Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilasin mix-packin tuolta http://www.wildwestjerky.co.uk/.
Eli: http://www.wildwestjerky.co.uk/mixed_value_pack.htm
(£36 sis. postikulut)
Suosittelen varsinkin tuota Original Nuggetsia joka on aivan mielettömän hyvää!
Itse kanssa aiemmin tilasin tuon mix-packin ja täytyy kyllä sanoa, että pikkaisen olin pettynyt laatuun eli jännettä oli turhan paljon. Nuo original nuggetit oli minunkin mielestä parhaita, poika tykkäsi eniten pippurimaustetuista. Ei niiden jerky huonoa ollut, mutta sen jälkeen kun sain eilen paunan satsin www.lucasjerky.com:n Regular Flavoria, niin ei tarvitse enää miettiä mistä tilaa. Lucasin jerky oli aivan hemmetin maukasta, jänteetöntä ja kyllä näki, että näitä tehdään aina tilauksesta, ei loju hyllyssä kuukausikaupalla. Nykyisellä dollarin kurssilla tosi hyvä ostos.
Paljonkos oli kokonaishinta posteinenn yms. Mites verotus noiden kanssa?
mutta sen jälkeen kun sain eilen paunan satsin www.lucasjerky.com:n Regular Flavoria, niin ei tarvitse enää miettiä mistä tilaa. Lucasin jerky oli aivan hemmetin maukasta, jänteetöntä ja kyllä näki, että näitä tehdään aina tilauksesta, ei loju hyllyssä kuukausikaupalla. Nykyisellä dollarin kurssilla tosi hyvä ostos.
It takes a few days to make it so I should have it ready to ship out Tuesday to your correct address
Itsekin sain eilen tilattua, ja asiakaspalvelu ainakin pelaa: PayPaliin oli jäänyt vanha osoite kun sitä harvemmin tulee käytettyä, ja osoitteen korjaavaan mailiin vastasivat nopeasti ja ystävällisesti. Ja tosiaan, ei ne taida kauaa hyllyissä vanheta:
:D
Yksi pussi Originalia & yksi Black Pepperia, pistetään sitten raporttia jahka saapuvat.
Itse kanssa aiemmin tilasin tuon mix-packin ja täytyy kyllä sanoa, että pikkaisen olin pettynyt laatuun eli jännettä oli turhan paljon. Nuo original nuggetit oli minunkin mielestä parhaita, poika tykkäsi eniten pippurimaustetuista. Ei niiden jerky huonoa ollut, mutta sen jälkeen kun sain eilen paunan satsin www.lucasjerky.com:n Regular Flavoria, niin ei tarvitse enää miettiä mistä tilaa. Lucasin jerky oli aivan hemmetin maukasta, jänteetöntä ja kyllä näki, että näitä tehdään aina tilauksesta, ei loju hyllyssä kuukausikaupalla. Nykyisellä dollarin kurssilla tosi hyvä ostos.
Eilen tuli 0,46kg paketti Regularia. Tuolta kyllä tilaan jatkossa. 30 dollaria postikulujen kanssa. Hyvää.Itse kanssa aiemmin tilasin tuon mix-packin ja täytyy kyllä sanoa, että pikkaisen olin pettynyt laatuun eli jännettä oli turhan paljon. Nuo original nuggetit oli minunkin mielestä parhaita, poika tykkäsi eniten pippurimaustetuista. Ei niiden jerky huonoa ollut, mutta sen jälkeen kun sain eilen paunan satsin www.lucasjerky.com:n Regular Flavoria, niin ei tarvitse enää miettiä mistä tilaa. Lucasin jerky oli aivan hemmetin maukasta, jänteetöntä ja kyllä näki, että näitä tehdään aina tilauksesta, ei loju hyllyssä kuukausikaupalla. Nykyisellä dollarin kurssilla tosi hyvä ostos.
Lucasista?Tänään tuli paketti regularia ja black pepperiä. Hyvää on. Black pepper on myös aika mietoa kamaa, joten seuraavaksi ostoon lähtee joku chilillä maustettu. Onko kellään kokemuksia? Ai niin, tiesikö joku jerkyn suhdetta "oikeaan piffiin"?
Tänään tuli paketti regularia ja black pepperiä. Hyvää on. Black pepper on myös aika mietoa kamaa, joten seuraavaksi ostoon lähtee joku chilillä maustettu. Onko kellään kokemuksia? Ai niin, tiesikö joku jerkyn suhdetta "oikeaan piffiin"?
Lucasista?
Tuli tehtyä eilen/toissapäivänä itse, hakkas kyllä ainakin viron Beef Jerkyt, sopivasta habaneroa... mmmm. Hintaa tuli ehkä noin 9€+mausteet/400g.