Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaginaattoreita on myös matka-ajossa ihmisillä aika reilusti enemmän kuin esim Hyundaita. Pitää aina suhteuttaa määriin, totta kai volkkareita enemmän hinataan kun niitä on monta kertaa enemmän liikkeelläkin.
Eli 30v. vanhan 240 Volvon (jos niitä o silloin edes tehty) kun näkee liikenteessä niin uuden Volvon on oltava tosi luotettava :DAikahan sen luotettavuuden näyttää. Justiinsa mietinkin liikenteessä, että aika paljon muuten näkyy vanhoja Pösöjä teillä. Samoin joku 240 Volvo ei ole mikään harvinaisuus. 90-luvun japsit taas ovat myyntimääriinsä nähden aika hyvin kadonneet. Samoin Bemut tuntuvat olevan harvassa? Tosin jos ostaa 3v vanhaa autoa, niin eipä paljoa kiinnosta onko se vielä iskussa 20v päästä. Kun pelaisi itselle sen muutaman vuoden...
Kuka perkele muka pitää Fordia luotettavampana kuin Volkkaria? Lähiaikoina se on tainnut kyllä näin ollakin, mutta musta tuntuu että ihmiset on pääosin sitä mieltä, että Ford on keksitty siksi ettei Opel olisi maailman paskin auto. Eli siinä kaksi yleisen mielipiteen mukaan huonointa. Mullekin on toi Fordkammo tartutettu ja tuskin tulen sellaista hankkimaan, mutta Ooppeleita mulla on ollut sen sijaan kolme. Niistä muuten Astra G paras auto mitä mulla on ikinä ollut ja Corsa D ylivoimaisesti paskin mitä kenelläkään koko maailmassa on ikinä ollut.Eri autojen koettu epäluotettavuus ei ole myös aina ihan niin todellista kuin itse luulisi. Meillä esimerkiksi on firmassa 2001 transiitti ja 2005 transportteri. Aina kun transiitti hajoaa niin todetaan että onhan sillä nyt jo helvetti ajettukkin paljoa ja arvokaan ei enään laske niin mukava sitä on korjailla. Sitten kun volkkari hajoaa niin se on aina hajalla ja huolto maksaakin taas ihan helvetisti.
Nyt kun tossa viimeksi meni volkkarista kytkin 240 tkm kohdalla, mikä on mielestäni ihan hyvin kun tuo on lastutettu 200hp tehoiseksi ja sillä ajetaan aika säälimättömästi, sitä kun ruvettiin jeesustelemaan niin rupesin kuitenkin miettimään transiittia. Siittä prkl meni kytkin jo jossain 160tkm kohdalla ja se oli vaan kuluva osa silloin :D Volkkarin kytkin oli heti tietenkin lastutuksen vika ja se on muutenkin ihan paska :D
Eli pointti on se kun pidät jotain autoa luotettavana/muut pitävät niin sen huoltoja ja vikoja tulee vähäteltyä ja toiste päin. En myöskään halua väittää, että transportteri olisi yhtä luotettava kuin transiitti tai toistekaan päin.
Pakko puuttua tohon etteikö nimenomaan vanhoja bemareita näkyis liikenteessä. Eihän tuolla juuri muita ole. Tietenkin e46 joka voi olla jo 18-vuotias näyttää melkein nykypäivän japanilaiselta jos se on nätisti pidetty.Aikahan sen luotettavuuden näyttää. Justiinsa mietinkin liikenteessä, että aika paljon muuten näkyy vanhoja Pösöjä teillä. Samoin joku 240 Volvo ei ole mikään harvinaisuus. 90-luvun japsit taas ovat myyntimääriinsä nähden aika hyvin kadonneet. Samoin Bemut tuntuvat olevan harvassa? Tosin jos ostaa 3v vanhaa autoa, niin eipä paljoa kiinnosta onko se vielä iskussa 20v päästä. Kun pelaisi itselle sen muutaman vuoden...
Aikahan sen luotettavuuden näyttää. Justiinsa mietinkin liikenteessä, että aika paljon muuten näkyy vanhoja Pösöjä teillä. Samoin joku 240 Volvo ei ole mikään harvinaisuus. 90-luvun japsit taas ovat myyntimääriinsä nähden aika hyvin kadonneet. Samoin Bemut tuntuvat olevan harvassa? Tosin jos ostaa 3v vanhaa autoa, niin eipä paljoa kiinnosta onko se vielä iskussa 20v päästä. Kun pelaisi itselle sen muutaman vuoden...
Mutta kyllä toi taitaa jokseenkin pitää paikkansa, että luotettavina pidettyjen autojen vikoja vähätellään. Onhan BMW:lläkin yhdet tyytyväisimmistä kuljettajista vaikka vikatilastojen valossa voisi olettaa aivan päinvastaista.
Eli 30v. vanhan 240 Volvon (jos niitä o silloin edes tehty) kun näkee liikenteessä niin uuden Volvon on oltava tosi luotettava :D
Joku päivä pitäisi kyllä ostaa Wanha Mersu. Ihan vain että voi sanoa omistaneensa sellaisen. Itse harkitsin kunnolla ruostunutta Väyrystä. Pistän taakse koirahäkin vaikkei meillä edes ole koiraa.
Saksalaisen autojärjestö ADAC:n vikatilasto kertoo, mitkä automerkit jättävät kuljettajansa useimmiten tielle. ADAC on Euroopan suurin autojärjestö ja se kerää, tilastoi ja julkistaa vuosittain tiepalvelusta keräämänsä tiedot. Tilastossa on mukana tänä vuonna laaja otos eli 2,4 miljoonaa autoa, jotka tarvitsivat korjausapua.
Tilaston keskiluokassa heikoiten pärjäsivät Ford S-Max, Ford Mondeo, Opel Insignia ja VW Sharan.