänä. Kaikki oli kuraa, paitsi cookie dough oli mukiinmenevää ja muistutti jotenki bj;tä. Pahinta kuraa oli chocolate fudge jossa olikin jotain vitun pähkinöitä.

Mun mielest se strawberry cheesecake oli ihan yht hyvää ku originaali BJ.Ja se on muuten vieläki paras maku imo,noit tullu testailtuu ja aikalailla pettymyksiä ollu kaikki.pulla/keksi mössö siel sisäl on mun mielestä just se juttu BJssä ja nois uusissa ei oikeestaan missään oikeen oo sitä tai sit ne on pilattu laittamal suklaajätskiä mikä on aivan liian tuhtia mun makuun

Nyt on mennyt viimein maku B&J:hen, mutta ei huolta sillä löysin uuden suosikin. Häagen Dazsin (oikeinkirjoitus piti luntata) cookies&cream on herkkuva, tarvinnee testailla niitä muitakin makuja. Tää ei ole likikään niin äkkimakeaa kuin B&J:t.

B&J:stä oma lemppari tähän asti cookie dough. Chunky Monkey oli muuten hyvä, mutta ne suklaapalat maistuu pahalta. Noi missä on erilaisia coreja on ollu itelle pettymys. Core on itelle liian makee ja sitä on muutenkin liikaa. Ite pysyn noissa cookie varianteissa.

Onkos kukaa maistanu muuten Carte d'Or minttua? Nappasin tommosen paketin stockalta mukaan jokin aika sitten- Kaikki pakettia maistaneet kuvas sivumakua bensiinimäiseks, mukaan lukien minä itse. Tuskin tulee tuotakaan merkkiä enää ostettua vaikka kyseessä olikin vaan (toivottavasti) valmistusvirhe.

Hyi kaveri kehoitti ostamaan Phish Food ja menin ja ostin ja oli kyllä niin turhat tuhat kaloria, mitkä vedin naamaan. Oli ihan pahaa :( Paras tähän mennessä ollut Brownie enkä kyllä uskalla muuta B&J enää kokeillakaan, kun ihan hirveän harvoin tulee ostettua ja sitten on päivä pilalla, jos kokeilu meneekin pieleen.

uqy3y6eh.jpg

Tää nyt ainakin mulle toimii. Melko raikasta verrattuna perus B&J-makuihin.

Hyi kaveri kehoitti ostamaan Phish Food ja menin ja ostin ja oli kyllä niin turhat tuhat kaloria, mitkä vedin naamaan. Oli ihan pahaa :( Paras tähän mennessä ollut Brownie enkä kyllä uskalla muuta B&J enää kokeillakaan, kun ihan hirveän harvoin tulee ostettua ja sitten on päivä pilalla, jos kokeilu meneekin pieleen.
Mielipiteesi on väärä. ;) Phish Food on mun all time favorite ja sama juttu emännällä. Suklaajätskiä suklaapaloilla ja vaahtokarkkitahnaa. :kuola:
Blondie Brownie ja Karamel Sutra on myös ihan mahtavia. Se karamellisydän siellä keskellä on aivan loistava. Ei olekaan tullut varmaan puoleen vuoteen tullut syötyä noita. Nyt alkoi himottaan aika pahasti.

Piti syödä kuitenkin vaikka niin paskalle maistui?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom