Saarioisten Maksalaatikko 400 g. Rusinaton.
Parasta einesruokaa vittu ikinä. 5/5
Toi on kyllä totta. Sekaan sinappia, puolukkahilloa ja raejuustoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saarioisten Maksalaatikko 400 g. Rusinaton.
Parasta einesruokaa vittu ikinä. 5/5
En kyllä ymmärrä Infernon tulisuuden hehkutusta. Tai sitten valmistuserissä on isoja eroja. Mun mielestä sopivan tulinen.
Noviisi. :D Onhan toi tulinen joo mutta kyllä se mun mielestä on ihan samanlaista poltetta mitä hyvästä chilistä tulee. Kokeile raakaa habaneroa nyt vaikka aluksi niin tiedät. Seuraavaksi voit lukea chiliketjusta mun death burger -seikkailuista niin saat referenssiä mahakivulle ja ring of firelle.Söin eilen tuollaisen ja en suosittele! Tuo pizza polttelee, mutta minusta tuo ei ole sellaista poltetta kuin mitä chilistä tulee. Enemmän sellaista happoa tms. mikä polttaa suuta, vatsaa ja suolistoa. Ja tänään on ollut täyttä tuskaa käydä vessassa, aivan kamala ring of fire. Tulee vielä pakollinen lepopäivä treeneistäkin, kun vatsa on niin kipeä.
En kyllä ymmärrä Infernon tulisuuden hehkutusta. Tai sitten valmistuserissä on isoja eroja. Mun mielestä sopivan tulinen.
Toi on kyllä totta. Sekaan sinappia, puolukkahilloa ja raejuustoa.
^ Syöttekö te tulista ruokaa muuten vai onko toi ihan oikeasti tulinen verrattuna vaikka naga morichilla höystettyyn lihapataan?
Tänään tuli vedettyä finduksen teriyaki beef pakaste. Thaikku kuutioiden ystävänä päätin testata jotain vastaavaa eikä tarvi toiste ostaa. Kyllä sen alas sai, mutta oli kyllä aika saissee. Lihat oli vetistä mössöä ja väliajoin kuin sai jostain mausta kiinni niin maku ei todellakaan miellyttänyt. Yleensäkin syön ruoat vaikka väkisin, jos jostain on tullut maksettua. Ja tämä oli kyllä sitä väkisin syömistä.