Deleted member 65498
Tän ketjun vois poistaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyyks näitä ihan kaupoistakaupoista? Kuopiosta jostain?
Tän ketjun vois poistaa :D
Kiitos teidän ryökäleiden hyvin alkanut dieettini otti pakkia Ben&Jerry's Karamel Sutra Coren muodossa
Täytyy sanoa, että itse jäätelöosa on erinomanen, mut en kyl ymmärrä miks toi ylimakea karamel "core" pitää olla noin perkeleen iso? Oon helkutin moinen sokerirotta, mut jopa mulle tuli stoppi ton 4x4 tai 3x3 cm toffeecoren kanssa.
Meillä päin on ihan joka kaupassa Siwoja myöden.Löytyyks näitä ihan kaupoistakaupoista? Kuopiosta jostain?
Eihän se core ollut edes mitenkään ällömakea. Kevyttä kauraa.
Sama vika Rahikaisella. Äsken ennen töihin lähtöä lusikoin muksuille ko. lafkan jäätelöä jälkkäriksi... Oli hyvin lähellä ettei dietti olisi ottanut takapakkia ja muksut jääneet ilman jäätelöä :DKiva lukee tätä ketjuu dieetillä :D Ei olis pitäny tulla tänne, nyt iski nälkä :(
Tämän ketjun suggestoimana, tänään peanut buttercups. Hyvää oli.
Mistä tuota Peanut Buttercupia saa - en ole vielä yhdessäkään kaupassa törmännyt?
Ainakin S-Marketeissa on. Surkein maku sitten Applepien jälkeen.
Olin varma että se on sulanut kerran. Alkaa vaikuttamaan ettei kyse ollutkaan siitä. Tosin se jäätelön rakenne vastasi täysin kerran sulanutta...