Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkähänlaista ykköstulosta lähtis jossain vaiheessa kokeilemaan kun tällä hetkellä normaalipenkissä 10x 70g , 8x 75kg 4x 80kg ja 8x 60kg (pysäyttämällä rinnalle)

Samoissa luvuissa pyöritään, mutta aika yksilöllisiä nää tuppaa olemaan. Tein tänään mm. 5x85kg jättäen yhden toiston varaa, ja maksimi on 95kg pysäytyksellä.

vill haka 6x5x160

195kg - ja jos oot kova nostamaan ykköstä ja tekniikka hiottutimantti - niin tuossa on 200kg ihan siinä hilkulla että vois jopa onnistua? :)

Miksei täällä ole ketään naisia.. :nolo: Penkki on mun heikkous, mutta kukapa täällä nyt tuntisi joten uskaltaudun mukaan..

normi penkki 10x45kg 6x50kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käsipainopenkistä pystypunnerruksen jälkeen 5x46kg. Mitä vastaa tangolla tehtynä? Ja lisähaasteena, oli ensimmäinen kerta käsipainopenkkiä sitte toukokuun..

Käsipainopenkistä pystypunnerruksen jälkeen 5x46kg. Mitä vastaa tangolla tehtynä? Ja lisähaasteena, oli ensimmäinen kerta käsipainopenkkiä sitte toukokuun..
Tämä on sitten ihan täysi arvaus, mutta heittäisin että jotain 120-140 välimaastoon voisi mennä. Riippuu toki siitä miten paljon olet ennen tehnyt kyseistä liikettä, jos nyt pitkän tauon jälkeen teit ekaa kertaa. Mä olen käsipainopenkkiä harvoin tehnyt mutta joku 8x50kg meni tasapenkillä. Koordinaatio sen verran heikko että tuokin alkaa olemaan jo hieman huteraa.

väittäisin että toi vastaa noin 5x105kg sarjaa penkissä, riippuen tietysti paljon tosiaan oot tehnyt sitä käsipainoilla aiemmin.

Aika vähän tullut tehtyä tuota kp penkkiä muutenkin. Monella salilla käsipainot loppui alle 40 kilon. Penkin maksimi on siellä 130 kilon nurkilla. Ens kerralla vois kokeilla 50kg käsipainoja. :)

Back
Ylös Bottom