Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Frozen yogurtit oli mun mielestä vähemmän makeita kuin normi B&J. Neljä maistajaa tykkäsi honey caramelista, ja minä taisin olla ainoa, joka piti myös raspberry chocolate chunkista.

Kaloreita taisi olla luokkaa 220 per 100 g.

Mielipiteesi on väärä. ;) Phish Food on mun all time favorite ja sama juttu emännällä. Suklaajätskiä suklaapaloilla ja vaahtokarkkitahnaa. :kuola:

Minusta tumman suklaan kutsuminen suklaaksi pitäisi kieltää. HYI. Ei oo riittävän imelää ja maitoisaa.

Sama homma tavallisen Valion tms. suklaajäätelön kanssa. Sitä pitäisi kutsua kaakao-jäähile-jäätelöksi, koska suklaan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

MUTTA chocolate brownie B&J. Ei petä koskaan nammmmmm.

Minusta tumman suklaan kutsuminen suklaaksi pitäisi kieltää. HYI. Ei oo riittävän imelää ja maitoisaa.
Jos toi on sun mielestä tuumaa suklaata niin mä en tiedä millaista sä sit kutsut suklaaksi. Taitaa Fazerin punainenkin olla liian tummaa. Emäntäkään ei tykkää tummasta suklaasta, mutta toi on parasta jäätelöä minkä se tietää.

E: Olisin voinut kuvitella, että joku haukkuu tuon liian imeläksi, mutta se ei käynyt mielessäkään, että se on jonkun mielestä liian vähän makeaa. Makuja on selvästi monia. En mäkään tykkää Cookie Doughista mikä on varmaan suurimman osan suosikki täällä. Se on vain jotenkin tylsä.

Ääääh siis onhan se jäätelö makeaa itse asiassa, mutta jotenkin ne suklaakalat on vahvan/väkevän makuisia :D Se vaahtokarkkiosuus on hyvää. Ehkä kuvailin vähän huonosti. Antaa aihetta vakavaan analyysiin nämä jäätelöt :D

Testasinpas tuossa juuri Ben & Jerry's:n lowfat half bakedin. Oli ensimmäinen b&j, jota en syönyt yhdeltä istumalta loppuun, mutta silti täytyy sanoa, että on kyllä helkutin hyvä tuote. Ero normiin aika pieni ja ehkä kääntyisin jopa low fatin puoleen. Ei johdu edes ravintosisällöstä, vaan mausta. Eihän tuo low fattinakaan ole mitään terveyskamaa, 3% rasvaa, n. 40% sokeria ja 9% proteiinia.

Luojan kiitos tätä ei saa Suomesta, muuten prismareissun kokonaiskustannukset nousisivat heti 6-7€/kerta.

yää. :itku:

Peanut Butter Cup, ei enää ikinä. Sinne meni 6½ euroa ja cheattipäivän herkku. Ajattelin kokeilla jotain uutta makua, iso virhe. Ei pitäis ruuasta sanoa, mutta hyi vittu.

yää. :itku:

Peanut Butter Cup, ei enää ikinä. Sinne meni 6½ euroa ja cheattipäivän herkku. Ajattelin kokeilla jotain uutta makua, iso virhe. Ei pitäis ruuasta sanoa, mutta hyi vittu.

Heh. Makuja on monia. Omasta mielestä varmaan yksi parhaista jäätelöistä!

Heh. Makuja on monia. Omasta mielestä varmaan yksi parhaista jäätelöistä!

Diggaan pähkinäjäätelöistä, mutta joku tässä tökkii. Itse jäätelö maistuu jotenkin tunkkaiselta, (liian) suolaiselta ja (omasta mielestä) liian tiheässä olevat suklaa- ja maapähkinäpalat vain pahentavat tätä.

Karikatyyrinä voisin sanoa että tykkään lohesta, mutten laittaisi sitä jäätelöön; tykkään maapähkinävoista, pähkinöistä ja jäätelöstä, mutta yhdistettynä ne ei omassa suussa maistu.

:lol2:

Diggaan pähkinäjäätelöistä, mutta joku tässä tökkii. Itse jäätelö maistuu jotenkin tunkkaiselta, (liian) suolaiselta ja (omasta mielestä) liian tiheässä olevat suklaa- ja maapähkinäpalat vain pahentavat tätä.

Karikatyyrinä voisin sanoa että tykkään lohesta, mutten laittaisi sitä jäätelöön; tykkään maapähkinävoista, pähkinöistä ja jäätelöstä, mutta yhdistettynä ne ei omassa suussa maistu.

:lol2:

Seuraavalla kerralla

valio_vanilja.jpg

Half baked ainoa hyvä mitä olen testannut, kaikki muut olleet 7 euron pettymyksiä joten en edes aio kokeilla enää uusia :D Se pelkkä cookie dough on ihan menevä myös, mutta se jäätelö on tylsän makuista siinä ja siinä on niin paljon taikinaa että siihen kyllästyy. Half baked täydellinen <3

Lidlin kopiot on kaikki ihan hirveitä

Itse taisin aiemminkin kehua täällä jo peanut buttercupsia. Tykkään että on selkeä maku, ei ihme sekoituksia.

Toisaalta jos ei tykkää makeista jäätelöistä niin ei varmaan kannata BJtä ostaa.

Välillä tulee näitä syötyä, varmaan melkein kaikki maut on tullut maistettua, mutta vähän ylihintaisia nämä on mun mielestäni. Jotkut ihan hyviäkin mutta ei ihan hinnan edestä ihmeellisyyttä. Parhaan hinta/laatu-suhteen jäätelöissä tarjoaa mielestäni ne Ingmanin litran muovipakkauksissa olevat jäätelöt, en muista tarkempaa nimeä. Ne on muistaakseni jotain 4-5 euroa/litra.

Hitto, ei pitäis lukea tätä ketjua, kun alkaa niin tehdä mieli... New York Super Fudge Chunk on ollut mun suosikki, kaikki suklaa & pähkinä -yhdistelmät toimii.

Itse taisin aiemminkin kehua täällä jo peanut buttercupsia. Tykkään että on selkeä maku, ei ihme sekoituksia.

Toisaalta jos ei tykkää makeista jäätelöistä niin ei varmaan kannata BJtä ostaa.

Tähän sen verran, että Peanut Butter Cupissa on selkeä maku, mutta makeaa se ei ole nähnykään. Jos makeasta tykkää niin kannattaa toi pähkinävoi kiertää kaukaa.

Mä en oo maistanut mitään muuta, kun sitä browniesuklaa-versiota ja keksijädeä. Ehdotuksia? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom