Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään lähti ensi kerran kokeiluun (Half baked) ja veihän tuo kielen mennessään. Vaikea tosin ymmärtää, miten ihmiset saavat kerralla tuollaisen ison purkin alas. Sisältöä on ihan järjettömästi ja äklö olo meinaa iskeä jo neljäsosan jälkeen. Pysyy visusti pakastimessa taas vähän aikaa. ;) Kesällä uusia makuja kokeiluun, oli sen verran positiivista kuitenkin.

Tänään lähti ensi kerran kokeiluun (Half baked) ja veihän tuo kielen mennessään. Vaikea tosin ymmärtää, miten ihmiset saavat kerralla tuollaisen ison purkin alas. Sisältöä on ihan järjettömästi ja äklö olo meinaa iskeä jo neljäsosan jälkeen. Pysyy visusti pakastimessa taas vähän aikaa. ;) Kesällä uusia makuja kokeiluun, oli sen verran positiivista kuitenkin.

Sisältöä on alle puoli kiloa ja noita voi syödä vaikka kolme putkeen!

Kyllä jäätelöissä on eroa. Menin kokeilemaan jotain Aino suklaa-minttu-toffee sekoitusta kun oli lähes puolet halvempaa, mutta se oli yksinkertaisesti sotkua ja siitä jäi outo jälkimaku. Selvästi Ben & Jerry's on pilannut kaikki muut jäätelöt minun kohdallani... nyt pitää heti korjata tilanne ostamalla taas oikeaa jäätelöä. ;) Ehkä New York Super Fudgea tällä kertaa.

Onhan nuo B&J jäätelöt kunnon herkuttelua. Parhaita ovat ne ylilyönti suklaat, joissa brownieseja :kuola:
Ovat kilohinnaltaan vain kaupan kalleimpia jäätelöitä, niin tuo hinta rajoittaa hiukan, ei joka viikko viitsi ostaa Ben & Jerryä. Mielestäni paras hinta-laatu on Ainoissa.
Uusi maku tulee kohta Aino-jäätelöihin, suklainen mokkaunelma :) menee välittömästi testiin

Nyt on menny tässä muutaman viikon aikana Phish Food, Caramel Chew Chew, Karamel Sutra ja Baked Alaska. Suositelkaas minkä purkin tänään syön? Ajattelin tuota Half Bakedia, vois olla hyvä

Blondie Brownie oli pienoinen pettymys ja Peanut Butter Me Up oli kyllä rimanalitus. Karamel Sutra oli noista uusista B&J's Core -jäätelöistä ainoa, jota tulen jatkossakin joskus ostamaan.

Hevonkuttu ku ostin vähän aikaa sitten tuon Oh My Apple Pie -purkin. Ei tyhjene sitte millään, aivan hirveää kuraa. Tää brändi on kyllä pettymyksiä toisensa perään.

Kyllä jäätelöissä on eroa. Menin kokeilemaan jotain Aino suklaa-minttu-toffee sekoitusta kun oli lähes puolet halvempaa, mutta se oli yksinkertaisesti sotkua ja siitä jäi outo jälkimaku. Selvästi Ben & Jerry's on pilannut kaikki muut jäätelöt minun kohdallani... nyt pitää heti korjata tilanne ostamalla taas oikeaa jäätelöä. ;) Ehkä New York Super Fudgea tällä kertaa.

Ainoa jos ostaa niin suosittelen maitosuklaata tai lakritsia. Itse jäätelöhän ei ole mitenkään erikoinen, mutta se lakritsi/suklaaosa on vaan niin :kuola:

Kerran olen ostanut Ben&Jerry paketin, mutta joko ei kyseinen jäätelö jostakin syystä itselle nappaa, tai valitsin vain huonon maun.

Anyways dieetti menossa, joten meikä menee hakemaan rahkan kaapista. Ihan hyvää tääkin on... :face:

En oikeen tykkää noista Core jutuista. Muutenkin jotkut makeuden kanssa niillä rajoilla ja noissa on vaan vielä enemmän karkkia ja siis vähemmän jätskiä.

Ei toki syömättä jää mutta en suosittele jos kysytään.

Chocolate Fudge Brownie

Oi kyllä! Joskus aikoinaan ostin ekan purkillisen B&J:tä, taisi olla cookie dough ja oli mun makuun niin hirveää että ei tullut pariin vuoteen edes koitettua mitään. Nyt maistuu Browniet niin hyvin ettei uskalla testata mitään muuta makua ettei tule pettymystä.

Oon ihan tyytyväinen etten pysty syömään mitään jädeä paria desiä enempää.

Blondie brownie! :kuola: Se suolainen toffeesydänhässäkkä on parhautta. Melkein yhtä hyvää kuin overall suosikki phish food. Aloin muuten miettiä tässä, että silloin muutamia vuosia sitten kun näitä alkoi kaupassa näkymään, niin sen jälkeen on tullut vedettyä näitä meikäläisiä perinteisiä jäätelöitä aika hintsusti. Jos jätskiä joskus ostan niin kyllä se on Ben & Jerry's yleensä.

Kiitos teidän ryökäleiden hyvin alkanut dieettini otti pakkia Ben&Jerry's Karamel Sutra Coren muodossa :hyper:

Täytyy sanoa, että itse jäätelöosa on erinomanen, mut en kyl ymmärrä miks toi ylimakea karamel "core" pitää olla noin perkeleen iso? Oon helkutin moinen sokerirotta, mut jopa mulle tuli stoppi ton 4x4 tai 3x3 cm toffeecoren kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom