Mä en oo maistanut mitään muuta, kun sitä browniesuklaa-versiota ja keksijädeä. Ehdotuksia? :D
Fairly Nuts, maistamistani kuudesta ehdottomasti paras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en oo maistanut mitään muuta, kun sitä browniesuklaa-versiota ja keksijädeä. Ehdotuksia? :D
Annanpa ääneni tällä. Tosin nautin vain sellaisen säälittävä pikkukipon ja siinäkin oli makeaa ihan tarpeeksi.
Greek yogo vadelma-suklaa - ehkä parasta ikinä. Tuo hunajaversio on ihan pliisua, mautonta, vadelmasuklaa sen sijaan herkullista ja jättää parhaan jälkifiiliksen ko. lafkan tuotteista. Todella hyvää.
Mistä ootte tuota peanut hässäkkää ostaneet? Ei n'yttäny olevan ainakaan Prismassa tai S-marketissa.
Siellä on varmaan kauppias maistanu tuotetta ja heivannut valikoimasta saman tien. :evil:
Jää s-mafia ilman jenejä kun pitää mennä kilpailijalle. No lomalla on sitten aikaa kiertää ympäri kauppoja metsästämässä yhtän fuckin' jäätelöä :D
Meinaat ihan oikeasti ostaa Peanut Butter Cup purkillisen? No juu, muista ainakin pitää yks lepopäivä ton jälkeen.
Notottamooses! En oo maistanu vielä kertaakaan mitään peanut butter makuista asiaa, joka ei ois ollu hyvää. Pakkohan tätäkin on kokeilla vaikka en B&Jstä muuten erityisemmin välitä.
kiitos tiedosta