Arvostele einesateria -ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaapeli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä ymmärrä Infernon tulisuuden hehkutusta. Tai sitten valmistuserissä on isoja eroja. Mun mielestä sopivan tulinen.

Kuulemman eroja on paljonkin. Mä oon syöny kerran sellasen, mut se oli ehkä hiukan liian tulinen mun makuuni. Mulle tais sitte osua sellanen tulisempi versio.

Kaikki syömäni einesmakaronilaatikot ovat olleet erittäin hyviä.

Saarioisten makaroniloota on kyllä kieltämättä hyvää, ketsuppia vaan vitusti sekaan. Joskus ryyppyreissuilla ku ei muuta keksi niin tullu vedettyä joku nakit&muusi setti missä joku 700kcal ja kyllähän ne alas menee mut se eines maistuu niin selvästi niissä että ei voi kauheesti kehua :D

Saarioisten kanakeitto (210kcal) maistettu eilen ja yllätti maullaan! Tosi kermainen ja täyteläinen vaikka noin vähän kaloreita. Täytti ainakin tällaisen pienempivatsaisen hyvin :D

135531597170.jpg

Söin eilen tuollaisen ja en suosittele! Tuo pizza polttelee, mutta minusta tuo ei ole sellaista poltetta kuin mitä chilistä tulee. Enemmän sellaista happoa tms. mikä polttaa suuta, vatsaa ja suolistoa. Ja tänään on ollut täyttä tuskaa käydä vessassa, aivan kamala ring of fire. Tulee vielä pakollinen lepopäivä treeneistäkin, kun vatsa on niin kipeä.

Itellä menee kaikista Lidlin pitsoista kitalaki verille.

Iteki erehdyin kerran ostamaan pienessä kohmelossa tollasen. On kyllä aivan saatanan tulinen pizza, vaikka sellasta tulisuutta itekin kestän aika hyvin. Varmaan jotain anabolihevosenkusta tällä kertaa lidlin tuotteissa.

Söin eilen tuollaisen ja en suosittele! Tuo pizza polttelee, mutta minusta tuo ei ole sellaista poltetta kuin mitä chilistä tulee. Enemmän sellaista happoa tms. mikä polttaa suuta, vatsaa ja suolistoa. Ja tänään on ollut täyttä tuskaa käydä vessassa, aivan kamala ring of fire. Tulee vielä pakollinen lepopäivä treeneistäkin, kun vatsa on niin kipeä.
Noviisi. :D Onhan toi tulinen joo mutta kyllä se mun mielestä on ihan samanlaista poltetta mitä hyvästä chilistä tulee. Kokeile raakaa habaneroa nyt vaikka aluksi niin tiedät. Seuraavaksi voit lukea chiliketjusta mun death burger -seikkailuista niin saat referenssiä mahakivulle ja ring of firelle.

No se tuossa kummaa onkin, että pystyn syömään tulista ruokaa tavallisesti. Tuo Infernopizza ja ne tulisesti maustetut Kariniemen tms. siivet saa mahan tosi kipeäksi. Kävin joskus tässä Morrisonsissa ja söin King Kong aterian ja kaadoin ranskalaisten päälle reilusti siellä ollutta Blairs Ultra Deathia tms. ja ei itkettänyt myöhemmin vessassa istuessa. Mietin tässä että ehkä noissa on jotain halpischiliä jota elimistöni ei kestä tai jotain vastaavaa. Ei tuo poltteeltaan kuitenkaan ollut ylitsepääsemätöntä.

Kaivoin sun Death Burger -jutun ja nostan hattua! :D
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/83642-chilikeskustelu-10/#post3545188

Tänään vuorossa S-ryhmän Rainbow-tuoteperheeseen kuuluva Tandoori Chicken.

400g pussi sisältää 480 kcal, 15g rasvaa, 49g hiilareita ja 35g proteiinia. Pakasteen voi kypsentää mikrossa tai pannulla.

ddf57965ce.jpg

Kuva lautasella.
x28m5s.jpg

Maku :2:
Tuote on ihan ok makuinen, vaikka en ole edes intialaisen ruoan ylin ystävä muutenkaan. Erityisesti kiitettävää tässä oli broileri (pakkauksen mukaan 20% tuotteen painosta), jota on ruokalusikallisen kokoisina paloina ja ilmeisesti aivan aidosta fileestä. Rehut sekä mukana tuleva vähäinen kastike ovat ihan syötäviä nekin ja mausteissa puskee vahvasti läpi intialaiset aromit. Proteiinia yhdessä annoksessa on ihan mukavasti ampumatta kuitenkaan yli kaloreiden kanssa.

Hinta/laatu :4:
Vaikka kyseessä ei ole mikään suuremman ihmettelyn arvoinen makuelämys, niin alle einesten keskiarvon sijoittuva hinta ansaitsee tähtiä.
Paikallisten S-markettien suhteellisen edullinen 2,05€ hinta 400g ateriasta, jossa on vielä kohtuullisesti proteiinia (yleensä eineksien heikkous) sekä ihan siedettävä maku, ansaitsee tälle hyvän hinta/laatu-arvosanan.

En kyllä ymmärrä Infernon tulisuuden hehkutusta. Tai sitten valmistuserissä on isoja eroja. Mun mielestä sopivan tulinen.

Joo eipä oo kovin tulista, mutta sen verran tulista ettei kovin mielellään tule noita osteltua. Tulisuudesta puheen ollen, kokeilkaapa muuten Blair's Death Rain -sipsejä (Citymarketeissa myydään), ja valitkaa tulisuusasteesta se kaikkien vahvin (musta pussi, missä lukee kyljessä XXX Hot ja Habanero, tulisuusmittari OMG-tekstillä). Ostin eka mediumina ja kovana poikana tietysti söin pikku hiljaa koko pussin ja ei tuntunut missään, kun tulisen ruuan ystävä olen. Ostin sen jälkeen noita habanero-versioita, heitin vanhasta muistista suuhun pari sipsiä kerrallaan -> meinasin tukehtua tiskialtaan ääreen, vaimo oli jo ambulanssia soittamassa kun haukoin henkeä. Poltti niin helvetisti, etten saanut mitenkään päin hengitettyä lainkaan tai sanottua mitään noin minuuttiin (pitkä aika olla tukehtumaisillaan). Kyllä se siitä sitten helpotti, mutta ei ollut enää yhtään hauskaa. Söin noita sitten myöhemmin tahdilla 2 sipsiä päivässä, kesti aika kauan pussi kunnes heitin roskiin kun totesin, että sipsit vs. minä 6-0.

vindaloo.png

Atrian Chicken vindaloon söin äsken, ku sellasia jaettiin eilen ilmaseks torilla. Kyseinen ateria sisältää siis riisiä, kanaa ja jotain kasveja (mm. papuja ja porkkanaa). Paketti väittää tuotteen olevan tulinen, mutta itse ruoan maku väittää aivan muuta. Se oli varsin mautonta ja hieman liian makeaa mielestäni. Muuten ruoka muistutti ihan oikeaa ruokaa eikä mitään einesruokaa. Omilla mausteilla tuosta saisi varmasti oikein hyvää, mutta menee se ihan noinkin. Miinusta aterian pienestä koosta (350g). Proteiinia paketista löytyy 19g, hiilaria 63g, rasvaa 14g ja kuitua 3,9g (muistaakseni). Kaloreissa tuo tekee sellaset neljä ja puolsataa. Proteiinia on monen mielestä varmaan aika vähän, mutta mulla nyt ei oo ongelmaa saada sitä riittävästi, joten se ei mua haittaa. Korkeahko (kokoon nähden) hiilarin määrä on mielestäni positiivinen asia, sitä kun tarvitaan jos haluu kasvaa. Hinnasta ei oo tietoa, koska sain ton tosiaan ilmaseks.

Long story short: ihan hyvä, mutta pieni, oikealta ruoalta vaikuttava hieman mauton einesruoka, jota kannattaa maustaa (kenties mm. cayennepippurilla?) itse. :4:

Tänään arvostelussa Riitan Herkku Super Senttipizza Kinkku-Meetwursti.

Senttipizza_kinkkumeetvursti.jpg

Tämä on 250g einespizza, jonka hinta on lähimarketissa noin 1,7€. Keskeisimmät ravintoarvot ovat suunnilleen 650 kcal ja 25g proteiinia per lätty.

Maku :3:
Tämä on einespizzaksi oikein maukas. Täytteitä on muuten sopivasti, mutta juustoa saisi olla hieman enemmänkin. Makuelämyksenä tämä vastaa tasoltaan kokonaan itse valmiista aineksista (pakastepohja, kinkkusuikaleet jne.) kasattua pizzaa.
Pieksee maullaan oikeastaan kaikki maistamani pakastepizzat sekä myös Saarioisten halppis-einespizzat.
Itse olen ottanut tavaksi tuunata tätä pizzaa lisatäytteillä, joihin kuuluu ainakin kourallinen mozzarella-raastetta, oreganoa sekä muita kulloinkin kaapista löytyviä muita pizzan päälle sopivia täytteitä ja mausteita. Tällä tavoin omilla raasteilla, täytteillä ja mausteilla tuunattuna kyseinen pizza ansaitsee jopa yhden tähden enemmän. Siis lisätäytteillä tuunattuna arvosana olisi :4:

Hinta/laatu :3:
Vaikka kyseessä onkin maltillisen kokoinen pizza (250g), niin erityisesti omilla täytteillä tuunattuna se on varsin riittävä pieneen nälkään. Hinta (~1,7€) on ihan kohdallaan laatuun nähden ja kilpailukykyinen muiden vastaavien kanssa ollen jossain nk. premium einespizzojen ja Saarioisten roiskeläppien välimaastossa.

Tänään tuli vedettyä finduksen teriyaki beef pakaste. Thaikku kuutioiden ystävänä päätin testata jotain vastaavaa eikä tarvi toiste ostaa. Kyllä sen alas sai, mutta oli kyllä aika saissee. Lihat oli vetistä mössöä ja väliajoin kuin sai jostain mausta kiinni niin maku ei todellakaan miellyttänyt. Yleensäkin syön ruoat vaikka väkisin, jos jostain on tullut maksettua. Ja tämä oli kyllä sitä väkisin syömistä.

ScreenShot1531-150x115.jpg

Tänään tuli vedettyä finduksen teriyaki beef pakaste. Thaikku kuutioiden ystävänä päätin testata jotain vastaavaa eikä tarvi toiste ostaa. Kyllä sen alas sai, mutta oli kyllä aika saissee. Lihat oli vetistä mössöä ja väliajoin kuin sai jostain mausta kiinni niin maku ei todellakaan miellyttänyt. Yleensäkin syön ruoat vaikka väkisin, jos jostain on tullut maksettua. Ja tämä oli kyllä sitä väkisin syömistä.

ScreenShot1531-150x115.jpg

Itse söin tuota pari haarukallista ja loput lensi roskikseen.

Maku :1:
Suoraansanottuna tämä Findus Teriyaki Beef oli pahaa. Lihaa ei löytynyt nimeksikään ja muukin sisältö oli aika epämääräistä tököttiä nuudeleiden seassa. Kolme kertaa halvempi kuppinuudeli olisi ajanut saman asian ilman onnetonta kastiketta haittaamassa makuelämystä. Ulkonäkökin oli niin kaukana paketin kuvasta, että ateria saavutti aivan uuden ennakko-odotusten pettämisen tason eineksissä.

Hinta/laatu :1:
Aterian kokoon ja onnettomaan makuun nähden hintaa oli hävyttömät yli 2,5€. Hinta siis lähes premium-einesten tasoa, vaikka itse sisältö on alhaisinta eines"laatua".

Thai Cuben tikka masala on täällä päässä hyvin paljon syöty ja ei meinaa kyllästyä millään vaikka menee 3x viikossa. Mitään muuta eines aterioita ei voi edes verrata tähän herkkuun!
images

Suositut

Back
Ylös Bottom