Laitetaan nyt näytille omatkin tarjoukset. Tuloista en tarkemmin kerro, mutta kohtuullista lainaa tuloihin nähden ottamassa. Eli rahan tarve 200 tuhatta ja 20 tuhatta laitan omasta pussista.
Nordea 1.35 (kuoleman(?) vakuutuksella, jos kuolen niin ei paljon kiinnosta lainanlyhennys??????)
Hypo 1.4 (vain 12kk euribor)
Nooa 1.55 (pakko ostaa kuukaudessa 100 eurolla säästöpankin rahastoja, katsoin listan läpi ja ei kiinnosta)
Hypolta olen ottamassa, vaikka siellä oli lainannostokustannukset aika korkeat. Käyn vielä tinkaamassa ne alas.
Nordea 1.35 (kuoleman(?) vakuutuksella, jos kuolen niin ei paljon kiinnosta lainanlyhennys??????)
Hypo 1.4 (vain 12kk euribor)
Nooa 1.55 (pakko ostaa kuukaudessa 100 eurolla säästöpankin rahastoja, katsoin listan läpi ja ei kiinnosta)
Hypolta olen ottamassa, vaikka siellä oli lainannostokustannukset aika korkeat. Käyn vielä tinkaamassa ne alas.
Viimeksi muokattu:
Itseäni on monta vuotta jo ihmetyttänyt pankkien toiminta Suomessa, joillekin annetaan lainaa ja tiedetään että ei tule mahdollisesti koskaan edes selviämään lainoista ja joillekin ei anneta lainaa ihme tekosyillä ja sitten jos on lainaa ja maksat liian nopeasti sitä pois ni pankki käy vittuilemaan ja jos otat lisälainaa ni ne muistaa sen että maksat liian nopeasti lainaa pois. Raha määrä tilillä vaikuttaa kyllä paljon palvelun nopeuteen, esim itse kävelin suoraan sisään ja sijoitusjohtaja otti välittömästi sisään ku tarkastettiin tilin saldo, perjantaina iltapäivästä kysyin isoa lainaa ja sitten maanantaina soitettiin heti aamusta kymmenen jälkeen ja tiistaina annettiin päätös että en saa lainaa. Syyt oli että ei ole kokemusta kiinteistöalalta(melkein kymmenen vuoden kokemus) ja toinen syy oli että yksi ihminen ei pysty hallinnoimaan semmoista määrää asuntoja, ("tutulla" on noin 5 kertainen määrä asuntoja mitä hallinnoi yksinään)