Autoa ostamassa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Force
Threadissa kun on enemmän kuin yksi henkilö joka on autoa hommaamassa ja käsitin, että sinä kohdistit suositukset jollekkin, mutta et maininnut kenelle.

En muista enää kelle, olin känässä. Alottajalle kai.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Sam225
...Skoda ei käynyt mielessä hetken vertaa. Järkisyitä ei ole esittää.

Eli itse itseäni esimerkkinä käyttäen: aika parantaa maineen mutta se on pitkällinen prosessi, ja Skodan nimi kantaa sitä omaa kyseenalaistaan vielä hyvän aikaa.

Mites se Skodan mainoslause pari vuotta sitten? "Valitse järjellä älä tunteella" :lol2:

voi herranjumala että oon väsyny, luin threadin otsikon "autoa nostamassa" ja repesin niin sanotusti kun kuvittelin jonkun nostamassa autoa. :david:

..ajattelin jakaa tän jutun kanssanne..

:confused:

Uuden Volvon mä noilla rahoilla ostaisin :)
tai sitten Audin :D

Mersu on iha jees, mutta jotkut eivät mistään hissasta mösöä osta...

Skoda Octavia RS tai Golf Gti olis varmaankin mun valinta. RS6:sta ei vielä tuollaisilla summilla saa, mikä olisi minun vaihtoehto 1.

Originally posted by Force
Threadissa kun on enemmän kuin yksi henkilö joka on autoa hommaamassa ja käsitin, että sinä kohdistit suositukset jollekkin, mutta et maininnut kenelle.
ja sun oli heti pakko ilmottoitaa siitä...ei se mitää..pointsit kotiin :david:

Mercedes-benz sen olla pitää! :D ...Eikä kukaan varmaan huomaakkaan, että olen autokauppiaan tytär..:D ;) ...:thumbs:

Originally posted by MissFlightattendant
Mercedes-benz sen olla pitää! :D

Kyllähän se Mese pitää joskus hommata jos on tarpeeksi irtorahaa. CLK 55 AMG tai E 55 AMG käytettynä Saksasta, niin ei tarvitse olla edes miljonääri.

Originally posted by Missukka
:)
Eikun tuli yksi kaveri mieleen...

Siinä meni sekin catfight. DAMN !

Jottei mene ihan off topiciksi, niin auton pitää olla farmari, hyvin varusteltu ja hiljainen. Suorituskyvyllä ei näin vanhalle miehelle ole mitään merkitystä.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Siinä meni sekin catfight. DAMN !
:D ;)
Jottei mene ihan off topiciksi, niin auton pitää olla farmari, hyvin varusteltu ja hiljainen. Suorituskyvyllä ei näin vanhalle miehelle ole mitään merkitystä.

Vanhalle miehelle???...:eek: ..en sanoi vielä kymmeniin vuosiin niin!..

Originally posted by Tahvo Tohveli

Huomaa, että teho tuo turvallisuutta moniin liikennetilanteisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom