Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työkaveri sai neuvoteltua uuteen lainaan pari kuukautta sitten 0,5 marginaalin, kyllä niissä on tinkivaraa jos vain osaa..
No ei kai ne nyt pankin sisällä kilpaile. Ainakaan näissä perinteisissä Nordeoissa ja muissa. Joku OP voi olla poikkeus, kun jokainen on oma yhtiönsä. Ei joka konttori, mutta eri alueiden pankit.
Itse ajatteli käydä myös vaihtamassa 12kk euriborin -> 3kk, ihan vain siinä toivossa, että korot pysyisi vielä hetken alhaalla.. Onko hajua paljon Op ottaa tästä vaihdosta
Eipäs ollutkaan kun 0€, kun soitti pankinjohtajalle ja hetken puheli.. Tosin vain 6kk euriboriin, mutta nyt tippuu kokonaiskorko meillä 2,58 --> jonnekin 1,9 päälleJuuri selvittelen itsekin samaa, 150€ ainakin meidän konttorissa. Vielä kun osais näppärästi katsoa että missä ajassa tuo 150€ itsensä kuolettaa ja paljonko täytyy korkojen nousta toisella vuosipuoliskolla että ottais takkiin..
No hitto onko se ero noin suuri. Ite seurailen hyvin laiskasti noita lainamaksuja ja korkoja. Pitää varmaan itekkin kysellä mitä Sampopankki ois mieltä. 12kk euribori ois tällä hetkellä. Tosin tarkastus taitaa olla sopivasti tossa toukokuussa. Lainaa jäljellä ~120kJa sukkana läpi viitekoron vaihto 1 kk euriboriin. Pankki Nordea. 140 euroa maksoi. Korko putosi 2,7 --> 1,15 eli tuntuu 200.000 euron lainassa.
No hitto onko se ero noin suuri. Ite seurailen hyvin laiskasti noita lainamaksuja ja korkoja. Pitää varmaan itekkin kysellä mitä Sampopankki ois mieltä. 12kk euribori ois tällä hetkellä. Tosin tarkastus taitaa olla sopivasti tossa toukokuussa. Lainaa jäljellä ~120k
Ite kävin just vääntämässä ja OP:sta marginaalin 0,75 ja 3kk euribori. lainasumma about 230000-250000OP tarjoasi 0,85% marginaaliksi, ja sen lisäksi halusivat meidän huomioivan tuon bonusjärjestelmän joka laskee marginaalin periaatteessa 0,6%.
Milläs tasolla tuo teidän mielestänne nyt on?
No siis mulla oli kun korontarkistus oli joulukuussa. Silloni se oli korkeempi. Taitaa olla aika tarkaan prosenttiyksikön se ero nyt.
Ei runklannu marginaalia uusiksi? Oon kuullu että jossain pankeissa saattas tehä tota. Mulla on niinkin pieni kun 0,36 että ei viitti siitä luopua.
Ite kävin just vääntämässä ja OP:sta marginaalin 0,75 ja 3kk euribori. lainasumma about 230000-250000