Marginaali 1,54% ja 12 kk euribor ja laina-aika mielellään max 22v.
Aika huono tarjous, jos 1,54% marginaalia ehdotteli... Kannattaa varmaan kysellä muualtakin tarjouksia ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Marginaali 1,54% ja 12 kk euribor ja laina-aika mielellään max 22v.
Ja eihän sitä lisäkorkoa tosiaan makseta kuin sille 10% asunnon hinnasta,
kaikki sen summan yli, jää ilman lisäkorkoa.
On tullut seurailtua tuota 3kk euriboria niin eiköhän se pohja ole nyt oikeastaan nähty. se jyssähti paikalleen aika pitkäksi aikaa ja nyt vissiin ekaa kertaa herran aikoihin lähti ylöspäin.
Luulisin että sellainen hidas ja vakaa hivuttautuminen ylöspäin tapahtuu.. nyt 0.2 ja veikkaisin että vuoden päästä joku 0.7% ?
Mitä tarkotat? ^^
Huomenna meen pankkii puhumaa lainasta. Kyseessä eka oma kämppä. En oo töissä, mutta mulla on työsoppari joka alkaa helmikuun alusta ja teen viikonloput pokehommia, joista mulla on n. 500e/kk palkkanauhoja antaa. Lisäks äiti takaa mun lainaata loput tontilla tai jollain muulla. Toivotaan että saan lainan omiin nimii. Jos en saa, nii pitää sitten porukoitten ostaa se ja maksan niille sitä pois...
Kaikki vinkit lainaneuvvotteluihin otetaan vastaan!!
Kannattaa nyt miettiä kahteen kertaan ostaako asunnon, foliopääni sanoo että jonkinlainen korjausliike hintoihin lähtee tänä vuonna tulemaan.
Paras vinkki lienee odottaa sen aikaa että saat ekan palkkakuitin vakiduunista. Pankin näkökulmasta oot kuitenkin työtön ja rahaton. Ei ne paljoa anna painoarvoa jollekkin työsopparille joka alkaa vasta tulevaisuudessa.
Olen kuullut etteivät anna painoarvoa vakkariduunille ennen kuin koeaika on ohitse eli 4kk työn aloituksesta.
Kannattaa nyt miettiä kahteen kertaan ostaako asunnon, foliopääni sanoo että jonkinlainen korjausliike hintoihin lähtee tänä vuonna tulemaan.
Joo, pientä tervettä hinnanlaskua myös ennustan..en ostaisi juuri nyt. Riippuu vähän mitä hakee. Myös asunnon päivittäjät harkitsevat nyt tarkemmin jos joutuisivat vanhoista hyvistä laina-ehdoista luopumaan!
Olen kuullut etteivät anna painoarvoa vakkariduunille ennen kuin koeaika on ohitse eli 4kk työn aloituksesta.
Joo näitä ennustajia on nähty kyllä kautta vuosikymmenien. Sitten harmittelevat, kun ei ne hinnat laskeneetkaan ja joutuu vielä kalliimmalla ostaa. Eikä saa ottaa itteensä, mutta SirMaxin ennustukset on mielestäni kautta linjan jääneet toteutumatta