Baareissa haastavat

metalman sanoi:
Mutta juu kuten sanoin, kävi säkä ettei näkö lähtenyt tms.

Totta turiset. Ei voi kuin ihmetellä että mikä niitä narkkeja ylipäänsä vetää ravintoloihin takahuoneeseen piikittämään. Ehkäpä yrittävät kroonisen rahapulan takia ryöstää tavallisia ravintolan asiakkaita? Ja yksi oiva keino on just provoilla sen verran että saadaan kaveri ulos ja ryöstetään sitten siellä heti ensimmäisen kulman takana.........

Narkit saunan taakse.

:curs: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhden ainoan kerran olen joutunut tappeluun baarissa. Olin kyllä helvetin kännissä ja heiluin vaki baarissa tuoppi kädessä. Siinä sitten vahingossa pääs läikkymään tilkka juomaan yhden sällin paidalle. Tämähän survas herneet heti snorkkeliin ja alko uhoamaan. Tässä vaiheessa pyysin anteeksi ja kävelin pois. Luulin että tilanne oli siinä. Baarin suljettua juttelin parin kamun kanssa ulkopuolella kun tämä sankari käppäili takaapäin täysin yllätyksenä ja tinttas nyrkillä silmäkulmaan. Siinä sitten kerättiin kamppeita maasta naama veressä. Ja tuossa kunnossa ja tilanteessa en ainakaan minä ymmärtänyt lopettaa, "kiitti hei mä meen nyt kotiin". No eihän siitä mitään tullut kun jengii oli vastassa iso liuta. Tilanne rauhoittui ja poliisit tuli, vietin yön putkassa naama tohjona ja se kusipää varmasti nauraa edelleen sänkeensä. Tollane pistää vihoiksi niin maan perkeleesti. Yllätetään takaapäin jonka jälkeen juostaa kamujen suojiin uhoomaan.

D.Yates sanoi:
Rapsakkaa menoa siellä teilläpäin :jahas:

Onneksi voi itse valita illanviettopaikkansa.

No itsekkin olin hiukan yllättynyt moisesta. Oli vielä joku tiistai-ilta ja ei siellä baarissa edes ollut kovin montaa muuta meidän lisäksi. Vielä yllättyneempi olin siitä että baarikko-ulosheittäjä antoi jäädä tämän puupään baariin. Eka kerta mulle siinä kuppilassa, eipä ole kiire käymään toista kertaa siellä.

HC76 sanoi:
Siinä sitten vahingossa pääs läikkymään tilkka juomaan yhden sällin paidalle. Tämähän survas herneet heti snorkkeliin ja alko uhoamaan. Tässä vaiheessa pyysin anteeksi ja kävelin pois. Luulin että tilanne oli siinä.

Toivottavasti opit hieman käyttäytymissääntöjä, kun opetus tuli rankemman kautta.

Kyllä mä ainakin poltan hihat jos joku känninen dorka kaataa bissen mun paidalle,se on sitten eri asia jos se on aidosti pahoillaan.

Käytkö survomassa vahingossa kaataneen silmäkulman sitten vaikka tunnin päästä? Varmaan kukaan ei tahallaan kaada mitään... huutaa siinä sitten vaikka vähän perään jos haluaa, mutta pitää nyt ainakin nyrkit alhaalla.

Kyllähän nyt täydessä baarissa saattaa vähän juomia loiskua, ei siitä nyt voi hermojaan menettää.

Kyllähän se nyt vituttaa, jos uusi paita on ihan kaljassa, mutta vahinkoja sattuu.

Jos sinne baarin mullilauman sekaan itsensä änkeää, siinä jo samalla hyväksyy että kaljaa saattaa loiskua, joku tumpata silmään, vikitellä muijaasi (jos on mukana)... Omia valintoja.

Juu samaa mieltä. Baariin mennessä pitäisi jo hyväksyä se, että siellä on kännistä porukkaa. Omaa tyhmyyttä jos heti polttaa nappulat jos vähän läikkyy tai joku vähän tönii jonossa tms. Tässä yksi syy miksi kannattaa itsekkin juoda jos lähtee baariin :)

(no ei oikeesti kannata)

darvinisti sanoi:
Toivottavasti opit hieman käyttäytymissääntöjä, kun opetus tuli rankemman kautta.

Ja mitähän mä en nyt ymmärtänyt?? Mun mielestä HC76 toimi ihan hyvin tossa tilanteessa, jos pyytää vaan anteeks ja poistuu paikalta niin mikä siinä sitten oli väärin...ois kiva tietää vai oliko tää vitsi jota en tajunnut... :hyper:

Tosiaankin jos lähtee baariin, niin aivan varmasti tietää, että voi tulla tuhkaa/kaljaa vaatteille. Tai joku voi vahingossa tönäistä. Ei siitä voi minun mielestäni valittaa paskan vertaa, ellei joku tahallaan tee.

Mutta ei tollasta pientä läikyntää edes humalassa huomaa :D

osku sanoi:
Kyllä mä ainakin poltan hihat jos joku känninen dorka kaataa bissen mun paidalle,se on sitten eri asia jos se on aidosti pahoillaan.
Täydessä ravintolassa on niin maan julmetun helppoa saada se oma täysi tuoppi ja emännän siideri sinne kulmapöytään. Tietysti tietysti aina se läikyttäjä on niin VITUN sekaisin ja muut ympärillä heiluvat taas ei ole! :jahas:

Timba79 sanoi:
Ja mitähän mä en nyt ymmärtänyt?? Mun mielestä HC76 toimi ihan hyvin tossa tilanteessa, jos pyytää vaan anteeks ja poistuu paikalta niin mikä siinä sitten oli väärin...ois kiva tietää vai oliko tää vitsi jota en tajunnut... :hyper:

No kyllähän se on aika ymmärrettävää että jengi suuttuu kun kaljaa roiskuu pieluksille. Sitä tässä varmaan ajettiin takaa...

Mconen sanoi:
No kyllähän se on aika ymmärrettävää että jengi suuttuu kun kaljaa roiskuu pieluksille. Sitä tässä varmaan ajettiin takaa...

Päälleni on roiskunut aivan helvetin monta kertaa vaikka mitä ja sohaistu röökillä. Eikä haittaa pätkääkään. Aamulla ne vaatteet kumminkin haisee ihan helvetiltä. Ja kuinkahan monta kertaa en ole vaan huomannut/muista tapahtumaa :hyper:

Mconen sanoi:

Juu niin ajettiin, mutta esimerkissä kaveri pyysi anteeks ja sitten sitä ootettiinkin pihalla ja vedettiin takaapäin kuonoon...ihan varmaan oikeutettua touhua kun oli kaljaa kaadettu päälle vahingossa. Niinhän ei missään tapauksessa saa tapahtua... :curs: Jos sitä itte ois vetäny herneet nokkaan jokasesta kaljan loiskumisesta niin ei siellä kuppiloissa ois saanu kun tapella...

Timba79 sanoi:

Väärin on se, ettei korvata tekemäänsä vahinkoa. Olis vaikka oluen tarjonnut tai jotenkin muuten paikkaillut tekemäänsä vahinkoa. Se ei ole oikein että itse joutuu paikkailemaan toisen tekemiä vahinkoja ilman korvausta.

En tietenkään tarkoittanut, että ketään pitäisi turpaan vetää tuollaisen vuoksi.

darvinisti sanoi:
Väärin on se, ettei korvata tekemäänsä vahinkoa. Olis vaikka oluen tarjonnut tai jotenkin muuten paikkaillut tekemäänsä vahinkoa. Se ei ole oikein että itse joutuu paikkailemaan toisen tekemiä vahinkoja ilman korvausta.

En tietenkään tarkoittanut, että ketään pitäisi turpaan vetää tuollaisen vuoksi.

Eli sun mielestä aina kun ollaan baarissa tai diskossa karja-aitausryysiksessä pikkutunneilla, ja juomia kantaessa läikähtää 4 senttilitraa jonkun toisen hoipertelijan hienolle flanellipaidalle, niin "anteeksi" ei riitä, vaan pitää juosta ostamaan sille olut? Minä nimeän sinut "humalaisen herrasmiesmäisyyden sulttaaniksi".

ringside sanoi:
Eli sun mielestä aina kun ollaan baarissa tai diskossa karja-aitausryysiksessä pikkutunneilla, ja juomia kantaessa läikähtää 4 senttilitraa jonkun toisen hoipertelijan hienolle flanellipaidalle, niin "anteeksi" ei riitä, vaan pitää juosta ostamaan sille olut? Minä nimeän sinut "humalaisen herrasmiesmäisyyden sulttaaniksi".

Niinpä, jos ei asiallinen anteeksipyyntö riitä niin on jätkässä vika (tai naisessa). Eri juttu on jos kaadat kaverin tuopin, silloin on ainut oikea ratkasu tarjota uus, mutta jos jonkun pälle hieman läikkyy niin anteekspyyntö pitäs riittää!

Aika usein vain se läikytyksen syy on siinä kenen päälle läikkyy. Joku banaanikainalo tulee, eikä yhtään väistä kävellessään, vaan tönäisee "vahingossa". Tämä on sitä baareissa haastamista. Jos ei osaa tungoksessa kävellä, niin oma moka. Mutta usein tuo on tahallista ja rispektin keryytä. Viimeksi joku idiootti paiskoi vessan ovea ja meni yhden tyttelin nenän edestä ovi. Välimatkaa jotain 2cm oli. Taas oli syypäänä joku kehonrakennusuransa aloittanut muka agressiokohtauksen saanut. Pitääkö niitä voimiaan mennä baariin esitelemään? Patsastelukin olisi parempi mitä tuollainen hormonihirviöksi kaikki punttaajat leimaama käytäytyminen. Täydet 5x :david:

No tuosta on jo aikaa ja jos nyt jotain tuostakin pitäs oppia niin ehkä se on sit oltava vaan varovaisempi. Vaikeetahan tuo voi olla kun baari on tupaten täynnä ja väistämättä törmää ihmisiin. En kyllä itse sortuisi moiseen jos joku vahingossa läikyttäisi kaljaa mun paidalle. Meitä on vaan joka lähtöön.

Mut hyvää kommenttia tullu, kiidoos! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom