- Liittynyt
- 15.11.2004
- Viestejä
- 4 686
Itsekin Astraa välillä katselin. Sitä saa 160hp koneella ja automaatilla + xenoneilla aika hyvin. Mutta kävi köpöisesti kun kävin koeistumassa yhtä: en mahtunut sen sporttipenkkiin :D Insigniassa taas oli ihan hyvät sporttijakkarat.
Astran puolesta puhuisi kyllä sen hinta. On hieman eri tasoa mitä joku V60...Tosin katsoin piruuttani C-Mersujakin ja jeesus sitä hintaa. 500tkm rullattuja karvalakkeja ja hintaa enemmän mitä 400tkm vähemmän ajetuissa muissa merkeissä.
Astran puolesta puhuisi kyllä sen hinta. On hieman eri tasoa mitä joku V60...Tosin katsoin piruuttani C-Mersujakin ja jeesus sitä hintaa. 500tkm rullattuja karvalakkeja ja hintaa enemmän mitä 400tkm vähemmän ajetuissa muissa merkeissä.
Luotettavuudesta en osaa sanoa kyllä mitään. Vanhemmissa Astroissa 2010-> on se manuaali ainakin osassa pettänyt eli paskaa säkää voi taas iskeä mistä vaan suunnalta. Oikeastaan nuo ripeät automaatit on tällä hetkellä se Opelin pullonkaula kun pakka on muuten aika hyvin kasassa. Tosin aika harvalla on (omaan makuun) oikeasti hyviä automaatteja tässä kuolevaisten hintaluokassa. Bemarin 8-pykäläiset ZF:n laatikot aina ykkössarjalaisesta lähtien tarjolla ja nyt alkaa Volvoissakin olla tuoreinta 8-lovista Geartroniccia tyrkyllä. Eikä se Powershift ihan surkea ollut ainakaan diesel koneella varustetussa suht tuoreessa V60:ssä. Jospa sitten seuraavassa autossa olisi automaatti...