- Liittynyt
- 20.8.2006
- Viestejä
- 17 775
Jätitkö myös laskuttamatta?
-Franco
Eikun se meni kaverin autoon joka oli just menossa vaihtamaan sen kotteronsa liikkeeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätitkö myös laskuttamatta?
-Franco
Maavialta kuulostaa. Ja on saattanut jotain damagea tapahtunut. Fiatit pakkaa olemaan vähän tuollaisia. Jo unoissa saattoi vilkuttaa ties mitkä valot. :D
Se on sitten todella viallinen yksilö jos ei valot ja härpäkkeet vilkuta :DHah, omassa on aina toiminu kaikki valot ja härpäkkeet :dance:
Se itse peiliosa on yleensä kiinni siinä pohjassa kovalla liimalla eli pitää vain kiskoa irti. Ainakin Saab 900:ssa oli liimalla kun kerran melkein putos vauhdista maahan ja jäi lerputtamaan vaakatasoon.:DSori OT:sta.. Osaako joku sanoa miten yleensä noihin tavallisiin sivupeileihin vaihdetaan se itse peili? Millä se lasi on kiinni siellä? Miten tuo puretaan?
Jep, ja suurin osa niistä vanteista on sisäpuolelta tehty niin vammaisella profiililla että joskus jotkut renkaat saa kiskoa kaksin käsin pois siitä päältä ennenku suostuu lähtemään. Ranskalaiset ei vaan osaa.
Joskus aikoja sitten oli krapula aamuna töissä yks tuommonen keskireiätön vanne.
Kannoin sen tasapainokoneelle ja rupesin laittamaan sitä normaalisti siihen paikalleen.
*KOPS* wtf??? kovempaa *JYTYMS* katoin että eihän tässä oo keskireikää, FFFFFFFFUUUUUU.
Kyllä vitutti, jätin tasapainottamatta kun ei jaksanut ruveta pultinrei'istä kiinnittämään.
jos jako on pahemmin pielessä niin puristukset on kyllä kateissa.
Minkä mukaan laitoitte jaon kohdalleen?
pelkästään jakomerkkien?
missä kohtaa ykkösen mäntä on kun jakomerkit on kohdallaan.
nyrkkisääntönä pidimme, että ykkösen mäntä olisi yläkuolokohdassa kun jakomerkit olisi kohdalla.. näin ei kuitenkaan ollut.
tämä asennontunnistin oli mennyt paskaksi, mutta mikä se hajotti sen, ei tietoa.
valitettavasti autossa ei ole perinteistä virranjakajankantta, josta näkisi milloin ykkösmännän tulppa sytyttää --> tästä tietenkin voisi sen jaon sitten säätää itse, mutta tässä autossa virranjakaja on elektroninen.
Kiitos vastauksesta.
Sytkän ajoituksella ja hihnan ajoituksella ei ole oikeastaan mitään tekemistä keskenään, mitä se jakaja tässä auttaisi?
Itsellä oli tuota tyhjäkäynnin heittelyä Opel Astrassa. Auto saattoi sammua joskus valoihin ja kierrokset heitteli 500rpm-1200rpm. Tuntuu olevan ihan ominaisuus opeleissa, miksei myös fordeissakin. Viat kuitenkin hävisivät, kun puhdistin tyhjäkäyntiventtiilin. Sen kun puhdistaa esim. crc:llä tai vaikka bensalla. Samalla kannattaa puhdistaa kaasuläppäkotelo ja ilmansuodattimen putket. Kierrokset voi heittellä myös jos on ilmavuotoja.kato ProXiDoS ratkas mun ongelman..
voiko yksinkertaisesti ilmastoinnin vähäiset mehut imeä niin paljon virtaa jos tyhjillään huutaa leipää että tyhjäkäynnillä saattaa tsipata? ilmastoinnin huolto nimittäin olisi varmaan ajankohtainen.
Silloin kun virranjakaja osoittaa, että antaa syttyä ykköstulpalla, tällöin tietää että ykkösen mäntä pitäisi olla yläkuolokohdassa eli puristustahti.. tai ei ainakaan poistotahti voi olla..?
Juuh, Ford:han on tunnetusti, Fix Or Repair Daily.
juu spedelinko tuota tyhjäkäyntiventtiiliä olen itsekin epäillyt..sitten jos siihen vielä lisätään tuo ilmastoinnin kompura joka mahdollisesti vähäisten nesteiden takia joutuu huutamaan leipää niin ilmankos tuo että tsippas. kuitenki nyt auto toiminu iha normaalisti muuten.