Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pikkubaareissa joilla ei ole vara santsata ilmastoituja tupakointi koppeja vääntöjä tulee sata varmasti, kun joku kansansankari pistää tupakaksi pikku jurrissa.JRK sanoi:Mitenköhän käy kun jengi on niksoissaan ,voipi tulla paljon töitä pokeille.
tuo on ihan hyvä ratkaisu. suomi voisi olla edellä kävijä maa ja kieltäisi tupakan myynnin kokonaan, samoin kun on käynyt nuuskankin kanssa. tosin pimeille markkinoille tulis hyvin töitä, mutta itsellä ainaki tulis kessuttelu lopetettua jos ei sitä kaupasta saisiseppo-x sanoi:Muistelen kuulleeni, että jokin maa on kieltämässä tupakointia kaikilla julkisilla paikoilla joissa on alaikäisiä.
neutraali sanoi:pikkubaareissa joilla ei ole vara santsata ilmastoituja tupakointi koppeja vääntöjä tulee sata varmasti, kun joku kansansankari pistää tupakaksi pikku jurrissa.
Timba79 sanoi:Kannatan tota savuttomuutta ravintoiloissa. Samalla voisi kieltää sen röökin vetämisen työpaikan tiloissakin. Sen tupakan voi mun puolesta mennä vetämään vaikka kadunvarteen jos on pakko joka välissä sauhutella. Ja kyllä, minua vituttaa tupakointi työpaikalla, vielä jopa erittäin paljon.
japa sanoi:Menisikö sama polttava porukka työntämään päänsä giljotiiniin jos vaan kaveri edellä menisi
Näin se normaalista ihmisestä tuntuupi. Olenminäkin saanut tupakasta paitaani, kukas sen korvaa?Krusifiksi sanoi:Vai että ilma loppuu... Voi jeezuz...
-Marchi- sanoi:Näin se normaalista ihmisestä tuntuupi. Olenminäkin saanut tupakasta paitaani, kukas sen korvaa?
Krusifiksi sanoi:Kyllä varmaan. Mutta miten ihmeessä joudut baarissa väistelemään tulipäitä? Taitaa olla hiukkasen kärjistelyä, kuten koko postauksesi. Vai että ilma loppuu... Voi jeezuz...
japa sanoi:Ja en usko että uskonnolliset herrat auttavat jos lähdetään baariin ryyppäämään ja toisella kerralla saat polttaa ja sitten taas toisella kerralla et polta. Mutta tuolla systeemillähän voisi hieman saada vertailua että miltä homma tuntuu:D
Tässä tapauksessa kyllä, jos normaalina pidetään ihmistä joka ei polta.Krusifiksi sanoi:Ja minä olen epänormaali?
En kutsunut itseäni tosimieheksi vaan ko. portsareita maitopoikaportsareiksi. Minusta äijämäien uhoaminen on naurettavaa ja lähinnä huumorilla sellaista heitän, mutta oikeassa elämässä pidän sellaista naurettavana ja lapsellisena.Mikset sinä tosimiehenä (viittaan maitopoikaportsarikommenttiisi) vaatinut korvauksia?
Krusifiksi sanoi:Tämä kohta ei nyt avautunut mulle.
Ja huonosti sulla tuo väistely onnistuu, kun osumia jatkuvasti tulee. :D
japa sanoi:No tuossa äsken viittasit "Voi jeezuz" niin ajattelin että jos olet niin vannoutunut tupakkamies ja pyysit apua ylempää että saat käännytettyä minut tupakoivaksi.
-Marchi- sanoi:Haluan kyllä nähdä kun sinä käyt joltain 2 promillen ukolta perimään rahaa sun hawaiji-paidastasi, kun tärveli sen kännipäissään tupakalla. Sen mä totta vie haluaisin nähdä.
missä olen väittänyt ettei olisi . harvoin kuitenkaan nykyään pikkubaareissa poke tulee väliin jos joku keijjo pistää tupakiksi. tajusitko.-Marchi- sanoi:Mistä lähtien pikkubaareissa ei olisi ollut pikkuvääntöjä jurristen asiakkaiden kanssa?.
AM sanoi:Toinen erinomainen pointti Japalta oli toi tulipäiden väistely. :wall: Parhaimmillaankin (lue: käytännössä yksi sadasta) juuri paitani rei'ittänyt henkilö tarjoutuu ostamaan juoman korvaukseksi vahingosta. Ei paljoa lohduta parin euron drinkki kun saa heittää 50 - 150 euron paidan/muun vaatteen romukoppaan jonkun tupakkaa heiluttelevan mulkvistin takia.
Mika1979 sanoi:Baarit savuttomiksi? Passar bra. Allekirjoitan kyllä mutta ei kaada maailmaani vaikka ei toteutuisikaan. Aika moni täällä lakia vastustava sanoo että onko sinne baariin pakko mennä. Eikös tässä päällimmäisenä ajatuksena ollut se että baarin työntekijöillä tulisi olla oikeus työskennellä savuttomassa tilassa. Kyllä heidän aika pakko sinne baariin on mennä.