- Liittynyt
- 13.12.2002
- Viestejä
- 1 043
Originally posted by n00kie
Kyllä toi on aika hyvin. Tietenki sulla on nyt m3 ja siinähän niitä tehoja on PAAALJOON.
Ei ole m3:sta enkä kyllä haluaisikaan en diggaa Bemuja:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by n00kie
Kyllä toi on aika hyvin. Tietenki sulla on nyt m3 ja siinähän niitä tehoja on PAAALJOON.
Originally posted by Raven
No niin.
Hinnan yläraja olisi n.30000-35000€.
Ja mielellään myös jos on jostain autoista huonoa tai hyvää sanottavaa, niin nyt sydäntä purkamaan.
Originally posted by Tahvo Tohveli
Jottei mene ihan off topiciksi, niin auton pitää olla farmari, hyvin varusteltu ja hiljainen. Suorituskyvyllä ei näin vanhalle miehelle ole mitään merkitystä.
Originally posted by Force
Huomaa, että teho tuo turvallisuutta moniin liikennetilanteisiin.
Originally posted by Potsi
En tiedä Tahvo Tohvelista, mutta minä tärisen jännityksestä. Minkälaisen liikenne valistuksen Force meille antaa, tehon tuomista monista turvallisuustekijöistä.
Originally posted by farmiankka
Mikäköhän muutan mahtaa olla ton LPR:n taudin takana, kun kaikki sieltä päin olevat tuntuvat olevan kauheita autojen kanssa tohkaajia.
Originally posted by farmiankka
Mikäköhän muutan mahtaa olla ton LPR:n taudin takana, kun kaikki sieltä päin olevat tuntuvat olevan kauheita autojen kanssa tohkaajia. Kaikki täkäläiset sieltäpäin muuttaneet ketä mää tunnen on koko ajan meuhkaamassa tehokkaista autoistaan?
Toivottavasti tämä ikuinen teho/vääntö -kädenvääntö ei ala taas, mutta sen uhallakin: pelkkä moottorin vääntö ei kerro auton kiihtyvyydestä yhtään mitään. Vaihteiston avulla auton pyöriin aikaansaatu vääntö ja kierrosnopeus (eli teho) ratkaisee kuinka auto todellisuudessa kiihtyy.Originally posted by farmiankka
Niin siis kyllähän hyvä vääntö tuo sitä turvallisuutta maantiellä ohituksiin...
Originally posted by Isoperse
Vähän pahaa tekee lukea, mitä tuo Force kirjoittaa.
Originally posted by Isoperse
Ohitukset tulee aina suorittaa sellaisessa paikassa, että on tarpeeksi pelivaraa, ei kannata luottaa siihen että tehokkaalla autolla pääsee livahtamaan johonkin väliin. Mitäs teet jos auto nousee kiihdytyksessä vesiliirtoon tai renkaista häviää muuten pito?
Originally posted by farmiankka
Hienoa foobari, kiitokset hienoista esimerkeistä. Etkai muuten vaan ole insinööri (inhimillistä energiaa) koulutukseltasi?
Originally posted by Nat_Ural
Minun opiskeluaikoinani insinööritutkinto ei ollut pääsyvaatimuksena alakoulun fysiikan opetukseen
Originally posted by Tepes
Tähän tehokeskusteluun hämärästi liittyen -- tuntuu että autot alkaa olla vähän liiankin tehokkaita nykyään, esim. suhteessa liikennerajoituksiin. Kun ajelee edes suunnilleen rajoitusten mukaan (~10 km mittariylinopeutta) niin AINA on joku perseessä kiinni roikkumassa. Tuntuu että taajamassa pitäisi isommilla teillä ajaa 80-90 km/h ettei olisi "tien tukkeena" ja vastaavasti 100 alueella 130-150 km/h.