screwdriver sanoi:Vittumaistahan tuo on jos naapureitten kanssa ei tule toimeen. Itsekkin jouduin muuttamaan jo kerran naapureiden takia. En melun vaan niiden vittuimaisuuden takia, joka asiasta nipottamassa jne.
Nykyisessä kämpässä ei onneksi ole edes meluongelmia, äänieristys on esimerkkillistä. Todella harvassa kämpässä olen käynyt jossa elämisen äänet on vaimennettu yhtä hyvin ku nykyisessä asunnossa.
Niin ei sitä aina jaksa kaikkea sietää. Suvaitsevuus on kirosana nykymuodossaan = siedä paskaa. Mun puolesta saa tehdä mitä vaan kunhan ei häiritse mua. Kävin kertomassa vaatimattoman mielipiteeni juhlakansalle heidän menostaan, musta vaan ei oikein tykätty siellä ja ne meinas töniä mut ulos sieltä... Hetken päästä oli 6 poliisia soittamassa mun ovikelloa. Viimenen pisara oli kun se kusipää meinas polttaa koko talon, herättiin siihen kun palomiehet soitti ovikelloa ja kyseli onko täällä kaikki hyvin.
Ääneneristys normit parani tuossa parisen vuotta takaperin merkittävästi, joten uudet kämpät pitäis olla aika hiljasia. Koko 90-luku tehtiinkin sitten pääsääntösesti korttitaloja, joissa on kiva kuunnella naapurien puheita seinän läpi.
Omakotitalo isolla tontilla metsän keskellä olisi varmaan kaikkein paras vaihtoehto meikäläiselle ts. mökki korvessa. Vois lasauttaa haulikolla aina kun joku näyttää naamaansa :D . Emäntä on sitten sosiaalisempi, joten kerrostalon ylinpään päätyhuoneistoon on tyytyminen. Vaikka tuo jatkuvasti kasvava "värikkyys" tuntuu kääntävän vaimonkin päätä suomalaisuuden perusjuurille, joten ei sitä koskaan tiedä...
Siihen asti jossain sitä on asuttava niin että samassa veneessä tässä ollaan.