Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä sain ton 0.3 ihan helposti. Vakuutena vanhemmat asuntolainassa. Ei selittelyjä tai muuta...
No kai minua sitten on kusetettu tai sulla on erittäin varakkaat vanhemmat ;)
Ei vaan sinulle on myyty mielikuvia. Business on business. ;)
No kai minua sitten on kusetettu tai sulla on erittäin varakkaat vanhemmat ;)
Tosin sanoin suoraan neuvotteluihin tullessani, että ajattelin kilpailuttaa että saan parhaan mahdollisen marginaalin.
nordea tarjos 0,3 marginaalia suoraan, 0,25 jos jonku vakuutuksen ottais/siirtäis sinne. tuskin tosta alemmas enää pääsee? 90000 lainaa ja kämppä vakuutena.
Sijoituskämpälle sais "kun menee hakeen" ajatuksella 75.000 lainan ja samoilla ehdoilla kun nykynen kämppälainakin on.
Nyt voi sitten kattella hommia taas eteenpäin.
Mistä käsiraha? Shekki on siinä mielessä huono, että sehän on jo nostettua rahaa. Oisko olemassa jokin lappu mikä nostettaisiin tililtä vasta siinä vaiheessa kun se lunastetaan?
Avoin shekki?
Ei kyllä ole kateellinen pk-seudun tilanteesta. Toki minusta kämpät oli siellä kalliita jo joskus 2000. Jos löytää hyvän ja edullisen vuokrakämpän, niin onhan se nyt vähintään hyvä vaihtoehto omistusasumiselle.
Joskus Miami Vicen aikoihin muistelen, että ihmisillä oli ns. shekkivihko missä oli nivaska tyhjiä shekkejä. Siihen sitten raapusti haluamansa summan ja puumerkin ja se kävi maksusta. Alkeellinen pankkikortti.Mikäs toi on?
Ei kyllä ole kateellinen pk-seudun tilanteesta. Toki minusta kämpät oli siellä kalliita jo joskus 2000. Jos löytää hyvän ja edullisen vuokrakämpän, niin onhan se nyt vähintään hyvä vaihtoehto omistusasumiselle.
Shekkiin kirjoitettiin summa ja allekirjoitus, avoin shekki olisi ollut taasen shekki, johon kirjoitat vain allekirjoituksen... Shekin saaja sitten rustaa siihen halutun summan - tosin haluttu summa ei välttämättä ole mitä shekin antaja toivoi.Joskus Miami Vicen aikoihin muistelen, että ihmisillä oli ns. shekkivihko missä oli nivaska tyhjiä shekkejä. Siihen sitten raapusti haluamansa summan ja puumerkin ja se kävi maksusta. Alkeellinen pankkikortti.
Mutsi kirjoitteli shekkejä kun olin penska ja sitten piti shekkivihossa kirjanpitoa summista. Hmmm... vois olla nasta retro maksuväline näin v. 2008? Kaipa shekkejä kuitenkin vielä voi olla (?).