Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenköhän tollaisella rättikattoisella C70 volvolla pärjäisi suomen talven yli? Jos siis ainoaksi autoksi tuollaisen hankkisi, siis tuollaisen vuosituhannen vaihteen mallin?
smart Roadster-Coupe on yllättävän hauska auto, lähes ilmainen pitää ja arvo vaan nousee, kun noita ei enää valmisteta. Vaatii hyvin vähän huoltoa ja laittamalla saa tuosta vaan ~120hv ulos, mikä on 800-kiloiselle tosi matalalle autolle aika kiitettävä määrä. Vakionakin nuo kulkevat ihan siedettävästi, etenkin Brabus-mallit.
Bonuksena jengi pitää autoa sympaattisena ja hauskana, monet avoautot tuovat negatiivisia viboja kanssakulkijoihin.
onko ehdotuksia/kokemuksia avoautoista alle 10te?
Jokavuotinen höyry taas alkaa. Miten Volvon C70 avona, esim tämä. Toihan toimisi hyvin talvellakin?
Eikö bmw z3 olis miehekkäämpi :D
Jos mersulta meinaa avon ostaa, pitää se ehdottomasti olla SL, eikä SLK. CLK toki menettelee.
PS. Mulla olis myynnissä E46 323:nen. Privalla lisäinfoa. ;)
Mun bemari on 4-paikkainen.Joo mutta kun ei saisi olla 2paikkanen ;)
Mun bemari on 4-paikkainen.
Tuo esimerkin Volvo on pilattu jo koneella. Ei avoauto nyt mitenkään voi diesel olla. Ei vaan voi.
Tuo esimerkin Volvo on pilattu jo koneella. Ei avoauto nyt mitenkään voi diesel olla. Ei vaan voi.