Australian "rotumellakka"

BadHair sanoi:
Jep jep, toivottavasti oli sarkasmia pelissä... Se oliskin vitun siistiä, kun mun tai sun auto poltettaisiin ilman mitään syytä tai saisit pataan sen takia, että olit väärässä paikassa väärään aikaan... :thumbs:

Onko se niin itsestäänselvää? Luulin, että porukka käy salilla täällä :D

Kaveri tarkoitti varmaan sitä, että olisi kiva saada samanlainen ylpeys omasta itsestään tänne suomeenkin, ilman mitään natsi ja kkk paskaa, on hyvä puolustaa sitä vanhaa suomea, valkoista suomea, muistatko valkoisen suomen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fridrik sanoi:
Onko se niin itsestäänselvää? Luulin, että porukka käy salilla täällä :D

:D

Fridrik sanoi:
Kaveri tarkoitti varmaan sitä, että olisi kiva saada samanlainen ylpeys omasta itsestään tänne suomeenkin, ilman mitään natsi ja kkk paskaa, on hyvä puolustaa sitä vanhaa suomea, valkoista suomea, muistatko valkoisen suomen?

No juu, ylpeys omaa maata kohtaan (koen olevani oikeinkin isänmaallinen) ja jokaista vastaantulijaa pataan latominen on vähän eri juttu. Mutta ymmärrän kyllä pointtisi.

Fridrik sanoi:

Jos ei omista mitään henkilökohtaisia hyveitä joista voisi olla ylpeä, niin pitää rakentaa identiteettiään sellaisten piirteiden varaan, jotka jakaa miljoonien muiden kanssa, kuten kansallisuus, ihonväri tai yhteiskuntaluokka.

Kelvoton surkimus ajattelee, että syntymässä saatu perintö tekee hänestä itsestään suurenmoisen. Oikeasti isänmaalliset ymmärtävät, että ylpeyteen on aihetta vasta sitten, kun on itse tehnyt kotimaastaan suurenmoisen. Tätä menneiden sukupolvien saavutuksilla ylpeilevät tyhjäntoimittajapatriootit eivät ymmärrä.

lej sanoi:
Mitä voi olettaa maalta, johon rahdattu Iso-Britannian tyhmimmät, ja vielä kun katsoo, että kuinka tyhmiä ne Iso-Britanniaan jäljelle jääneetkin on.

tässä se totuus sitten onkin. :D :D

kalmukki sanoi:
Jos ei omista mitään henkilökohtaisia hyveitä joista voisi olla ylpeä, niin pitää rakentaa identiteettiään sellaisten piirteiden varaan, jotka jakaa miljoonien muiden kanssa, kuten kansallisuus, ihonväri tai yhteiskuntaluokka.

Kelvoton surkimus ajattelee, että syntymässä saatu perintö tekee hänestä itsestään suurenmoisen. Oikeasti isänmaalliset ymmärtävät, että ylpeyteen on aihetta vasta sitten, kun on itse tehnyt kotimaastaan suurenmoisen. Tätä menneiden sukupolvien saavutuksilla ylpeilevät tyhjäntoimittajapatriootit eivät ymmärrä.

Hyvin sanottu. :5:

kalmukki sanoi:

Juuri näin. tuon tekstin voisi postata jokaisen threadiin missä nämä isänmaantoivot ylistävät omaa ylivertaisuuttaan.

jurpo sanoi:
... Eli taas on fiksut fridrikit ja chulthut ollut asialla tuolla, no onneks ite tais saada pahiten turpaan poliisilta. ..

Pakko myöntää, että jos osun paikalle kun sinä ja ystaväsi suoritatte jengiraiskausta tai potkitte päähän maassa makaavaa ihmistä niin puutun tilanteeseen. Mielestäni se on ihan kansalaisvelvollisuus ja poliisi tuskin kay minun kimppuuni.

Monikulttuurisuus toimii Australiassa tasan yhtä hyvin kuin muuallakin:

http://www.smh.com.au/news/national...le-says-lawyer/2005/10/11/1128796528939.html#
http://www.smh.com.au/news/National...ts-under-fires/2005/04/27/1114462095594.html#
http://www.vdare.com/francis/gang_rape.htm

(lainaus: The Australian Sun-Herald reports that police data show that some 70 racially motivated rapes of young white girls, one as young as 13, by Middle Eastern immigrants have taken place in the last two years. “Fifteen youths and men have so far been charged with more than 300 offenses relating to matters since mid-2000 alone. They are all of Middle Eastern extraction. None of those involved is presently before the courts. Their alleged victims have all been Caucasian, aged between 13 and 18.”)

http://www.wsws.org/articles/2002/sep2002/rape-s06.shtml
(osui ainakin nimi kohdalleen: Mahmoud Senussi)

Fridrik sanoi:
Amerikan Jesus, avatarisia vähän kommentoin. Väitätkö bushin olevan piilonazi, vai onko bushin vallanpito vaan yhtä pahaa kuin hitlerin? Koska hitler ei kuitenkaan antaisi mitään myötä ei-valkoisille omassa maassaan, hitler ei edes päästäisi niitä omaan maahansa, eikä hitler ikinä tukisi israelia......

Kysyn vaan, sitä ei aina tiedä kuka tarkoittaa mitä

Minä en väitä yhtään mitään. Jostain netin syövereistä tän bongasin ja nakkasin avatariksi ihan muuten vaan..

:offtopic: pitäisikö vaihtaa avataria kun se noin pistää porukkaa vituttaan?

kalmukki sanoi:

Helvetin hyvin sanottu.

kalmukki sanoi:

Entäs, jos tietää olevansa jotain rotua, ei halua sortaa ketään, mutta ei vitussa halua sekoittua erirotuisten ihmisten kanssa? Siis miksi saatanassa PITÄÄ sekoittua? Miksi ei voi olla seperatisti, mitä vikaa olla seperatisti? Voin toivottaa hyvää joulua EI-valkoisille, mutta ei se tarkoita, että menen sitten vihille niiden kanssa, siis oh my god.

Ja hei, nimenomaan ihmisen "maallisuus" katsotaan geeneistä, ei passista. Kommenttisi, että "kotimaa ensin, sitten geenit" on päinvastoin omasta mielestäni. Mutta tuo onkin vain sinun mielipide, ja tämä taas minun mielipide. Näköjään te anti-speratistit olette niitä pahimpia sortajia, ei saa olla kuin yhtä mieltä.

edit: Se isänmaallisuus juttu oli tarkoitettu valkoiselle suomelle. Valkoiselle suomelle... ei nykysuomelle.

kalmukki sanoi:

Jep, pakko kompata edellisiä, tuo oli kyllä varsin hyvin sanottu. Vaikka ei tuokaan nyt toki mikään absoluuttinen totuus ole asiasta, mutta kuitenkin sen yksi puoli. Mutta erittäin hyvin puettu sanoiksi ja tiivistetty.
:worship:

BadHair sanoi:
Onneksi voi olla isänmaallinen myös itseään ylistämättä tai pitämättä itseään mitenkään ylivertaisena.

Totta, mutta itseään isänmaalliseksi kutsuminen on vähän kuin kutsuisi itseään kauniiksi tai älykkääksi. Niiden, jotka oikeasti ovat, ei yleensä tarvitse.

kalmukki sanoi:
Totta, mutta itseään isänmaalliseksi kutsuminen on vähän kuin kutsuisi itseään kauniiksi tai älykkääksi. Niiden, jotka oikeasti ovat, ei yleensä tarvitse.
Sun jutuissa on ideaa, mutta en kuitenkaan ihan allekirjoita tuotakaan.
Tuo "yleensä"-sana lieventää sen verran, että en ala vastaankaan väittämään... :)
Meinaan vaan, että tuossa itseänsä isänmaalliseksi kutsumisessakin on eri tasoja/vivahteita. En minä sitä joka paikassa halua kailottaa.

ps. Sitäpaitsi olen kaunis ja älykäs! ;)

-edit- typoja ja lisätty hymyilevä naama väärinkäsitysten välttämiseksi...

Fridrik sanoi:
Entäs, jos tietää olevansa jotain rotua, ei halua sortaa ketään, mutta ei vitussa halua sekoittua erirotuisten ihmisten kanssa? Siis miksi saatanassa PITÄÄ sekoittua? Miksi ei voi olla seperatisti, mitä vikaa olla seperatisti? Voin toivottaa hyvää joulua EI-valkoisille, mutta ei se tarkoita, että menen sitten vihille niiden kanssa, siis oh my god.

Ja hei, nimenomaan ihmisen "maallisuus" katsotaan geeneistä, ei passista. Kommenttisi, että "kotimaa ensin, sitten geenit" on päinvastoin omasta mielestäni. Mutta tuo onkin vain sinun mielipide, ja tämä taas minun mielipide. Näköjään te anti-speratistit olette niitä pahimpia sortajia, ei saa olla kuin yhtä mieltä.

edit: Se isänmaallisuus juttu oli tarkoitettu valkoiselle suomelle. Valkoiselle suomelle... ei nykysuomelle.

Saahan sitä uskoa vaikka joulupukkiin ja syödä hatullisen paskaa. Ei ole mitään lakia joka kieltäisi olemasta tyhmä ja kieltää tosiasiat.

Tosiasioilla tässä tarkoitan, että ei ole minkäänlaisia perusteita rotuseparatismille, muita kun siis rotuseparatistien itse keksimä propaganda ja valheet, joilta moderni tiede vei pohjan jo aikoja sitten. Kallonmuodoista ei voida päätellä ihmisen älykkyyttä. :Darwin:

Miljardit yksittäistapaukset ympäri Maapallon todistavat eri rotuisten ihmisten kykenevän menestyksekkääseen ja hedelmälliseen yhteistyöhön keskenään. Tätä ei muuta miksikään se, että joskus asiat eivät luista, ja tapahtuu ikäviä.

Yhteiskunnan kannattaa ottaa vastaan muualta tulevia ihmisiä, rodusta huolimatta, mikäli kyseiset ihmiset kykenevät sopeutumaan ja osallistuvat yhteiskunnan rakentamiseen ja ylläpitoon.

Haluaisin kuulla edes yhden järkevän, tieteellisiin faktoihin perustuvan syyn sille, miksi rotujen ei kuuluisi sekoittua. Kelpuutan vain yleisesti kansainvälisen tiedeyhteisön hyväksymän tutkimuksen asiasta. Kys. tutkimuksesta tulee tulla ilmi selvästi ja yksiselitteisesti se, että rotujen sekoittuminen ja geenien vaihtuminen on haitallista.

Fridrik sanoi:
Entäs, jos tietää olevansa jotain rotua, ei halua sortaa ketään, mutta ei vitussa halua sekoittua erirotuisten ihmisten kanssa?
No sitten sä et sekoitu muun rotuisten kanssa. Miksi sitä täällä pitää julistaa? Pane rauhassa ketä haluat.

Fridrik sanoi:
Siis miksi saatanassa PITÄÄ sekoittua?
Öööh... miksi ei?

Fridrik sanoi:
Ja hei, nimenomaan ihmisen "maallisuus" katsotaan geeneistä, ei passista.
Sulla on hyvät geenit, suorastaan täydellinen setti. Tee meille palvelus, äläkä sekoita niitä kenenkään muun geenien kanssa.

Rotusotathreadi XXVII!!I! Olen mukana! :rock:
Fridrik sanoi:
Mää en muista kun Punasen Suomen ja Kansanvaltuuskunnan!

Ja sitten tuli ne separatistit ja rupes vaatiin separaatiota vastasyntyneestä Neuvostotasavaltojen Liitosta! Se on separatisti, eikä mikään seperatisti, speratisti, spermanatsi tai spetnatzi. Opettele kirjottaan suomee saatana. :)
kalmukki sanoi:
Jos ei omista mitään henkilökohtaisia hyveitä joista voisi olla ylpeä, niin pitää rakentaa identiteettiään sellaisten piirteiden varaan, jotka jakaa miljoonien muiden kanssa, kuten...
...mieltymys rap-musiikkiin?
kalmukki sanoi:
Oikeasti isänmaalliset ymmärtävät, että ylpeyteen on aihetta vasta sitten, kun on itse tehnyt kotimaastaan suurenmoisen.
Kaunishenkisiä sanojasi ei toki voi vastustaa, mutta mitenkäs näin kansainvaellusten aikana näyttää siltä, että ne on juuri ne kelvottomat surkimukset, jotka nykyään lähtevät - sen sijaan että tekisivät omasta kotimaastaan suurenmoisen - muitten maihin rikkomaan paikkoja? Pieksämään paikallisia Baywatchin jätkiä (mikä on jo kardinaalirikos) ja polttamaan niiden hienot beachbuggyt ja jeepit.

EDIT: olen kaunis ja älykäs! olen kaunis ja älykäs! :hyper:

reino sanoi:
Kaunishenkisiä sanojasi ei toki voi vastustaa, mutta mitenkäs näin kansainvaellusten aikana näyttää siltä, että ne on juuri ne kelvottomat surkimukset, jotka nykyään lähtevät - sen sijaan että tekisivät omasta kotimaastaan suurenmoisen - muitten maihin rikkomaan paikkoja? Pieksämään paikallisia Baywatchin jätkiä (mikä on jo kardinaalirikos) ja polttamaan niiden hienot beachbuggyt ja jeepit.

No ilmankos Leedsistä kotoisin oleva Suomessa opiskeleva jalkapalloilija-kaverini tykkää vetää liukkareita nappulat edellä! Vain kuona lähtee kotoaan muualle, niinkö? Lähetettäisiin karjalaiset evakko-vanhukset takaisin Karjalaan: "Ette olleet kotoisin tarpeeksi lännestä." :D

Onko reinon utopiassa kotoA liikkumiskielto? Hyveelliset ihmisethän asuvat kotona, eivätkä lähde muualle.

Nimim. "Synnyin Kokkolassa enkä ole etelärannikolla puukottanut vielä ketään."

Tomppa85 sanoi:
Onko reinon utopiassa kotoA liikkumiskielto? Hyveelliset ihmisethän asuvat kotona, eivätkä lähde muualle.
Nimim. "Synnyin Kokkolassa enkä ole etelärannikolla puukottanut vielä ketään."
Sä sekoitat nyt keskustelut ja keskustelijat. Se oli kalmukian aroilla se utopia, missä korkean teknologian aitarakennelmat estävät väkivaltaisten ainesten sisäänpääsyn. Ja kaunis utopia onkin. :)

Saahan sitä ihmiset liikkua ja muuttaa. Ei se sitä tarkoita, että olis pakko ruveta puukottamaan ihmisiä tai hajottamaan paikkoja siellä uudessa paikassa, minne muuttaa. Jos sinä olet sen tajunnut, niin hyvä. Ja itse asiassa ihmettelen, että kaikki eivät näytä sitä tajuavan.

Kyllä sä olet niin paljon mun juttuja lukenut, että luulisin sinunkin tietävän, että mun puolesta ihmiset saa liikkua ja Suomeen mahtuu rehellisiä tai työteliäitä ihmisiä (=suomalaistyyppisiä, mielellään myös sellaisia ns. vahvoja ja hiljaisia tyyppejä) jonkun verran lisääkin.

Mun mielestä ihmisen kannattaa harkita Suomeen muuttamista, jos häntä kiehtoo
- lähteä aurinkoisena kevätpäivänä järven jäälle pilkille
- purra poroa
- puhua suomea
- hiihdellä lumitykkyisessä Natura-metsässä, tuossa käymättömistä korpimaista vihoviimeisessä
- sukeltaa tulikuuman saunan jälkeen avantoon tai kieriskellä lumihangessa
- poimia puolukoita, myös sienet OK, joten kiinalaiset ja venäläiset tervetulleita
- istua vaiti toveripiirissä, kenenkään siitä vaivaantumatta
- grillata makkaraa ja juoda keskiolutta
- nostaa se kivi, jota kukaan muu ei ole jaksanut nostaa (kossun voimalla tai ilman)
- seistä tupansa portailla keskellä yötä ja kuulla suden ulvovan (tai vaihtoehtoisesti karhun päkistelevän pihkatappia kelohongan latvassa)

Jos mikään ylläolevista (tai edes noin 30% niistä) ei mitenkään natsaa, niin kyseisen tyypin ei mielestäni kannata edes harkita Suomeen muuttamista.

Noista luetelluista suomalaisen elämänmuodon kliseistä monet saattavat syntyperäisen suomalaisen korvaan kuulostaa naurettavilta ja epäkiinnostavilta. Ja mikäs siinä. Mutta monet muualla syntyneet kokevat ne hyvinkin kiehtoviksi. Ja sellaisia ihmisiä minä olisin ottamassa naapuriini asumaan. Jos vain ovat tulossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom