Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaankin bensan saannissa tai sitten kipinässä häiriöitä. Suosittelen kumminkin tulpat vaihtamaan josko auttaisi...88 Carina II. Auto nykii matalilla kierroksilla ja korkeilla kierroksilla kuuluu räpättävä ääni. Mikä vois olla?
Mitään hajua mikä voisi olla vikana kun kaverin Renault Clio (~-00) tärisee ja pitää omituista ääntä tyhjäkäynnillä, eikä muutenkaan oikein kulje?
EDIT: Voiko tämä johtua siitä, että putki olisi irti jostai kohtaa? Joskus aiemmin tippunut kokonaan tielle :D
voi ja fordin(focus mondeo) vetarit pitää ääntä nimenomaan tietyllä nopeudella toiset täristää paljon kiihdyttäessä toiset tietyllä tasaisella nopeudella.-01 mondeon oikea etukulma "jyrisee" pienelläkin epätasaisuudella asfaltilla ja kun oikein tarkkaan kuuntelee niin ikkuna auki voi kuulla esim valoihin livutellessa oikealta puolelta " vii vii vii " äänen :D myös oikealle puolelle kaartuvissa rampeissa sisälle kuuluu hento pauke ja parkkipaikalta pakittaessa jyrkästi ratti käännettynä rusahtaa.
voiko nämä ääntelyt johtua pelkästään vetarista? tuo myös suoraan ajettaessa kuuluva jyrinä ja kitkutus tuntuu hieman vieraalle vetarin ääntelylle. olisiko myös laakeri ja/tai jokin pusla menossa?
jos ne syylärin letkut on aikalailla pehmeet puristeltaessa vaikka lämpömittari on punaisella niin ei se silloin ainakaan liian kuumana käy. punaiselle ku lämmöt oikeasti menee niin syylärin letkut on poikkeuksetta todella kovat niitä puristeltaessa. tuossa nyt ainakin tollanen jonkinlainen pikainen koti testi
Skoda Octavia -99... ongelmana on mittariston ajoittainen sammuminen eli jossain vaiheessa ajon aikana kierros/nopeus/bensa/lämmöt saattaa tippua nollaan ja palata taasen jonkin ajan kuluttua ennalleen. Netistä löysin jotain tarinaa mittariston takana olevaan releeseen liittyen eli että se saattaisi olla putsauksen tarpeessa (en ole vielä saanut aikaiseksi vaikkei mikään mahdoton tehtävä olekaan). Akun päällä olevia sulakkeita tuli myös jonkun aikaa ronklattua kun Skoda-kirjan kytkentäkaaviot ohjasivat miehen sinne.
Olisko jollakulla kokemuksia vastaavasta?
Mikähän voi olla vikana, kun kostealla säällä auton käynnistää, jos se on seissyt vaikka yön yli niin moottori meinaa sammua/tukehtua ja/tai tyhjäkäynti on hyvin epätasainen, mutta melkein heti kun moottori lämpenee ongelmat vähenevät. Tyhjäkäynti kyllä on muutenkin välistä epätasainen - heittelee.. esim. kierrokset saattaa jäädä päälle. Auto on merkiltään Ford escort -97.
Vw golf -96 1.4. Välillä kun autoa käynnistelee niin ei oo lähössäkään starttaa, yleensä toisella yrityksellä lähtee samantien. En nyt tiiä miten oikeasti auto käynnistyy mutta kuulostaa ku joku härveli siellä pyöris ja ei nappais vaa kii toisee joka johtais käynnistymiseen, mutta toisella yrityksellä nappais. Kaveri veikkaa että akku ei lataudu kunnolla ja ois melkeen tyhjä ja siitä johtuis ja faija että joku magneetto yms. pyöris tyhjää jostai syystä . Itellä ei oo mitää havaintoo...