Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos teidän ryökäleiden hyvin alkanut dieettini otti pakkia Ben&Jerry's Karamel Sutra Coren muodossa :hyper:

Täytyy sanoa, että itse jäätelöosa on erinomanen, mut en kyl ymmärrä miks toi ylimakea karamel "core" pitää olla noin perkeleen iso? Oon helkutin moinen sokerirotta, mut jopa mulle tuli stoppi ton 4x4 tai 3x3 cm toffeecoren kanssa.

Eihän se core ollut edes mitenkään ällömakea. Kevyttä kauraa.

Tämän ketjun suggestoimana, tänään peanut buttercups. Hyvää oli.

Itse en tosiaan tykkää core jutuista koska haluan jäätelöä enemmän.

Taitaa suosikeiksi sulkeutua StrawberryCheesecake ja vanha uskollinen Cookie Dough.

Kiva lukee tätä ketjuu dieetillä :D Ei olis pitäny tulla tänne, nyt iski nälkä :(
Sama vika Rahikaisella. Äsken ennen töihin lähtöä lusikoin muksuille ko. lafkan jäätelöä jälkkäriksi... Oli hyvin lähellä ettei dietti olisi ottanut takapakkia ja muksut jääneet ilman jäätelöä :D

En meinannut uskaltaa tunnustaa etten tykännyt B&J Apple Piesta yhtään, mutta onhan meitä muitakin. Jäätelö maistui vanhalta käyneeltä simalta ja omput oli vetisiä. Onneksi ostin vain pienen purkin!

Kerran ostin applepien. Olin varma että se on sulanut kerran. Alkaa vaikuttamaan ettei kyse ollutkaan siitä. Tosin se jäätelön rakenne vastasi täysin kerran sulanutta...
MansikkaJuustokakussa saisi olla ihan pikkuisen enemmän keksin paloja.

Tuntuu muuten että jonkinmoinen mammuttitauti vaivaa näitäkin. Uusissa mauissa tuntuu olevan tungettuina vaikka mitä sekaisin. Ite tykkään selkeästä perusmausta parilla yllärillä. Siksi peanutbutercup oli hyvää.

Olin varma että se on sulanut kerran. Alkaa vaikuttamaan ettei kyse ollutkaan siitä. Tosin se jäätelön rakenne vastasi täysin kerran sulanutta...

Samaa mietin, että onkohan lähikaupan kylmäketjussa käynyt moka, mutta näköjään ei.
Se jäätelö kyllä pilasi päivän. :)

Huhhuh perkele, miten ihmiset syö näitä? Just yritän saada peanut butter cupia alas ja hiki tulee. Kohtalaisen makeaa kamaa myös.

Ne lidlin versiot ovat halvempia, mutta kuulemma samanlaisia. Näin muija kertoi kun on niitä syönyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom