Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon muuten aina ihmetelly tossa lihan kuivatuksessa, että eikö se liha pilaannu?
Mulla tais olla joku muutama viikko avattu paketti yhden kassin pohjalla...ei se paskemmalta maistunut vielä silloinkaan.
Joo'o pistin sit ite pari kiloa jerkyä tulemaan. Toi paska on ollut kiertoilmauunissa nyt 15h 60-70 astetta eikä ole vieläkään kuivunut kunnolla. Täysin taipuisaa ja hieman kostaa tavaraa vieläkin. Toki tuli vähän pitkiä viipaleita, mutta luulis että 5mm paksu, 1cm leveä ja ~8cm pitkä pala kuivuisi tuossa ajassa.
Itse ostin tossa kesällä Hong Kong tavaratalosta hyötykasvikuivurin 25 eurolla. En ole vielä ehtinyt kokeileen kuivailua, mutta tarkotus syksyn mittaan olisi
Tein tossa juuri hiljattain naudan sisäpaistista kiertoilmauunissa tätä beef jerkyä. Marinadina oli HP kastike ja vihreä tabasco.
Täytyy sanoa että ihan hirveetä shaibaa tuli. Ei tarvi toistamiseen räpeltää tämän artikkelin kanssa :p
Jos vielä erehdyt, niin pistä kuivaan marinadiin. Suolapitoista, chiliä ja sellasta.
(Näin onnistunutta mutustellessa...)
Ollaan menossa huomenna laivalle. Löytyyköhän sieltä beef jerkyä? Botski on siis Vikingin M/S Gabriella.