Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en oo maistanut mitään muuta, kun sitä browniesuklaa-versiota ja keksijädeä. Ehdotuksia? :D

Fairly Nuts, maistamistani kuudesta ehdottomasti paras :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en oo maistanut mitään muuta, kun sitä browniesuklaa-versiota ja keksijädeä. Ehdotuksia? :D

1. Mene B&J's myyvään kauppaan
2. Osta kaikkia makuja (tai ainakin niin paljon kun lompakko kestää)
3. Kärsi kuola valuen hallusinaatioita aiheuttavista sokerihumalaserotoniinikickseistä (ehkä kannattaa varata kaveriks pari kautta lemppari tv-sarjaa)
4. Päätä paras maku/maut

Näin mä tekisin :kuola:

Greek yogo vadelma-suklaa - ehkä parasta ikinä. Tuo hunajaversio on ihan pliisua, mautonta, vadelmasuklaa sen sijaan herkullista ja jättää parhaan jälkifiiliksen ko. lafkan tuotteista. Todella hyvää.

Tuosta on pakko olla samaa mieltä, se vadelma-suklaa on puljun paras jäätelö. Ei niin ällömakeaa, että vielä seuraavalla viikollakin ratisis sokeri hampaissa. Ja koska jäätelössä pitää olla sattumia, ne tumman suklaan palaset on just paikallaan sinne raikkaan jätskin sekaan. Se hunajaversiokin oli ihan ok, mutta sitä oli tuunattava pähkinärouheella, että tulis jotain vaihtelua muuten hieman tylsähköön rakenteeseen.

Peanut butter cup. oh yeaahhhh....... Pojat tuolla ylempänä jo siitä puhuikin. Mä himoitsen sitä nimenomaa sen maapähkinävoin maun takia, eli ei oo mikään ällömakea. Mutta siis... Mmmmmm..... kannattaa maistaa. Maapähkinävoijäätelöä ja seassa semmosia suklaakonvehdin kokoisia maapähkinätäytettä sisältäviä nameja. Mmmmm........ MAISTA!

Tuo vadelma-suklaa B&J on kyllä paskin tähän asti. "Halvan" makuista ja oloista jäätelöä ja kovat sattumat ei vaan toimi itselle.

Mistä ootte tuota peanut hässäkkää ostaneet? Ei n'yttäny olevan ainakaan Prismassa tai S-marketissa.

Siellä on varmaan kauppias maistanu tuotetta ja heivannut valikoimasta saman tien. :evil:

Siellä on varmaan kauppias maistanu tuotetta ja heivannut valikoimasta saman tien. :evil:

Jää s-mafia ilman jenejä kun pitää mennä kilpailijalle. No lomalla on sitten aikaa kiertää ympäri kauppoja metsästämässä yhtän fuckin' jäätelöä :D

Jää s-mafia ilman jenejä kun pitää mennä kilpailijalle. No lomalla on sitten aikaa kiertää ympäri kauppoja metsästämässä yhtän fuckin' jäätelöä :D

Meinaat ihan oikeasti ostaa Peanut Butter Cup purkillisen? No juu, muista ainakin pitää yks lepopäivä ton jälkeen.

Meinaat ihan oikeasti ostaa Peanut Butter Cup purkillisen? No juu, muista ainakin pitää yks lepopäivä ton jälkeen.

Notottamooses! En oo maistanu vielä kertaakaan mitään peanut butter makuista asiaa, joka ei ois ollu hyvää. Pakkohan tätäkin on kokeilla vaikka en B&Jstä muuten erityisemmin välitä.

Notottamooses! En oo maistanu vielä kertaakaan mitään peanut butter makuista asiaa, joka ei ois ollu hyvää. Pakkohan tätäkin on kokeilla vaikka en B&Jstä muuten erityisemmin välitä.

Juu ei mitään, kyllä se ihan hyvää oli... maapähkinävoiks :D...

kiitos tiedosta

Onko kukaan törmännyt suklaajäätelöön, joka olisi samanlaista kuin B&J:n suklaajäätelö? Ei tarvitse olla muuta kuin suklaajäätelöä. Eli esim mitään taikinapalloja ei tarvita. Alhainen hinta katsotaan eduksi.

Hei, miksi mun kaikista lähikaupoista on aina peanut butter cup kadoksissa? Helvetti kun siihen on jäänyt koukkuun, niin mikään muu herkku ei enää tunnu miltään. Ei edes muut b&j-jätskit. Pitääkö tässä nyt vieroittua sokerista, että voi enää saada kiksejä mistään.

Lidlissä oli amerikan viikoilla peanutbutter BJ kopiota ja ai helvetti oli hyvää mut toki seki oli kamppanja tuote :( Itekki koitin katella isosta prismasta et oisko tota peanut butter cuppia mut ei ollu

Pari päivää taukoa dieetistä ja pakkohan se oli napata purnukka matkaan kaupasta, ekaa kertaa testissä Fairly nuts :kuola:

edit. toivottavasti lapset ei tykkää, niin mä saan enemmän!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom