Nyt pitäisi vaan päättää, että ostaakko tuollainen vähän halvempi honda vai pistääkö pennit riviin ja ostaa porsse...
Ei se nyt kovin vaikea päätös ole. ;) mutta onneksi mun ei tarvi sitä tehdä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt pitäisi vaan päättää, että ostaakko tuollainen vähän halvempi honda vai pistääkö pennit riviin ja ostaa porsse...
Saako nykään esim 2500 e sellaista autoa joka lähtisi joka päivä säässä kun säässä käymään?
Alkaisi olemaan työmatka auton hommaaminen ajankohtainen ja tässä ihmetellyt autoja.
Saako nykään esim 2500 e sellaista autoa joka lähtisi joka päivä säässä kun säässä käymään?
Alkaisi olemaan työmatka auton hommaaminen ajankohtainen ja tässä ihmetellyt autoja.
Vielä vähemmän ajettuna irtoaisi 508 Pösöäkin...mutta siinäpä sitten ajellaan taas ranskalaisella. Kukaan ei sitä meikältä halua myöhemmin ostaa ja innolla saa odotella sähkövikoja ym. hauskaa.
Mutta ei ole nahkajakkaraa ym. herkkua. Perus automaatti + varkkari settiä. Ja toisaalta sisältä se on melko sama mitä nykyinenkin auto. Samat vaihdekepit ja viikset, eli tuleeko siinä sitten mitään uuden auton fiilistä? Toisaalta se näyttäisi olevan toiseksi halvin V60 mitä on myynnissä ja ihan merkkiliikkeestä + timanttitakuut.
Joku joskus nähnyt 508:n taksikäytössä? Kättä pystyyn. Jos se kerran on "perkele soikoon paljon parempi" ni miksen mä oo ikinä nähny sitä, mutta Insigniaa kyllä? Varmasti on halvempikin ja em. syistä pitäis olla melko täydellinen töykalu tuolle ammattiryhmälle?Ei herranjestas, kyllä elää tiukassa iänikuiset legendat ranskalaisten autojen sähkövioista. :D 508 oli vähävikaisin jossain saksalaisessa suuressa 3-vuotiaiden käytettyjen autojen vertailussa ja onhan se nyt perkele soikoon paljon parempi auto kuin joku Insignia josta mm tutuilta taksikuskeiltakin kuullut sen verran juttua ettei tarvitse ihmetellä miksi niitä ei ammattiajossa hirveästi ole.
Joku joskus nähnyt 508:n taksikäytössä? Kättä pystyyn. Jos se kerran on "perkele soikoon paljon parempi" ni miksen mä oo ikinä nähny sitä, mutta Insigniaa kyllä? Varmasti on halvempikin ja em. syistä pitäis olla melko täydellinen töykalu tuolle ammattiryhmälle?
Tärkeässä keskikokoluokassa muhii yllätys: voittaja on ranskalainen Peugeot 508, joka päihitti muun muassa toiseksi tulleen Skoda Superbin ja kolmannen, Mercedes-Benz C-sarjan. Peugeot 508 nousi kohisten suoraan kärkisijalle, mikä tähdentää sitä tosiseikkaa, että kaikkien autonvalmistajien laadussa tapahtuu vuosien varrella kehitystä ja taantumista.
Just itse asiassa kävin tupakilla ja kattelin että risteyksessä oli 508 taksi.
Kuinka sattuikaan![]()
Ei kyllä tule mitään taas tästä touhusta. Omassa V70:ssä kohta 260tkm mittarissa, pitäisi laatikon öljyt vaihtaa, remmit jne. ja ym. Auton vaihto ollut jo pari vuotta päällä. Nyt tuli paikalliseen myymälään 133tkm rulattu V60 myyntiin 24k€ hintaan. Mutta ei ole nahkajakkaraa ym. herkkua. Perus automaatti + varkkari settiä. Ja toisaalta sisältä se on melko sama mitä nykyinenkin auto. Samat vaihdekepit ja viikset, eli tuleeko siinä sitten mitään uuden auton fiilistä? Toisaalta se näyttäisi olevan toiseksi halvin V60 mitä on myynnissä ja ihan merkkiliikkeestä + timanttitakuut.
No samaan aikaan Opel Insigniaa saisi vuoden kaksi uudempana ja kolmasosalla kilometrejä. Mutta kun se taas on aika vanha malli jo. VItuttaa kun tulee uutta korimallia hetikohta markkinoille. Ja painaahan tuo Opelikin kuin synti. EI paljoa auta 160hp kone kun auto on yli 1700kg painava. Toisaalta taas ilmeisesti kone on aika kestävä ja huollot edukkaita. Ja on monesti xenonia ja hyvää sporttijakkaraakin...
Vielä vähemmän ajettuna irtoaisi 508 Pösöäkin...mutta siinäpä sitten ajellaan taas ranskalaisella. Kukaan ei sitä meikältä halua myöhemmin ostaa ja innolla saa odotella sähkövikoja ym. hauskaa.
VAGinaattoreita on paljon, mutta ei huvittaisi alkaa ihmettelemään ruostuneita peltejä ja tappelemaan kaikista vioista mitä niissä ilmenee. Jo aikaisemmin olematon goodwilli ei varmaan paljoa paina, kun konserni varautuu tyyliin 16miljardin alaskirjauksiin aiempien tempauksiensa johdosta. Eli mahtaako ruostunut ovi tai paska kone mennä enää tehtaan piikkiin.
Välillä tulee vanhaa V50:tä myyntiin nahoilla ja uudella D4 koneella. Mutta ompa kiva sitten ajella sata vuotta vanhalla korimallilla. Radiot ja kaikki huokuvat 2000-luvun alkua.
Mersut ja Bemarit ei käy koska huollot sikahintaisia ja aika hinnat korkeat. Mese ei kelpaa myöskään vaimolla, koska ei kuulemma olla 70-vuotiaita. Bemareissa taas laatu on ollut sitäsuntätä, 5-sarjalaiset suoraan liian kalliita ja 3-sarjalaiset ei kai ole maantiellä erityisen häävejä ajettavia? Yleensä tuntuvat olevan aika kulimallejakin mitä autokauppoihin eksyy.
Teet vaan ne huollot nykyiseen ja ajelet vielä 100tkm, kattelet sitten sitä vaihtoa.
Mersut ja Bemarit ei käy koska huollot sikahintaisia ja aika hinnat korkeat. Mese ei kelpaa myöskään vaimolla, koska ei kuulemma olla 70-vuotiaita. Bemareissa taas laatu on ollut sitäsuntätä, 5-sarjalaiset suoraan liian kalliita ja 3-sarjalaiset ei kai ole maantiellä erityisen häävejä ajettavia? Yleensä tuntuvat olevan aika kulimallejakin mitä autokauppoihin eksyy.