Beef Jerky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxu
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen maistoin ja oli kyllä todella hyvää!

Välipalana mainio, koska pureskeltavaa riittää lihan pienen sitkeyden ansiosta :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin mix-packin tuolta http://www.wildwestjerky.co.uk/.

Eli: http://www.wildwestjerky.co.uk/mixed_value_pack.htm

(£36 sis. postikulut)

Suosittelen varsinkin tuota Original Nuggetsia joka on aivan mielettömän hyvää!

Itse kanssa aiemmin tilasin tuon mix-packin ja täytyy kyllä sanoa, että pikkaisen olin pettynyt laatuun eli jännettä oli turhan paljon. Nuo original nuggetit oli minunkin mielestä parhaita, poika tykkäsi eniten pippurimaustetuista. Ei niiden jerky huonoa ollut, mutta sen jälkeen kun sain eilen paunan satsin www.lucasjerky.com:n Regular Flavoria, niin ei tarvitse enää miettiä mistä tilaa. Lucasin jerky oli aivan hemmetin maukasta, jänteetöntä ja kyllä näki, että näitä tehdään aina tilauksesta, ei loju hyllyssä kuukausikaupalla. Nykyisellä dollarin kurssilla tosi hyvä ostos.

Itse kanssa aiemmin tilasin tuon mix-packin ja täytyy kyllä sanoa, että pikkaisen olin pettynyt laatuun eli jännettä oli turhan paljon. Nuo original nuggetit oli minunkin mielestä parhaita, poika tykkäsi eniten pippurimaustetuista. Ei niiden jerky huonoa ollut, mutta sen jälkeen kun sain eilen paunan satsin www.lucasjerky.com:n Regular Flavoria, niin ei tarvitse enää miettiä mistä tilaa. Lucasin jerky oli aivan hemmetin maukasta, jänteetöntä ja kyllä näki, että näitä tehdään aina tilauksesta, ei loju hyllyssä kuukausikaupalla. Nykyisellä dollarin kurssilla tosi hyvä ostos.

Paljonkos oli kokonaishinta posteinenn yms. Mites verotus noiden kanssa?

mutta sen jälkeen kun sain eilen paunan satsin www.lucasjerky.com:n Regular Flavoria, niin ei tarvitse enää miettiä mistä tilaa. Lucasin jerky oli aivan hemmetin maukasta, jänteetöntä ja kyllä näki, että näitä tehdään aina tilauksesta, ei loju hyllyssä kuukausikaupalla. Nykyisellä dollarin kurssilla tosi hyvä ostos.

Itsekin sain eilen tilattua, ja asiakaspalvelu ainakin pelaa: PayPaliin oli jäänyt vanha osoite kun sitä harvemmin tulee käytettyä, ja osoitteen korjaavaan mailiin vastasivat nopeasti ja ystävällisesti. Ja tosiaan, ei ne taida kauaa hyllyissä vanheta:

It takes a few days to make it so I should have it ready to ship out Tuesday to your correct address

:D

Yksi pussi Originalia & yksi Black Pepperia, pistetään sitten raporttia jahka saapuvat.

Itsekin sain eilen tilattua, ja asiakaspalvelu ainakin pelaa: PayPaliin oli jäänyt vanha osoite kun sitä harvemmin tulee käytettyä, ja osoitteen korjaavaan mailiin vastasivat nopeasti ja ystävällisesti. Ja tosiaan, ei ne taida kauaa hyllyissä vanheta:

:D

Yksi pussi Originalia & yksi Black Pepperia, pistetään sitten raporttia jahka saapuvat.

Mulla olisi kohta seuraava tilaus lähdössä... Joko olet ehtinyt maistaa Black Pepperiä?!?

Chilillä maustettua tekisi mieli kokeilla, mutta jos sattuu olemaan tosi tykkiä tavaraa niin puolen kilon setin aka paunan jälkeen joutuisi varmaan asentamaan keraamisen peräreiän, jotta kestää jatkuvat liekit...

EDIT: Katselin tuossa paikallisessa Citymarketissa Jerkyn hintoja (sitä samaa kamaa, mitä saa tuolta Englannin putiikista). Kilohinta oli "vain" 100 euroa/kg, joten jos vähänkin enemmän liha maistuu niin kannattaa kyllä tilata jostain ulkomailta...

Viimeksi muokattu:

Laitoin regular ja black pepperiä tilaukseen. Kurssi on todellakin otollinen juuri nyt.

Eilen tuli 0,46kg paketti Regularia. Tuolta kyllä tilaan jatkossa. 30 dollaria postikulujen kanssa. Hyvää.

Tänään tuli paketti regularia ja black pepperiä. Hyvää on. Black pepper on myös aika mietoa kamaa, joten seuraavaksi ostoon lähtee joku chilillä maustettu. Onko kellään kokemuksia? Ai niin, tiesikö joku jerkyn suhdetta "oikeaan piffiin"?

En tiiä haetko tolla tätä, mutta here comes: "50g dried Jerky = 175g raw meat" sanoo yummy meatsin pussi.

Juuri aukes American Fare Original Premium Beef Steak Nuggets. Aivan järjettömän herkullista, tarpeeksi savuista, olematta liian kuiva. 3.25 oz (92g) $2.99. Ostettu reissun päältä.

Tänään tuli paketti regularia ja black pepperiä. Hyvää on. Black pepper on myös aika mietoa kamaa, joten seuraavaksi ostoon lähtee joku chilillä maustettu. Onko kellään kokemuksia? Ai niin, tiesikö joku jerkyn suhdetta "oikeaan piffiin"?

Tänään lähti tilaus Lucasille 1 lb. Habaneroa.

yum yum, pitää ottaa namia ketojaksolle tuolta lucasilta

edit. black pepperiä tulossa koe-erä

Ostinpa tossa tälläsen pikkupussin kaupasta, Yummu Meatsin näytää olevan, ja classic oli makuna. Pakko sanoa että hyvää on, eikä se hintakaan loppujen lopuks niin suolanen oo, ~3,50 euroo tollanen pikkunen pussi josta riittää kuitenkin tunniks pikku naposteltavaa.

Voisi Lucasista heittää jossain vaiheessa tilaukseen pussin black pepperiä :)

Tuli tehtyä eilen/toissapäivänä itse, hakkas kyllä ainakin viron Beef Jerkyt, sopivasta habaneroa... mmmm. Hintaa tuli ehkä noin 9€+mausteet/400g.

Tuli tehtyä eilen/toissapäivänä itse, hakkas kyllä ainakin viron Beef Jerkyt, sopivasta habaneroa... mmmm. Hintaa tuli ehkä noin 9€+mausteet/400g.

Ei tuossa kyllä tuntipalkoille pääse (ainakaan noiden ao. ohjeiden mukaan, kun uunissa pidetään jopa 24 tuntia, maksaahan se sähkökin jotain...). Tällaiset ohjeet löysin pikahaulla netistä:

http://www.wikihow.com/Make-Beef-Jerky
http://www.ehow.com/how_3904_make-beef-jerky.html

Nyt reseptit jakoon äkkiä, jos on jotain parempia ja edullisempia - ulkona kuivaus on pois laskuista ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom