Avoautoa hankkimassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kas-vain
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Noniin kesä puskee päälle ja avoauto pitäisi saada.:rock: Hintaa max 80k€. Itse olen katellut Volvo C70 T5 A, Audi A4 Cabriolet 3,2 quatro, BMW 330Ci Cabriolet ja Nissan Z350 Roadsteria. Nyt sitten mielipiteitä ja mahdollisia kokemuksia sekä uusia ehdotuksia otetaan vastaan.:thumbs:

Edit: Volvoa puoltaa sen kovakatto 4 hlö tilat ---> monikäyttöisempi talvella kuin rättikatto.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onhan se tosi, että lelut ja perheautot erikseen. Nettiautosta saisi Mustangin juuri budjetin ylärajoille. :kuola: Todennäköisesti tyydyn johonkin rantakirppuun ja tuhlaan rahat joskus myöhemmin.;) Onhan auto ihan helvetin huono investointi. Siis oikeasti! Vakuutukset bensat ja huollot vasta kalliiksi tulevatkin... Joku käytetty Z4 vois olla aika passeli...

kas-vain sanoi:
Onhan se tosi, että lelut ja perheautot erikseen. Nettiautosta saisi Mustangin juuri budjetin ylärajoille. :kuola: Todennäköisesti tyydyn johonkin rantakirppuun ja tuhlaan rahat joskus myöhemmin.;) Onhan auto ihan helvetin huono investointi. Siis oikeasti! Vakuutukset bensat ja huollot vasta kalliiksi tulevatkin... Joku käytetty Z4 vois olla aika passeli...

osta toi mun linkittämä cuda. hinnat on hirveessä nousussa amerikassa. tais toissavuonna yks 70 avo cuda 426hemillä vaihtaa omistajaa 6miljoonalla dollarilla! siinä investointia ;)

kas-vain sanoi:
Noniin kesä puskee päälle ja avoauto pitäisi saada.:rock: Hintaa max 80k€. Itse olen katellut Volvo C70 T5 A, Audi A4 Cabriolet 3,2 quatro, BMW 330Ci Cabriolet ja Nissan Z350 Roadsteria. Nyt sitten mielipiteitä ja mahdollisia kokemuksia sekä uusia ehdotuksia otetaan vastaan.:thumbs:

Edit: Volvoa puoltaa sen kovakatto 4 hlö tilat ---> monikäyttöisempi talvella kuin rättikatto.

Onkos muuten mitään hajua, että koskas tollasen volvon sais jos nyt laittais tilaukseen, tuskimpa ehtii tänä kesänä nauttimaan? En siis ole itse ostoaikeissa, ihan mielenkiinnosta kyselen?

Slk 200 kompressori. Eukolla o semmonen ja se käy sekä kukkuu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halvemmista 350Z avo tai S2000 avo. Kalliimmista ja paremmista boxster S tai bmw z4. Jos pakko saada takapenkkiä niin bemarin 3-sarjan cabi.

nCh sanoi:
Slk 200 kompressori. Eukolla o semmonen ja se käy sekä kukkuu

Me not like... Kaverilla on SLK 230 ja jotenkin ei nappaa.

D. Yates sanoi:
Volvoa en kyllä noista ostais, todella paappa-auto. Ja ruma vielä kaupan päälle.

Volvosssa on kyllä se ongellma, että feceliftissä siihen laitettiin S40:sen näköinen keula:jahas:

Volvoa voisi kyllä tuosta joukosta suositella, mikäli 4- paikkaisuudelle annat arvoa. Kohtuu hinta, pirusti tehoa ja takapenkillä mahtuu oikeasti jopa olemaan kaksi ihmistä, eikä takapenkit ole vain siksi että voidaan sanoa auton olevan 4-paikkainen. Suositteleisin myös ostamaan pari vuotta vanhaa mallia jos ei halua maksaa tuhansia euroja arvon alenemasta. Tietysti jos rahaa on, niin silloin sitä on, eikä asialla ole väliä.

Zone-sarja -42%
erkjetter sanoi:
tais toissavuonna yks 70 avo cuda 426hemillä vaihtaa omistajaa 6miljoonalla dollarilla! siinä investointia ;)

Tuliko pari nollaa liikaa? Tuolla hinnalla se olisi maailman 10:n kalleimman auton listalla ja todella ylhäällä. Vaikka hinta olisi 600 000$ olisi se silti Ferrari Enzon luokkaa. Ja sekin on aika hankala uskoa tusina-autosta...

Fabio sanoi:
Tuliko pari nollaa liikaa? Tuolla hinnalla se olisi maailman 10:n kalleimman auton listalla ja todella ylhäällä. Vaikka hinta olisi 600 000$ olisi se silti Ferrari Enzon luokkaa. Ja sekin on aika hankala uskoa tusina-autosta...

ei tullut yhtään nollaa liikaa. 6miljoonalla vaihtoi omistajaa muutama vuosi taakseppäin. 70 avocudia 426hemillä on valmistettu 6kpl muistaakseni joten tusinauto my ass.

edit: se että vertaat keräilyharvinaisuutta uuteen ferrari enzoon kertoo että et tiedä näistä asioista juuri mitään...

Unohda tollaset "perus" autot kuten volvot ja audit vaan panosta selvästi hienoon ulkonäköön (noi volvot ja audit ei säväytä yhtään kun niitä on kaikkialla).

Esim. porsche boxter maksaa 69 k€(230hv) ja on kyllä sitten TOSI upea :kuola: tai joku tollanen.

Ite pistäisin rahat luultavasti tuohon:kippis1:

n00kie sanoi:
Unohda tollaset "perus" autot kuten volvot ja audit vaan panosta selvästi hienoon ulkonäköön (noi volvot ja audit ei säväytä yhtään kun niitä on kaikkialla).

Esim. porsche boxter maksaa 69 k€(230hv) ja on kyllä sitten TOSI upea :kuola: tai joku tollanen.

Ite pistäisin rahat luultavasti tuohon:kippis1:

Enemmän noita Boxtereita ainakin täälläpäin liikkuu kuin esim uutta C70:stä.
Vaikka se Porsche onkin ja Porscheista diggaan, niin ei tuo Boxter kovin kummoinen mun mielestä ole.

BadHair sanoi:
Enemmän noita Boxtereita ainakin täälläpäin liikkuu kuin esim uutta C70:stä.
Vaikka se Porsche onkin ja Porscheista diggaan, niin ei tuo Boxter kovin kummoinen mun mielestä ole.

Juuri sen takia että se on paljon hienompi ;)

mitä sitä rumempaa ostamaan...

n00kie sanoi:
Juuri sen takia että se on paljon hienompi ;)

mitä sitä rumempaa ostamaan...

Laitoit vaan aikaisemmin, että "(noi volvot ja audit ei säväytä yhtään kun niitä on kaikkialla)."... Käsitin, että meinasit esim Volvo&Audi-avojen olevan kauhean yleisiä vrt Boxteriin. Mutta ilmeisesti et. :)

-edit- Okei, tarkoitit varmaan Volvoja&Audeja yleensä? No silti ottaisin Volvon. ;)

BadHair sanoi:
Laitoit vaan aikaisemmin, että "(noi volvot ja audit ei säväytä yhtään kun niitä on kaikkialla)."... Käsitin, että meinasit esim Volvo&Audi-avojen olevan kauhean yleisiä vrt Boxteriin. Mutta ilmeisesti et. :)

-edit- Okei, tarkoitit varmaan Volvoja&Audeja yleensä?

juuh...siis volvoja&audeja yleensä.

BadHair sanoi:
No silti ottaisin Volvon. ;)

Makuasioita nämäkin, IMO ne on liian tavallisen näköisiä. Tietenkin tälläiselle opiskelijalle kelpaa melkein mikä vaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom