Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen perusteella, mitä tuosta jälkipuoliskosta sain selvää niin kannattaisi katsoa, onko vanteiden sisään kerrostunut paljon lunta. Ei tarvitse olla kummoinenkaan epätasapaino lumen takia, niin ravistaa jo selvästi tuossa vauhdissa.lämmöt nousee kun auto siesoo tyhjäkäynnillä, täristää 80km/h---> päin mikä alustasta väljää?
lämmöt nousee kun auto siesoo tyhjäkäynnillä
lämmöt nousee kun auto siesoo tyhjäkäynnillä, täristää 80km/h---> päin mikä alustasta väljää?
Mites oisko vastausta tämmöseen kun mulla on automaatti ilmastointi ja välillä se lykkää -10asteellaakin kompuran päälle? Ei siis tee tätä tietenkään silloin ku ekan kerran lähden autolla ajamaan mutta esim kun kone on kunnolla lämminnyt ja käyn vaikka kaupassa ja starttaan uudestaan nii saattaa lähtee kompura päällä pyörittämään. Onko tosta mitään haittaa? Ite kyllä otan sen heti pois päältä mutta jos se kerran haistelee että konehuoneen puolella olis jo sen verta lämpimämpi.
Lukko jäätyy kuskin puolella, muut ovet aukeavat keskuslukituksella. Lukossa vettä? Lukkosula auttaa?
Moi!
Kyseessä on 2,5 -92 Saratoga, ajettu 250tkm.
Ongelmana olis nykiminen.
Kellään tietoa mistä se voi johtua?
Myös kierrokset humpailee tyhjäkäynnillä.
Katsastuksesta ei menny läpi, koska ei saatu päästöjä mitattua
Tähän mennessä on katottu:
-virranjakajankansi
-tulpat
-ilmanputsari
-kaasari aukastu, jossa oli kosteutta
Seuraavaks olis bensansuodattimen vaihto, et jos sillä olis osuutta asiaan...
Ysikakkosessa Saratogassa kärjellinen sytkä ja kaasutin?
Mitähän aineita te oikein vedätte?
No jenkeissä nyt ei ole ennenkään osattu mitään.
Eiku..
Juu, palataan aiheeseen.