- Liittynyt
- 13.6.2002
- Viestejä
- 1 615
kyl mä olen vaihtanut yhteen pösöön potikan missä ei toiminut ykkösasento mutta muut toimi.no ne mitä töissä olen vaihtanu niin on toiminu vain nopeimalla teholla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyl mä olen vaihtanut yhteen pösöön potikan missä ei toiminut ykkösasento mutta muut toimi.no ne mitä töissä olen vaihtanu niin on toiminu vain nopeimalla teholla...
mikä nissani? luultavasti tuulettimen vastus on mennyt! on sellainen vihreä "möntti" josta lähtee 2 piuhaa tuulettajan moottorille..
sunny - 91 N14, vois tuota "mönttiä" vilaista kun aikataulu antaa periksi, mutta voisitko kertoa missäs tuommoinen möntti sijaitsee?
1. Tuossa tapauksessa tolpasta katkeaa virta, ennen kuin ehdit kissaa sanoa (tai savua muodostua). Ellei sitten tolpan sähköt ole mallia "rakentaja-Rane", tosin tällöinkin palaisi joku johdin siitä tolpan ja lohkolämppärin välistä poikki melko nopeaan.Ilmeisesti lohkolämmitin menny oikkariin?
Lohkolämmitin meni paskaksi ja lämmitti vettä liikaa, jolloin se höyry muodostui siis tuosta kuumenneesta vedestä?
toimiiko jarrutehostin kunnolla. onko tehostimen letkussa oleva venttiili oikein päin.Elikkäs omistan tuolaisen Honda Accord 90 kaasariversion. Nyt on sellainen outo vika, kun auto on kylmänä ja jarruttaa niin kierrokset nousee sinne 4-5k paikkeille. Vika ilmaantui, kun vaihdettiin kannentiiviste.
Katso nyt onko siellä edes laturin hihnaa enää. Jos ei, niin vika löytyi. Ja ei se laturin vaihtokaan vaikea ole. Automallista riippuen sitten tilaa voi olla vähän tai ei yhtään ja se tuo haastetta hommaan.Ilmeisestikin laturi paskana, tai laturin hiilet.
Onko kellään kokemusta saab 2.3 Saab 9-5:sen jakopäärempasta? Eli koko jakopää rempattaisiin kuntoon. Faijalla alko ikävä kalkatus kuulumaan etupäästä ja vei nyt Saabin huoltoon niin sanoivat, että koko jakopää kannattaa rempata samalla kerralla, kun irottaa koneen. Auto on vm 01 ja ajettu noin 170tkm joten ei nyt luulisi, että koko jakopää pitäisi rempata tässä vaiheessa. Hintakin on mielestäni aika saatanan korkea, 2500 sanoivat ensin hinnaksi (tosin sisältää myös vesipumpun vaihdon) ja yllättäen hinta tippuikin 2000 euroon kun vähän neuvotteli. Lieneekö tossa nyt huollon puolelta vähän kusetuksen makua, kun käsittääkseni osat ei oo kovin kalliita. Ja pitääkö yleensä noissa kilsoissa rempata koko jakopää, kun siellä ei edes ole hihnaa vaan ketju? Muut liikkeet eivät suostuneet koko jakopäätä remppaamaan suuren työn vuoksi, ja yksi korjaaja sanoi, ettei ole kuin kerran joutunut saabiin remppaamaan koko jakopään ja sekin n. 400tkm ajettuun.
Onko kellään kokemusta saab 2.3 Saab 9-5:sen jakopäärempasta? Eli koko jakopää rempattaisiin kuntoon. Faijalla alko ikävä kalkatus kuulumaan etupäästä ja vei nyt Saabin huoltoon niin sanoivat, että koko jakopää kannattaa rempata samalla kerralla, kun irottaa koneen. Auto on vm 01 ja ajettu noin 170tkm joten ei nyt luulisi, että koko jakopää pitäisi rempata tässä vaiheessa. Hintakin on mielestäni aika saatanan korkea, 2500 sanoivat ensin hinnaksi (tosin sisältää myös vesipumpun vaihdon) ja yllättäen hinta tippuikin 2000 euroon kun vähän neuvotteli. Lieneekö tossa nyt huollon puolelta vähän kusetuksen makua, kun käsittääkseni osat ei oo kovin kalliita. Ja pitääkö yleensä noissa kilsoissa rempata koko jakopää, kun siellä ei edes ole hihnaa vaan ketju? Muut liikkeet eivät suostuneet koko jakopäätä remppaamaan suuren työn vuoksi, ja yksi korjaaja sanoi, ettei ole kuin kerran joutunut saabiin remppaamaan koko jakopään ja sekin n. 400tkm ajettuun.
lueskele tuolta tuo thread ja hakua kehiin...ja kysy myös tuo oma kysymyksesi...asiantuntevaa porukkaa palstalla on ja vastaukset tulevat juuri näiltä guruilta vieläpä nopeasti
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=78420
Mikäs ihme mun akussa on, kun jos sen laittaa lataukseen ei laturi näytä virtaa siirtyvän ollenkaan? Kun sen antaa olla tunnin pari itsestään johdot kytkettynä on laturi kuitenkin aloittanut latauksen. Voisiko akkulaturissa olla vikaa?