Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkaako 125kg olla lähellä näillä seteillä? 3x5x110kg aika kevyesti ja vinopenkki toisessa treenissä ekana liikkeenä 6x92,5kg.
Mitenkäs lämmittelyt ykköseen kannattaa suorittaa? Sarjoihin oon tehnyt yleensä 15-20x20kg, 8-10x50kg, 4-6x70kg, 2x90kg. Jostain oon kattelut että ykkösiin kannattaa pistää lämpiksi vähemmän toistoja mut enemmän sarjoja, näinkö?

Alkaako 125kg olla lähellä näillä seteillä? 3x5x110kg aika kevyesti ja vinopenkki toisessa treenissä ekana liikkeenä 6x92,5kg.
Mitenkäs lämmittelyt ykköseen kannattaa suorittaa? Sarjoihin oon tehnyt yleensä 15-20x20kg, 8-10x50kg, 4-6x70kg, 2x90kg. Jostain oon kattelut että ykkösiin kannattaa pistää lämpiksi vähemmän toistoja mut enemmän sarjoja, näinkö?

Tuolla sarjalla pitäisi 130kg jo tulla aika nätisti jos oli kevyttä, mulla tuli aikoinaan 130 lentäen ylös kun alla oli muistaakseen suht helppo 2x6x110. Jos lähtisin 130kg maksimia koittamaan niin tekisin huolella lämmittelyt selälle, olkapäille varsinkin kiertäjille ja vähän ojentajille. Sitten tyhjällä tangolla 1-2 pitkää sarjaa, 20x50kg, 15x60kg, 5x80kg, 1x90kg ja siitä edelleen 5-10kg korotuksilla ykkösiä. Ei toi mitään järin erikoista ole. Noi ei ole enää mitään varsinaisiä lämppiä vaan hermoston herättelyä.

Tuolla sarjalla pitäisi 130kg jo tulla aika nätisti jos oli kevyttä, mulla tuli aikoinaan 130 lentäen ylös kun alla oli muistaakseen suht helppo 2x6x110. Jos lähtisin 130kg maksimia koittamaan niin tekisin huolella lämmittelyt selälle, olkapäille varsinkin kiertäjille ja vähän ojentajille. Sitten tyhjällä tangolla 1-2 pitkää sarjaa, 20x50kg, 15x60kg, 5x80kg, 1x90kg ja siitä edelleen 5-10kg korotuksilla ykkösiä. Ei toi mitään järin erikoista ole. Noi ei ole enää mitään varsinaisiä lämppiä vaan hermoston herättelyä.

125kg sieltä tuli. En viitsinyt enää pahottaa mieltä kokeilemalla 130kg tuon jälkeen koska oli sen verran tiukka.

Olkapää otti ihan hiljan takapakkia mutta nyt taas on pieni nousuvire päällä ja kohta tekisi mieli koittaa sitä ykköstä ja tällä viikolla meni reenissä 3x4x140 ja perään 8x120 + 7x120. Mitähän pitäisi minimissään alkaa irrota jos tuo olkapää nyt ei vaan enää uudestaan ärsyynny ?

Olkapää otti ihan hiljan takapakkia mutta nyt taas on pieni nousuvire päällä ja kohta tekisi mieli koittaa sitä ykköstä ja tällä viikolla meni reenissä 3x4x140 ja perään 8x120 + 7x120. Mitähän pitäisi minimissään alkaa irrota jos tuo olkapää nyt ei vaan enää uudestaan ärsyynny ?
jos saan arvata ykkösesi nii oisko 160kg aika maximi tiukka?

Outoa jos sotilaspenkissä menee kaseja ja normissa kutosia, jos normipenkin tekniikka on kohdallaan ja jos sarjat on lähellekkään tiukkoja. Mutta sanotaan, että 95kg kun dippi näyttää ihan kovalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onko suuren penkkituloksen omaavilla miehillä yeleensä rintalihaksia lainkaan?

onko suuren penkkituloksen omaavilla miehillä yeleensä rintalihaksia lainkaan?

Eiköhän yleensä kaikilla ole rintalihakset ;)

Mutta mikäli tarkotit suuria rintalihaksia, niin kyllä nekin yleensä löytyy. Tosin suuren penkkituloksen omaavat ovat myös joissakin tapauksissa suhtkoht läskejä (massa=voimaa) jolloin rintalihaksien erottuvuus on todella huono ja näyttääkin että henkilöllä olisi pienet rintalihakset saati olemattomat.

Outoa jos sotilaspenkissä menee kaseja ja normissa kutosia, jos normipenkin tekniikka on kohdallaan ja jos sarjat on lähellekkään tiukkoja. Mutta sanotaan, että 95kg kun dippi näyttää ihan kovalta.

Joo en tiiä mitä tuossa tapahtu, mutta suunnilleen puolitoista kuukautta sitten pukkasin sotilaspenkissä nuo sarjat (tai sitte oon laskenu painot väärin), ja nyt viime viikolla sitten toi normaali penkki. Hyvä tai huono päivä mutta oon aika kevyesti treenaillut tässä viime viikot, että ei varmaan liika tiukkaa oo reenit ollu. Tällä viikolla testailen tuon maksimin.

Minkähänlaista ykköstulosta lähtis jossain vaiheessa kokeilemaan kun tällä hetkellä normaalipenkissä 10x 70g , 8x 75kg 4x 80kg ja 8x 60kg (pysäyttämällä rinnalle)

Back
Ylös Bottom