Arvostele einesateria -ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaapeli
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kun on ollut tuota hevos-aiheista kohua einesaterioiden laadusta ja niitä aika moni kuitenkin syö edes silloin tällöin joko olosuhteiden pakosta tai muuten vaan, niin ajattelin eikö olisi hyvä tietää vähän etukäteen mitä kannattaa ostaa tai jättää hyllyyn. Siispä arvostelkaammee kokeilemiamme einesaterioita toistemme hyödyksi ja iloksi.

Voisin avata pelin Lidlissä kaupan olevan Alfredo Spaghetti Bolognese -arvostelulla.
Aterian koko 500g ja monelle pakkislaiselle keskeisimmät ravintoarvot ovat 670 kcal ja 31,5g proteiinia per annos.

Kyseessä on tuo kuvassa oikealla laitimmaisena oleva annos.
s4t5hy.jpg

Otin vielä foton juuri mikrosta (4 min) tulleesta ateriasta lautaselle kaadettuna.
21bvd42.jpg

Maku :3:
Laatu yllätti näin vähän nirsommankin syöjän. Ateria nimittäin maistui melkein kouluruokala-tasoiselta mätöltä, joka mikroeinekselle ihan hyvä saavutus. Myöskin tuoksu, koostumus ja ulkonäkö antoivat lähes vaikutelman, että lautasella voisi olla jopa jotain laitosruokaa kuppaisen mikroeineksen sijaan.
Eli tiivistettynä: ei mitään laatupastaa, mutta kyllä sen ihan mielellään nälkäänsä söi irvistelemättä.

Hinta/laatu :3:
Noin 2,70e hinnallaan kyseessä on keskihintainen einesateria. Näkisin hinnan ja laadun kohtaavat kohtuullisen hyvin, koska en keksi mitään erityistä valittamisen aihetta kummassakaan ja toisaalta aika moni paljon tätä hintavampikin eines on jäänyt itseltä syömättä huonon laadun takia.

Lisää arvosteluita luvassa ainakin meikäläiseltä sitä mukaan, kun tulee päiviä, jolloin on näihin turvauduttava taas. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kevyt broilerin fileekuutio Kypsennetty (Korpela oy), ton lisäks kun vetäsee pussin salaattia ja esim. raejuustopurkin tai säilyketölkkinä löytyvä chili con carne (lihaton, en muista tarkkaa nimee). On hyvää ja hintakaan ei päätä huimaa :) Joutuu kyllä askarteleen parista osasta lautaselle.

Mitä mieltä porukka Saarioisen lihaperunasoselaatikosta? Paketissa 455kcal ja protskuu 18,2g. Ton kylkeen tulee vedettyy 250g raejuustoo ja 1 kokonainen kurkku useesti kun ei oo mahollisuutta kunnon ruokaan..

Ehin jo heittää paketit roskiin joten en tiedä ravintosisältöä, mutta ainakin lidlin alfredo pizza inferno (siis pakastepizza) tuli tossa tänään syötyä. Se oli niin saatanan tulinen se varmaan kuvastaa niitä Dante Alghierin helvetin yhdeksää piiriä. Jos harrastaa extreme-lajeja niin voi kokeilla, mutta ei kannata lähteä soitellen sotaan.

Toi saarioisen lihaperunasoselaatikko on kyl mun mielestä ihan syötävää, mut ei se nyt mitään herkkuakaan oo.

Mä ostan välillä pakaste pizzoja helppojen kaloreiden takia jos syystä tai toisesta ei ole uponnut kunnon ruoka.

Serkku haastoi mut kerran ostamaan lidlistä inferno pitsan, sanoi että en kuulemma muutamaa suupalaa enempää saa alas.
135531597170.jpg

Puolentunnin taistelun jälkeen sain kuitenkin koko pizzan syötyä, tyttöystävä ehti jo suuttua mulle koska olin kuulemma niin helvetin tyhmä kun pakotin itseni syömään sen.
Musta kuulemma huomas kuinka tuskissani olin, hiki valui ja meni varmaan 3litraa vettä alas samalla.
Tämän jälkeen tietenkin heti soitin serkulle ja haukuin hänet nössöksi.

Maku: :2:
Ulkonäkö: :2:
Nautinto: :1:
Hinta: :3:
Serkkupojalle lesoaminen: Priceless!

^ Syöttekö te tulista ruokaa muuten vai onko toi ihan oikeasti tulinen verrattuna vaikka naga morichilla höystettyyn lihapataan?
No itse saan mielestäni tulista ruokaa alas suhteellisen helposti mutta tämä kyllä yllätti.
Kotona ei tule enään pahemmin tulisia ruokia syötyä kun tyttöystävä ei niistä välitä, mitä nyt välillä chilitahnaa laitan kylkiäiseksi.
Maidolla olisi varmasti ollut paljon helpomaa mutta ei sattunut olemaan kaapissa

^ Syöttekö te tulista ruokaa muuten vai onko toi ihan oikeasti tulinen verrattuna vaikka naga morichilla höystettyyn lihapataan?
Tuli kans vedettyä eilen tollanen Inferno pizza; naga morichin tähtitieteellistä poltetta on turha tähän verrata, mutta kyllä tää lätty yllätti tämän chilipään täysin. Yleensä suhtaudun varsin skeptisesti näihin halpisketjujen infernal satanic assblaster chili -luokituksiin, mutta kyllä tässä sai hörppiä maitoa reippaasti joka palan jälkeen. Chilit itessään ei ollu kovin tulisia, vaan tomaattisoossissa oli jotain tujumpaa seassa (habanerolle ominainen polte, ts. kieli saatanan kuuman metallipuristimen välissä).

Noita inferno pitsoja tuli ostettua noin 5 kertaa ja sit rupes kyllä tökkimään et on kyllä vähän liian tulista pitsaks. Saarioisten iso kana-ja pihvihampurilainen on hyviä eineksiä. Muuten ei juuri mitään valmisruokia tule syötyä. niille 4/5 pointsia.

Olisko kellään tiedossa tuon Inferno pizzan kalorit protskut hiilarit rasvat? Ei lidlin sivuilla meinaa näy, eikä jaksais sinne asti vaivautuun kattomaan. Kiinnostais kyl koittaa jos on oikeasti tulinen.

Thaikkuboksit tosiaan parhaita noista valmisseteistä. Vielä kun heittää jotain tunaa purkin sekaan niin tulee jo ihan hyvä protskupitoinen välipala! :D

En kyllä ymmärrä Infernon tulisuuden hehkutusta. Tai sitten valmistuserissä on isoja eroja. Mun mielestä sopivan tulinen.

Portin lihapiirakat.

5/5

Suositut

Back
Ylös Bottom