^ Meillä päin tuollaista kutsutaan aikaansaamattomuudeksi.
ps. samalla vaivalla kun raapustit kirjoituksesi, olisit jo käynyt pankissa ja todennäköisesti saanut vihreätä näyttävän lainapäätöksen mukaasi.
Meillä päin tuota kutsutaan taas paskaksi palveluksi. Kun itse työskentelen asiakasrajapinnassa, niin ei mulle kelpaa mikään selitys jos yhteydenottoihin ei tule vastausta. Ihmetyttää kyllä toisaalta että minkä ihmeen takia mun käskettiin pankkeihin soittaessani täyttämään nimenomaan etukäteen netissä hakemus, jos kukaan ei vaivaudu vastaamaan niihin. Mä olen jo aikaisemmin käynyt noissa pankeissa hakemassa lainaa paikan päällä ajanvarauksella, mutta kun se lainalupaus on voimassa muutaman kuukauden. Ei huvita ottaa duunista miinustunteja tollasen asian takia johon mua ei tarvita paikalle. Onhan niillä siellä jo tiedot aikaisemmista käynneistä, tai ainakin kannattaisi ne pitää ylhäällä. Lisäksi mulla on periaate että en juosta virka-aikaan eli mun työaikana asioilla, jos ne voi hoitaa netissä. Kuka esim. maksaa laskut pankissa kun se voi tehdä verkkopankissa? Luulisi että nyt saatana sen lainapäätöksen ja marginaalin voi tehdä myös kun kirjautuu tunnistautuneena sinne verkkopankkiin. Ostan myös esim. netistä tai puhelimella suurimman osan mun tavaroista, vaatteista, jne ettei tartte ajella edes takaisin ja väistellä kyrpiintyneitä ihmisiä kadulla. Ostaisin ruoatkin netistä ja kotiin toimitettuna jos se olisi halvempaa ja nopeampaa kuin nyt. Ja kyllä, tuntemattomat ihmiset ovat kyrpiintyneen näköisiä ja oloisia täällä pääkaupunkiseudulla. Minä myös.
edit: kaiken maailman eläkevakuutuksia, rahastoja ja muuta turhaa mulle on pankeista tarjottu jo useamman kerran soittamalla, vaikka mulla on kaikki myynti- ja markkinointikiellot ilmaistuna & annettu ja puh.numero on salainen. Mutta ei prkl kukaan ole kysynyt asuntolainasta. Kyllä mä voisin käydä pankkikierroksella pankit läpi sen kerran kuten kävin, mutta on se vaan niin vaivalloista ajanvarauksella ja aikaa vievää että ei sitä montaa kertaa jaksa. Sitten kun se asunto mitä varten lainaa haet onkin paska tai menee ylihintaan, niin kaikki aika ja vaiva meni hukkaan. Kuten aiemmin on käynyt.