- Liittynyt
- 28.1.2003
- Viestejä
- 767
Toinen arvaus = siellä joku pakoputken suojapelti tai vastaava on löysällä ja pääsee resonoimaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistähän enemmän tietoja autosta, mikä malli, mikä kone, jne.. Tuollaisesta kyllä melkein kannattaisi käydä kysäisemässä korjaajan mielipide.
Ensimmäinen arvaus = vauhtipyörä ottanut itseensä.
Toinen arvaus = siellä joku pakoputken suojapelti tai vastaava on löysällä ja pääsee resonoimaan
Minkäs kokoiset kumit sulla on? Tollasta 2.0 bar painetta, joka sulla aluksi oli, ei käytetä kuin jossain 13 tuumaisissa. 2.2 menee 15" renkaalle nipin napin, ehkä enemmänkin saisi olla. Jos on sitäkin isommat ja vieläpä matalammat, on toikin liian vähän. Kaikki riippuu kuitenkin renkaan leveydestä ja profiilin korkeudesta, ei pelkästä vanteen koosta. Edellä olevat siis suuntaa antavia ja sopivat normaalille korkealle profiilille.Sitten paineiden nosto (renkaan kyljen ohjeen mukaan) 2.0 bar -> 2.2 bar ja rengas muuttui täysin vakaaksi.
Nyt kävi ihmeellinen juttu. Laitoin vilkun vasempaan ja yhtäkkiä se alko vilkuttamaan omituiseen rytmiin ja hetken päästä ei enää ollenkaan. Kävin kattomassa, niin vilkun sijasta takana vilkkuu ilmeisesti tavallinen perävalo ja jarruvalo vuorotellen. Samaan aikaan sisällä vilkkuu takasumuvalon kytkimen valo. Ja kaiken lisäksi vilkku ei toimi silloin, kun painaa jarrua. :D Onkohan tuolla nyt joku sähköhäiriö, kun on selvästi jollain tapaa yhteydessä niihin jarruvaloihin ja jarrun käyttöön vai onko luvassa joku isompi juttu? Auto on siis Fiat bravo -98
Maavika. Eli käy läpi kaikki maadoituspisteet ja putsaa ne hapettumista. Ja vilkaise samalla takavalo-/vilkku-umpioihin, ettei siellä ole hapettumia polttimoiden kannoissa tai piuhoissa.
T: 215/35 18 ja 3.0 bar henkilöautossa. Kuluu tasaisesti.
Mikä kori/vuosimalli?Tietäiskö joku mazda 323F:n tyhjäkäynnin säätöruuvin sijaintia? Ruisku 1.8 kyseessä.
Paineiden nostaminen on kompromissi pitoa ajatellen, tuo 3bar on melko kova paine jos pitoa kaipaa.. rullaa kyllä mutta mutkia ei enää ajeta "urheilullisesti"
Osaisiko joku kertoa, mistä voi johtua tuulilasinpyyhkimien toimimattomuus? Tuli etäpäivän paikka, kun aamulla satoi kaatamalla vettä ja tuulilasinpyyhkijät lakkasivat yhtäkkiä toimimasta. Nousivat pystyyn ja siihen jäivät ja mies ehti tarkastaa ennen töihin lähtöään jonkun sulakkeen tms, mutta se ei kuulemma ollut palanut. Kyseessä Audi A4.
Liitoksissa kosteutta tai mahdollisesti pyyhkijän moottori kärähtänyt... Voi toki olla ihan viiksessäkin vika...