Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pari päivää taukoa dieetistä ja pakkohan se oli napata purnukka matkaan kaupasta, ekaa kertaa testissä Fairly nuts :kuola:

edit. toivottavasti lapset ei tykkää, niin mä saan enemmän!
Järkyttävän hyvää jäätelöä, muttei maitovammaisen vatsani mielestä... On se perhana, ku joitain jäätelöitä pystyy syömään ihan miten paljon vaan, mutta toisia ei sitten juuri lainkaan [emoji24]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon vasta 2 makua maistanut. Fudge brownieta ja Cookie doughia. Eka paljon suklaisempaa ja täyteläisempää, parempaa kuin esim Valion suklaapakettijäätelöt. Tuo cookie dough taas on kyllä parasta jäätelöä mitä syönyt ja ehdottomasti, kun antaa vielä sulaa pehmeäksi. Pitänyt nykyään aina perjantaisin käydä hakee tota.

Ben & Jerry asiantuntijat kertokaa mikä lajeista on kaikkien ällömakein :rock:

Oon sellanen sokerirotta ettei mitäään rajaa:dance2: on tullut kokeiltua cookie doughia
brownieta ja jotain blondie brownieta
Seuraava ostos oli tarkotus olla apple pie mutta kuulemma aikamoista shaibaa:confused:
ELI KAIKISTA ÄKLÖINTÄ BJ-JÄÄTELÖÄ:pano:

Brownie ei musta ole edes kovin äklömakeaa, jopa jokseenkin raikas on se. Cookie dough alkaa sitten olla kunnon jankkoa. Caramel sutra ja super fudge chunk toiset ehdokkaat.

Mitä tykkäätte uudemmista Greek yoghurteista?!

Lidlin american (vai mikälie) suklaatörppö on kyllä hyvää. Ja melkein puolet halvempaa kuin B&J. Mutta ei tietenkään reilun kaupan tuote...

Havaintoja mistä voisi löytää Cherry Garciaa pääkaupunkiseudulla?

Ben & Jerry asiantuntijat kertokaa mikä lajeista on kaikkien ällömakein :rock:

Oon sellanen sokerirotta ettei mitäään rajaa:dance2: on tullut kokeiltua cookie doughia
brownieta ja jotain blondie brownieta
Seuraava ostos oli tarkotus olla apple pie mutta kuulemma aikamoista shaibaa:confused:
ELI KAIKISTA ÄKLÖINTÄ BJ-JÄÄTELÖÄ:pano:

Mun mielestä peanut butter BJ on kyllä erittäin makea. Sitä vaa hakemaan jos makeaa tekee mieli :)

Mun mielestä peanut butter BJ on kyllä erittäin makea. Sitä vaa hakemaan jos makeaa tekee mieli :)

Otanpa sit harkintaan ku saan seuraavan kerran syödä sokeria, mikä on päälle kolmen viikon
Päästä:itku: pitäs kyllä lopettaa tän ketjun lukeminen, päässä alkaa liikkuu jo jos minkänlaisia
Irstaita seksikohtauksia bj jäätelöiden ja fazerin levyn kaa:hyper:

Meitsi diggailee kans BJ:istä, niitä saa vaan niin harvoin..

Ja on ne Ben & Jerryt kans hyviä. Fairly nuts ja Blondie brownie parhaita, uhh.

Kyllä se tämänkin jäpikän sydän sykkii Ben&Jerrylle. Lemppari ehdottomasti Cookie Dough. Harmi vaan, että ovat pieniä ja hintavia ainakin täällä pikkupitäjässä. Yli 6 egee purnukka.

Stana! Menin ostaan Peanut Butter Me Up, aika puuroo kyllä. Kaiken kukkuraks taitaa olla jossain vaiheessa sulanut. Aivan hileellä :face: Taidan kostoks mennä huomenna kysäseen voiko vaihtaa. Ärsyttää tuo hileinen rakenne.

Hyviä makuja mitä maailmalla maistanut on Turtle Cheesecake ja Mint Chocolate Chunk. Jenkeissä mun viime B&J annos makso 10 $ luokkaa, kun otti paria vai kolmee makua ja johkin suklaaseen dipattuun vohvelikippoon ja sen jälkeen vielä strösseleihin. Kunnon överi makee :kuola: Vaikkakin aika tyyristä sielläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom